Oglądasz profil – Żar Zmierzchu

Awatar użytkownika
Dawna postać
Dawna postać
Nazwa użytkownika:
Żar Zmierzchu
Grupy:
A:
S: 3| W: 3| Z: 4| M: 4| P: 3| A: 1
U:
A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1|MP,Lcz:3
Atuty:
Kruszyna; Szczęściarz; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów; Utalentowany
Karta Postaci:
https://www.smoki-wolnych-stad.pl/viewtopic.php?t=5234
Stado:
Umarli
Płeć:
Samiec
Księżyce:
105
Rasa:
Zwyczajny
Opiekun:
Kruczopióry[*]
Mistrz:
Krew Mandragory[*]
Partner:
Mistycznooka[*]
Tytuł:
Legenda Przeszłości
Rodzina:
Buchający Płomień[*] – przybrany ojciec; Marmurowa Łuska[*] – przybrana siostra; Gryzący Kolec, Kobaltowy[*], Zawijec[*], Kalaitowy Kolec[*] – syn; Aria Negacji[*], Konwalia[*], Lapis[*] – córka
Osiągnięcia:
Znachor, Dyplomata, Mentor, Szaman, Niszczyciel Mgły

Skontaktuj się z Żar Zmierzchu

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
07 lis 2016, 15:16
Ostatnio aktywny:
02 wrz 2023, 19:46
Liczba postów:
1907 | Posty użytkownika
(0.39% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.71)

Podpis

Atuty:
I: Kruszyna – smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
II. I: Szcześciarz – w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek.
III. Niesprawiedliwy – jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów – smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany – smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2

Posiadane przedmioty:
Kamienie: 4x malachit, rubin, ametyst
Pożywienie: 1/4 owoców
Inne: Kryształ szamana, kryształ mentora (naładowany do 1.06), ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia), płatek sasanki (jednorazowo kamyk na polowaniu)
Żetony: 1x złoty(15.10)
Obrazek Pełny awatarKarta Kompana