Imię
- Sekerin » Hebanowy Kolec » Oblicze Determinacji.
- Ziemi.
- Smok » Adept » Wojownik.
- 35 księżyców.
- Górski & pierwotny.
- Samiec.
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Złote oczy
Dominują brązy
Przeciętny wzrost (1,8 m)
Ciemna grzywa i bródka, blizna na prawym udzie
Zieje ogniem
Wygląd
- Sekerin jest dość masywnym smokiem, a wszystko przez mieszankę krwi dwóch ras. Jego ciało w całości pokrywają łuski, jedynym odstępstwem jest ciemno brązowa grzywa biegnąca od łba, po linie barków oraz bródka, tego samego koloru. Najpewniej jest to cecha po dziadkach, od strony Matki.
Wśród kosmków grzywy, kryje się para pochylonych w tył rogi, zaś pod nimi złote ślepia. Spód ciała chroniony jest znacznie większymi oraz grubszymi płytami, nieco odstającymi od siebie. Drobniejsza łuska, w różnych odcieniach brązów tworzy charakterystyczny wór. Na końcu ogona znajdują się liczne kolce, z których nie omieszka korzystać podczas walki. Zewnętrzna strona, błoniastych skrzydeł jest ciemniejsza od wewnętrznej. Na niej również znaleźć można ciemniejsze pasy.
» Link do wyglądu.
- Przyzwyczajony do przebywania w towarzystwie, potrafi zachować powagę i dobre maniery. Przez swoje wychowanie, zdarza mu się być nieco zbyt sztywnym w chwilach, gdy może pozwolić sobie na znacznie więcej swobody. Mimo to, czasem na wierzch wychodzi wewnętrzny młodzik, łaknący przygód i ciekawy świata. Być może, nawet coraz częściej, chcąc odzyskać coś co zabrało mu w dzieciństwie.
Mimo pozycji jaką jego rodzina utrzymywała w mieście, nie zwykł zadzierać nosa.
Peszą go ukłony łba, wręcz tego nie lubi. Traktuje wszystkich na równi ze sobą i tego oczekuje względem niego, chociaż nie zawsze może powiedzieć to wprost.
Jest rozmowny, ale i potrafi słuchać, zwłaszcza gdy podjęty temat nie jest czymś dobrze mu znanym. Mimo niemałej wiedzy, chętnie poznaje wszystko na własnej skórze, co czyni go otwartym na świat i chłonącego wszystko, co ten mu oferuje. Nie zawsze jest lekko, nie jest jednak zbyt wylewny.
Z chęcią podejmuje się postawionych przed nim wyzwań, a delikatna nuta rywalizacji podsyca zapał do osiągnięcia celu, nawet jeśli nie miałby być pierwszym, który to zrobi.
- Pierworodny syn szlacheckiej pary z miasta Ode Solen, niedawny dziedzic jednego z członków zarządu. Przybył do Wolnych Stad w poszukiwaniu nowego życia.
Punkty Honoru: 22 i 2/3
Punkty Fabuły: 17
- ATUTY
– Ostry słuch
– Trudny cel
– Tancerz
– Uzdolniony
– Pojemne płuca
– Strateg
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 1
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 (17.03.24)
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 74/4 mięsa, 8/4 roślin
Kamienie: 9x koral, 3x opal, turkus, 3x szmaragd, 6x szafir, 2x granat, malachit, ametyst, 2x bursztyn, 3x cytryn, 3x nefryt, 4x rubin, 2x tygrysie oko, 4x ametyst, 2x jaspis, 2x perła
Kryształy:
– Kryształ Kolekcjonera [naładowany]
– Kryształ Ideału [naładowany]
– Kryształ Gladiatora [rozładowany 17.04]
– Kryształ Włóczykija
– Kryształ Pogromcy (jednorożec, żywiołak)
– Kryształ Poskramiacza (gryf, hydra)
– Kryształ Doświadczonego
Runy:
2x Runa Ataku pazura
2x Runa Ataku mocy
5x Runa Ochrony Przed Pazurem
5x Runa Ochrony Przed Maddarą
Eliksiry:
4x Eliksir Zwiększający Siłę
1x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Magicznym
1x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Fizycznym i Magicznym
1x Eliksir Zwiększający Wytrzymałość
8x uniwersalny eliksir leczący (zamienia ciężką lub średnią w lekką, a lekką usuwa całkowicie)
Inne bonusy:
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie) – L23, zużyj do końca '24
– zwiększenie limitu posiadanych przez smoka kompanów do 2* (użyte)
– inspiracja (jednorazowy Magiczny Śpiew) – L23, zużyj do końca '24
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz) – L23, zużyj do końca '24
– usunięcie okresu rehabilitacji – L23, zużyj do końca '24
– Psikus Riromiego (jednorazowy Chytry Przeciwnik) – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: Złota klatka na ptaka, haftowana chusta, lekka tarcza wartownika (warta 1 złotą monetę), Mapa przedstawiająca kawałek ziem, na północ od Wolnych; 1x złota moneta, 2x srebrna moneta, antyczna kadzielnica, piaskowcowy kamień z runami, sakwa pestek dyni, skrzynia granitowych kul armatnich (warta 1 złotą monetę)
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek