~ Pechowiec ~ "Idzie przymknąć ślepie na Twoje braki" Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
~ Szczęściarz ~ "Bo głupi to ma zawsze szczęście!" 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie [ostatnie użycie: 5.11.2023]
~ Niezawodny ~ "Zacznij w myślach liczyć owce, zapomnisz o złamanej łapie" brak kary ST za bycie rannym lub chorym w czasie leczeń, odporność na rehaby
~ Wybraniec Bogów ~ "Odyn? Jaki Odyn? To tylko Twoje umiejętności" raz na pojedynek/polowanie i wyprawę//2 razy na polowanie łowcy/tydzień w leczeniu + 1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST
♦ Ostry Wzrok ♦ – dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku♦ Adrenalina ♦ – dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka
Wzrost: 1,5 m ; Długość: 10 m ; Rozpiętość skrzydeł: 8,5 m
Tuiti potrafi podnieść przód ciała podobnie jak zwykły smok by zrobił stając na tylnych łapach, a jego długie ciało sprawia, że wyciąga w ten sposób od 4 do 5 metrów wysokości.
Ostry słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zwierzyna, drapieżnik) Trudny cel: +1 ST do ataków fizycznych przeciwnika, drapieżniki atakujące fizycznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej Lekkostopy: trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania Znawca terenów: znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła 2 razy na polowanie łowcy. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny. Otoczony: możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST
Bara
S: 1 W: 1 Z: 2 M: 1 P: 2 A: 1
Pł, A, O, Kż, Śl: 1 Skr: 2
~ Pechowiec ~ "Idzie przymknąć ślepie na Twoje braki" Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
~ Szczęściarz ~ "Bo głupi to ma zawsze szczęście!" 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie [ostatnie użycie: 5.11.2023]
~ Niezawodny ~ "Zacznij w myślach liczyć owce, zapomnisz o złamanej łapie" brak kary ST za bycie rannym lub chorym w czasie leczeń, odporność na rehaby
~ Wybraniec Bogów ~ "Odyn? Jaki Odyn? To tylko Twoje umiejętności" raz na pojedynek/polowanie i wyprawę//2 razy na polowanie łowcy/tydzień w leczeniu + 1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST
⋨❖⋩ – – ––– – – SZCZĘŚCIARZ ::Sukces zamiast porażki raz na 2 tyg. (11.11) CZEMPION ::Raz na walkę +1 sukces do ataku. POŚWIĘCENIE ::Raz na atak +1 sukces kosztem jednej rany lekkiej. OTOCZONY ::możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST. – – ––– – – BIRKE samica kruka S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1
L, ŚL, SKR, A, O: 1
Lwi Kolec:
+1 PF, 2/4 mięsa, 8/4 roślin
-mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie) – użyj do końca '23
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Kalectwa: +4 ST do akcji fizycznych i magicznych [ślepota]
Powroty Słońca
+ 2 PF
+ eliksir głębokiego oddechu (możliwość polowania przez 3 tury pod wodą lub w górach) – użyj do 13.02.2024
+ eliksir kameleona (+1 kość do jednego testu kamuflażu) – użyj do 13.02.2024
+ choroba: drgawki (+1 ST do akcji fizycznych i magicznych; leczone jak czarny kaszel)
⋨❖⋩ – – ––– – – SZCZĘŚCIARZ ::Sukces zamiast porażki raz na 2 tyg. (11.11) CZEMPION ::Raz na walkę +1 sukces do ataku. POŚWIĘCENIE ::Raz na atak +1 sukces kosztem jednej rany lekkiej. OTOCZONY ::możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST. – – ––– – – BIRKE samica kruka S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1
L, ŚL, SKR, A, O: 1