Imię: Qhir (czyt. Kir)
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Skrajny (Północny x Morski)
Płeć: Samiec
Znak Losu: Uessas
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski oraz futro
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: Fiolet (#B42453)
Dominujący kolor smoka: Turkus (#269EAF)
Niski wzrost (1,33m)
Znaki szczególne smoka: niebieskie zgrubienie w kształcie pierścienia na rogu, dwa duże pazury u tylnych łap – przypominające kopyta
Zieje lodem
Wygląd: Qhir jest smokiem raczej niewielkich rozmiarów. Całe jego ciało pokrywa mieszanina łusek turkusowych oraz ciemno-szarych. Głowa jego przyzdobiona jest pokaźnej wielkości rogiem wyrastającym wsprost z czoła smoka oraz trzema mniejszymi różkami wyrastającymi z polika, najmniejsze różki, także w trzech sztukach wyrastają na łuku brwiowym smoka. Wcześniej wspomniany, największy róg rozdwaja się przy samym jego czubku, natomiast niedaleko miejsca jego styku z głową widnieje niwiewielkie, przypominające pierścień, niebieskie zgrubienie. Nieopodal rogu możemy dostrzec wielkie, długie, czarne uszy z widocznym, kremowym futerkiem w ich środku. Tego samego koloru jest też grzywa Qhir – długie,kręcone futerko przykrywa mu górę czaszki, okala niemalże całą szyję i wędruje aż ku podbrzuszu. To samo gęste i puchate futerko możemy dostrzec także w miejscu styku ogona z resztą ciała, a także na łapach – w tym ptzypadku jednak momentami kolor futra przechodzi w czerń. Czarne łuski pokrywają poliki, górę czaszki, górną część szyi, grzbiet, ramiona oraz uda smoka. Podbrzusze także przyzdabia czarny kolor – z tym wyjątkiem, że miejscami możemy tam dostrzeć pociągnięcia lini turkusu. Ogon niemalże w całości pokryty czernią, jednak z niewiwlkimi przebłyskami turkusu, jak było to w przypadku podbrzusza. Końcówkę ogona przyozdabia futerkowy pędzel przechodzący z koloru kremowego, przez czerń, po turkus.
Charakter: Cóż niewiele można powiedzieć o pisklaku, który dopiero co wystawił swój pyszczek na musnięcie przez otaczający go świat. Uroczy, ciekawy świata maluch ma jeszcze wiele czasu, aby ukształtować swój charakter. Jak na pisklaka jest jednak dosyć spokojnym młodzieńcem.
Historia: Niewiele by tu mówić o jajku. Leży sobie, ot co!
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 1
- ATUTY
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 2
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Leczenie 0
Wiedza 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE
- Ekwipunek
Pożywienie: –
Kamienie: –
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy: –
Fabularne: –
Stan zdrowia – kliknij