OSTATNI POST Z POPRZEDNIEJ STRONY:
LoteriaHebanowy Kolec:
inspiracja (jednorazowy Magiczny Śpiew) – L23, zużyj do końca '24
czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz) – L23, zużyj do końca '24
dowolny kompan mechaniczny typu 1-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
wejściówka na Arenę Viliara bez konieczności czekania po poprzedniej walce – L23, zużyj do końca '24.
dodatkowy atut: strateg (raz na pojedynek/wojnę/2 tygodnie polowania +1 akcja podczas walki przeciwko co najmniej 3 przeciwnikom/polując na co najmniej 4 sztuki zwierzyny) – uwaga, nie można łączyć z Otoczonym – L23, zużyj do końca '24.
możliwość rozpoczęcia gry jako porzucone jajko lub pisklę maks 5ks z dwoma dziedziczonymi atrybutami – L23, zużyj do końca '24
Celeste:
krew jednorożca (możliwość wyleczenia dowolnego stadium choroby) – L23, zużyj do końca '24
4/4 roślin (marakuje)
2/4 mięsa (karpie)
Pielgrzym Światła:
eliksir na bazie wody z jeziora z puszczy driad (smok będzie rosnąć stopniowo przez 10 księżyców, aż osiągnie gigantyzm w odrębie rasy) – L23, zużyj do końca '24
Tęsknota Wolności:
eliksir na bazie wody z jeziora z puszczy driad (smok będzie rosnąć stopniowo przez 10 księżyców, aż osiągnie gigantyzm w odrębie rasy) – L23, zużyj do końca '24
Nieugięty Kolec:
2x możliwość zmiany 1 atutu – L23, zużyj do końca '24
Krogulczy Kolec:
fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką) – L23, zużyj do końca '24
Pasterz Ziemi:
sodalit (kamień szlachetny)
2/4 smoczego mięsa (zepsuje się w lutym)
Sekret Alaleyi (ST 8 na leczenie rany śmiertelnej) – L23, zużyj do końca '24*
4/4 roślin
atlas roślin (z opisami w języku ludzi)
działający kompas
Córa Róż:
krew jednorożca (możliwość wyleczenia dowolnego stadium choroby) – L23, zużyj do końca '24
ozdobna szkatułka
przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch może odbyć maks 2 fabuły jedna po drugiej, czyli nie mogą dziać się w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko 2 razy w roku.)
Wyśnione Szczęście
"pergamin z opowieścią ""Wyzwolenie Tarrama"" dla smoków w wieku 25+"
dodatkowy atut: gojenie ran (raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej) – uwaga, nie można łączyć z Regeneracją – L23, zużyj do końca '24
niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
4/4 roślin
beryl (kamień szlachetny)
Okowy Przeszłości:
przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch może odbyć maks 2 fabuły jedna po drugiej, czyli nie mogą dziać się w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko 2 razy w roku.) – L23, zużyj do końca '24
atut dla kompana: przyjaciel natury – L23, zużyj do końca '24
usunięcie okresu rehabilitacji – L23, zużyj do końca '24
Duma Dymu:
1 punkt umiejętności dla kompana – L23, zużyj do końca '24
3/4 mięsa (gruby, brodaty człowiek w czerwono-białej szacie)
4/4 mięsa (karpie)
niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
Łakoma Łuska:
+2x 1 punkt atrybutu dla kompana – L23, zużyj do końca '24
ozdobne nakładki na rogi
Niebanalnie Kuszący:
fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką) – L23, zużyj do końca '24
krew jednorożca (możliwość wyleczenia dowolnego stadium choroby) – L23, zużyj do końca '24
pierwszy poziom umiejętności specjalnej – L23, zużyj do końca '24*
Obejmujący Obłoki:
niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
ozdobne nakładki na rogi
Córa Róż:
możliwość odwiedzenia głębin (5 postów, potem postać musi się wynurzyć) – L23, zużyj do końca '24
akt.