Głos Vozuriima Spokójjest największymszaleństwemnaszych czasów. Atuty: ~Spostrzegawczy~ Jednorazowo +1 do percepcji. ~Pamięć Przodka~ Minus 2ST na A i O przeciwko drapieżnikom. ~Lekkostopy~Smok ma automatyczny sukces przy teście na podkradanie się do zwierzyny łownej. Do użycia raz na dwa tygodnie w polowaniu. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Zużyty: Do 20.03.2018 ~Znawca Terenów~Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu/wyprawie dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło (w zależności od tego czego akurat szukał). Zużyty: Do 23.10.2018 ~Zdrów jak ryba~ Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 9 z rzutu k10.Posiadane: ~Mięso/Owoce:0/4 | 0/4 ~Kamienie:-– ~Inne:duża perłowa łuska smoka górskiego, dwa szmaragdowe pióra wczepione za uchem. Dialogi:#66FF66
~Stars are never sleeping~
Dead ones and the living
Stars are out tonight
~Szczęściarz~ w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces.
~Chytry przeciwnik~ potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
~ Szczęściarz ~W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.~ Czempion ~Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.~ Wybraniec Bogów ~Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie.
Fabularne:Naszyjnik z rogową łuską Przeklętej Mechaniczne:Kryształ Nieśmiertelnego Głos Grzmota
Mam cierpliwość, by patrzeć
Jak toniesz,
Jak upadasz.
Posiadane: Mięso – 10/4
Kamienie Szlachetne – 4
Inne – Naszyjnik z piórkiem Duszka, naszyjnik po Przebłysku Jutra
Atuty: – Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na zmyśle wzroku mają dodatkową kość.
– Chytry Przeciwnik
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
– Czempion
Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
– Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy sukces przy dowolnej akcji, raz na pojedynek/polowanie
– Poświęcenie
Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej.
To je Płacz Aniołów. One płaczą nad jego duszą. (c) Śnieg, marzec 2k17 Żetony: jedynie dźwięk pustki
Ostry WzrokWszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku mają dodatkową kość.SzczęściarzW przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06Wybraniec BogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06NieulękłyDo smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze. Karta kompana |za avatar pięknie dziękuję Kryształowemu Kolcowi ♥ | Drzewko genealogiczne | Następne użycie Błysku: 02.07
Atuty: Zwinny, Pamięć przodków, Tropiciel, Znawca terenów
Krwisty Kolec – 1x KRYTYCZNA (głęboka rana cięta na niewielkiej powierzchni, po lewej stronie szyi, zniszczone mięśnie, nadszarpnięty przełyk i jeden z kręgów szyjnych, przecięte naczynia krwionośne, w tym tętnice, gwałtowny krwotok, przenikliwy ból i niemożność prawidłowego oddychania; rana magiczna) – Smok ma 3 dni na uleczenie w innym przypadku następuje ŚMIERĆ.
Hansel
Sowa U: A,O: 3| Skr,Kż: 2 // A:W:1 Z:2 I:1 P:2 A:1 KP Umiejętności magiczne/fizyczne: +4ST Śledzenie/MP: +1ST -1ST po rzutach na "widzenie maddarą" -2ST w przypadku poświęcenia tury kompana (nie tyczy się śledzenia i MP) ~Atuty~ Pamięć Przodków Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie). Zwinny Jednorazowo +1 do Zręczności Tropiciel Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu zwierzę dające 4/4 mięsa, niezależnie od tego czy go szuka. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Znawca Terenów Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu/wyprawie dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło (w zależności od tego czego akurat szukał).