Stado: Wody → Księżyca → Plagi → Mgieł
Ranga: Pisklę → Adept → Wojownik
Wiek: 5 księżyców
Rasa: Górska
rasa do dziedziczenia po dziadkach: pustynny
Płeć: Samica
Znak Losu: Nytba
Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Skrzydła błoniaste
Trzy pary łap
Kolor oczu: Czerwony
Dominujący kolor smoka: Wyjątkowo ciemny czerwony, wchodzący w ciemnoszary.
Znaki szczególne smoka:
Szramy na prawym boku i szyi
Trzy pary łap.
Znamię na prawym, przednim barku
Gigantyzm: 2m w kłębie
Zieje ogniem
Wygląd:
Młoda do karzełków nie należy, po jednym ze swoich rodziców odziedziczyła posturę olbrzyma – nie dość, że pokaźnego wzrostu, to na dodatek barczysta i muskularna. Nie da się przeoczyć, że posiada dodatkową parę łap, którymi potrafi się posługiwać niczym zwykłą, pełnoprawną kończyną. Umieszczone są nieopodal przednich kończyn – nieco bliżej środka tułowia. Jako, że jest smokiem półgórskim, to geny obdarzyły ją licznymi formami kostnych zgrubień. Po obu stronach jej grzbietu przebiegają pasy kostnych trójkątów – sporych, rozłożonych co drobne odległości, natomiast jego szczyt okraszony jest pasmem sporych, zaokrąglonych wypustek. Masywny czerep zdobi para pokaźnych rogów, które zawijają się ku przodowi po obu stronach głowy. Z końca nosa i nieco za nim wystaje kolejna para rogów, zdecydowanie krótszych niż te na szczycie łba. Ogon jest gruby i masywny, zakończony kolcami po dwóch stronach. Skrzydła zupełnie nie odbiegają od norm gatunkowych. Całość ciała pokryta jest rzędami łusek w od ciemnej czerwieni do ciemnoszarości, jedynie w okolicy szyi i wzdłuż podbrzusza zmieniających barwę na czerwień. Jako, że życie nie było dla niej zbyt łaskawe, prawy bok zdobią zrośnięte blizny. Na prawym barku wypalono jej znamię – kółko z kreską zawiniętą przecinającą je w połowie i zawiniętą do góry na kształt rogów.
Charakter:
Pomiot do najbardziej ufnych istot nie należy, zbytnie zaufanie czemuś prawie kosztowało ją życie, toteż swoją wiarę pokłada jedynie w członkach własnej rodziny i poniekąd klanu. Można odnieść wrażenie, że jest do granic możliwości oschła i cyniczna, pewnie sama lubi za taką się uważać – ot, kolejny sposób na odciągnięcie od siebie niechcianych jednostek. Typ cichego twardziela, który zawsze będzie siedzieć w kącie, wyglądając jak najgroźniej się tylko da. Nie jest to typ, z którym da się gawędzić bez końca, raczej mruk, preferuje szybkie pytania i krótkie odpowiedzi. Za młodu nie zdążono jej za dużo wpoić, a trafiła do stada wody dopiero po kilku księżycach, jej uczucia moralności są nieco chwiejne – wie co z założenia dobre, a co złe, ale nie kojarzą się jej z nimi żadne pozytywne czy negatywne emocje. Nierzadko nie nachodzą ją żadne wyrzuty sumienia. Podobnie też jest ze smutkiem – raczej trudno ją doprowadzić czymś do łez, boleści duszy spływają po niej jak po kaczce. Natomiast ze zdwojoną siłą uderzy w nią złość i wściekłość i chociaż niespecjalnie łatwo wyprowadzić ją z równowagi, potrafi stracić panowanie nad sobą. Jedyne ciepłe uczucia pozostawia jedynie dla najbliższych.
Historia:
Punkty Honoru: 1
Punkty Fabuły: 14
- ATUTY
– Silny;
– Adrenalina;
– Czempion;
– Furia Niebios;
– Uzdolniony;
– Wiecznie Młody;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 (17 marzec 2024)
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 85/4 mięsa, 4/4 roślin, 0/4 grzybów, 2/4 pożywienia (pierogi z kapustą i grzybami), 0/4 inne;
Kamienie: czaroit, różowy diament, czarny opal, 2x diament, szmaragd, 2x topaz, 2x cytryn, perła, akwamaryn, tygrysie oko, malachit, agat, granat, szafir, ametyst, koral, rubin
Zioła: 1x lawenda, 12x ślaz, 1x chmiel
Kryształy:
– Pojętnego Ucznia,
– Włóczykija [aktywny],
– Kolekcjonera
Runy:
– 2x ataku pazura,
– 3x ataku mocy,
– 2x chroniąca przed pazurem,
– 4x chroniąca przed maddarą,
Eliksiry:
– 3x zwiększający siłę,
– 4x chroniący przed atakiem fizycznym,
– 3x chroniący przed atakiem magicznym,
– na potencję,
– miłości,
– leczący rany średnie,
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką)* – użyj do końca '24
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
– "szczęściarz" na nieudany rzut na przeżycie po 125 księżycu – L23, zużyj do końca '24
– niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
– 1 punkt umiejętności dla kompana – L23, zużyj do końca '24
– "szczęściarz" na nieudany rzut na przeżycie po 125 księżycu – L23, zużyj do końca '24
– 1 PU do maks poziomu 2* – użyj do końca '24
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji* – użyj do końca '24
Fabularne: sakiewka zielonej herbaty, piwo full mocny, mały szczurek Brzydal (samiec), butelka wina (lub środku na przeczyszczenie, należy przetestować), mała beczka piwa, wejściówka na bal maskowy, dwie flaszki, lupa, legendarne krzesełko, drewniana skrzynia, czerwona skrzynia, miedziana moneta, butelka wina, butelka oliwy, 2x srebrny krasnoludzki kielich, 2x cesarski skorpion, szafirowa maska (podrobiona), niebieskie kwiaty (wywołują halucynacje), krasnoludzki toporek, oliwna latarnia, figurka krasnoluda Śpiącej Góry, noga od krzesałka, żółw, legendarna jodełka, tabard klanu Śpiącej Góry, trofeum z hydry, autorskie piwo
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek