Atuty: Ostry Wzrok: +1 kość do percepcji
Szczęściarz: + 1 sukces w razie porażki
Przyjaciółka natury: Drapieżnik nigdy nie atakuje pierwszy, ruch należy do smoczycy.
Inne: wywar z chmielu
Życie przemija, a wraz z nim złudzenia,
Czas pozostaje z niezmiennym obliczem,
Dla nas pędzi nieubłaganie,
Zabiera,
W zamian daje więcej,
Niż chcemy dostrzegać.
Dodano: 2019-12-25, 23:16[/i] ]
Ok to znowu ja. Prosze o odjęcie ziółek (wszystkich 10 sztuk) i przekazanie ich dla Mglistego Wrzosowiska, jej się bardziej przydadzą :)
Atuty:
Grupa I: Silny
Grupa II: Oporny magik
Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem
Grupa III: Twardy jak diament
-1 ST do testów na Wytrz.
Grupa IV:
"Z okiem krwawą łzą zwilżonem
Komu jeszcze łez zostało,
Idźmy wolność zdobyć zgonem,
Idźmy zgon nasz okryć chwałą!"
ATUTY
* Silny *
* Adrenalina *
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji rana ciężka.
* Czempion *
+1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę.
* Wybraniec Bogów *
+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji.
* Poświęcenie *
raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego
Eskalacja Konfliktu za 4/4 mięsa otrzymuje Nefryt oraz Talon na buziaka od Proroka (W postaci jemioły z małym nefrytem; Wola boska – Prorok nie może go odmówić!)!!
Weak or strong, carry on. Show no mercy to them all. Let our hunger never end. Let my savage brethren r i s e again. . ➷ chytry przeciwnik +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w misji. ➷ czempion +1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę.
Atuty: Ostry Wzrok: +1 kość do percepcji
Szczęściarz: + 1 sukces w razie porażki
Przyjaciółka natury: Drapieżnik nigdy nie atakuje pierwszy, ruch należy do smoczycy.
Inne: wywar z chmielu
Życie przemija, a wraz z nim złudzenia,
Czas pozostaje z niezmiennym obliczem,
Dla nas pędzi nieubłaganie,
Zabiera,
W zamian daje więcej,
Niż chcemy dostrzegać.
Atuty: Ostry Wzrok: +1 kość do percepcji
Szczęściarz: + 1 sukces w razie porażki
Przyjaciółka natury: Drapieżnik nigdy nie atakuje pierwszy, ruch należy do smoczycy.
Inne: wywar z chmielu
Życie przemija, a wraz z nim złudzenia,
Czas pozostaje z niezmiennym obliczem,
Dla nas pędzi nieubłaganie,
Zabiera,
W zamian daje więcej,
Niż chcemy dostrzegać.
Dodano: 2019-12-26, 13:15[/i] ]
Z loterii : 8/4 owoców, 2x ametyst oraz Możliwość posiadania jajka ze smokiem tej samej płci (Na jedną postać!!)!! to się gdzieś wpisuje? x]
╭━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━╮I. Ostry Słuch II. Parzystołuski III. Czempion IV. Poświęcenie IV. Regeneracja Błysk Przyszłości: 10.02.21
Kalectwa (4x kryt i 2x śmiertelna w gardło, 1x śmiertelna w brzuch):
+ 6 ST do wytrzymałości, + 2 ST do akcji fizycznych, +4 ST do magii,
niezdolność mówienia i ziania
Atuty: Pechowa – Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Chytra przeciwniczka – W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka – Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Magiczny Śpiew – Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się jeden sukces. Do użycia raz na walkę/misję. Furia Niebios – Raz na walkę + rana lekka dla przeciwnika
-4/4 owoców na loterię
+ 2x diament z loterii
+ Kryształ pojętnego ucznia
Melodyjny Kolec za 4/4 owoców otrzymuje 2x diament oraz Kryształ Pojętnego Ucznia!!
Aktualizacja.
Dodano: 2019-12-26, 21:51[/i] ]
I jeszcze jakże przydatna łuska śledzia z loterii (pierwsze losowanie ale zapomniałam o tej łusce) prosze o wpisanie w KP
Atuty:
Grupa I: Silny
Grupa II: Oporny magik
Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem
Grupa III: Twardy jak diament
-1 ST do testów na Wytrz.
Grupa IV:
Weak or strong, carry on. Show no mercy to them all. Let our hunger never end. Let my savage brethren r i s e again. . ➷ chytry przeciwnik +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w misji. ➷ czempion +1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę.