- Imbir ⇾ Erudycyjna Łuska → Zapach Goździków
- Ziemi
- Smok ⇾ Kleryk → Uzdrowiciel → Czarodziej.
- 1 księżyc
- Skrajny ( północny × wężowy )
- Do dziedziczenia: rajski, drzewny.
- Samica
- Najważniejsze cechy wyglądu:
- › Łuski i futro
› Jedna para pierzastych skrzydeł
› Dwie pary łap
› Oliwkowe oczy
› Dominujące kolory to brąz i biel
› Przeciętny wzrost ( 1,6 m )
› Znaki szczególne: jasna grzywa i włosie zdobiące ogon, jasne plamki na ciele i skrzydłach, paski na łapach
› Zieje lodem
- › Łuski i futro
- Niewysoka, smukła sylwetka smoczycy, z długim ogonem jako jedynym przejawem wężowych genów, otulona jest brązowym, miejscowo przejaśniającym się futrem. Spód pyska, a także pokrytych łuskami szyi, brzucha i ogona wieńczy biały kolor. Łeb i kark Imbiru otula jasna grzywa, która ciągnie się przez cały grzbiet i urywa się na początku ogona. Jasne włosie znajduje się również na jego końcówce. Nad oliwkowozielonymi oczami znajdują się dwie pary prostych, symetrycznych rogów, z pojedynczym większym na czole. Pierzaste skrzydła posiadają pióra w różnych odcieniach brązowej barwy. Poza tym, znakami szczególnymi samicy są dwukolorowe szpony w zależności od pary łap, paski ciągnące się od jej palców do nadgarstków i stawów skokowych, a także – przede wszystkim – jasne, niewielkie cętki zdobiące jej boki, łapy, ogon, skrzydła oraz policzki. Na brązowej sierści do złudzenia przypominają one te plamki, które zdobią młode jelonki.
× Charakter
- Zainteresowana otoczeniem, zaangażowana w badanie go i zapoznawanie się ze wszystkim, co znajduje się wokół. Niezbyt ostrożna, ale twardo stąpająca po ziemi. Być może czasem przecenia własne umiejętności, jednak ten przejaw niewielkiego narcyzmu to raczej cecha młodociana. Potrafiąca się postawić, jeżeli tego wymaga sytuacja. Jest nieco dumna i zdecydowanie niebierna, jednak nie niegrzeczna. Z szacunkiem odnosi się do starszych smoków, w szczególności do swoich dziadków, i z uznaniem wyraża się także o zmarłym ojcu, którego nie zdołała poznać osobiście. Czas pokaże, w jakim kierunku rozwinie się jej charakter.
- Pierwsza córka Szronu i Su, wykluta w grocie dziadków ze stada Ziemi i głównie przez nich wychowywana.
Punkty Honoru: 0
Punkty Fabuły: 4
- ATUTY
– Ostry węch (zwierzyna, zioła)
– Szczęściarz [26.04.24]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 4
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 27/4 mięsa
Kamienie: akwamaryn, ametyst, bursztyn, 2x szafir
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry:
– 2x eliksir leczący rany ciężkie
– 2x eliksir leczący rany średnie
– 2x eliksir leczący rany lekkie
– 1x eliksir zwiększający Aparycję
Inne bonusy:
– eliksir na bazie wody z jeziora z puszczy driad (smok będzie rosnąć stopniowo przez 10 księżyców, aż osiągnie gigantyzm w odrębie rasy) – L23, zużyj do końca '24
– możliwość przejęcia cudzego kompana (tylko za zgodą właściciela) – L23, zużyj do końca '24
– możliwość odmłodzenia lub postarzenia o maks 6 księżyców (wlicza się w limit odmłodzeń raz na 2 miesiące) – L23, zużyj do końca '24
– przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch może odbyć maks 2 fabuły jedna po drugiej, czyli nie mogą dziać się w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko 2 razy w roku.) – L23, zużyj do końca '24
– Sakiewka z mieszanką ziół (leczy czarny kaszel) – użyj do '24
Fabularne: spinka z kwiatem wiśni Uessasa (niezniszczalna)*,
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek