Kwarce Pływania i Kamuflażu

Zamącony Błysk, Eskalacja Konfliktu

Przed głównymi jaskiniami Świątyni znajduje się ciche, otoczone wysokimi drzewami miejsce, gdzie ułożone zostały Kwarce Nauki.
Kaltarel
Bóg
Bóg
Awatar użytkownika
Posty: 5485
Rejestracja: 09 sty 2014, 13:05

Kwarce Pływania i Kamuflażu

Post autor: Kaltarel »

Zamącony Błysk pisze:PŁYWANIE

Wyobraź sobie, że znajdujesz się na samym środku bezkresnego oceanu. Wokół nie widać żadnego lądu, ani niebezpieczeństwa. Jesteś tylko ty. Niesiony przez niskie, spokojne, rytmiczne fale. Dryfujesz. Nie musisz nic robić, by utrzymać się na powierzchni. Rozkładasz skrzydła, jeśli je masz, dla większej pewności utrzymania się na powierzchni.
Przez kolejne dziesiątki, setki uderzeń serca nic się nie dzieje. Jesteś skazany na łaskę wszechobecnej wody.
Ale czy na pewno?
Uspokój oddech. Nie ma co panikować. Tu i tak nikt cię nie usłyszy. Skup się na swoich łapach. Zacznij nimi ruszać, nie ważne w jaki sposób. Poczuj na własnej łusce, czy własnym futrze, jaki woda stawia im opór. W jaki sposób zachowuje się Twoje ciało pod jej wpływem. Zauważ, że z każdym, dowolnym ruchem, obracasz się lub poruszasz w jakimś kierunku. Wyłap ruchy, które najefektywniej pchają Cię do przodu. Nim się obejrzysz, twoje łapy zaczną instynktownie, na przemian, podnosić się, wypychać w przód, by następnie zapętlić cykl jak najmocniejszym odepchnięciem cieczy za siebie. Jeśli masz błony, skorzystaj z nich. Rozłóż szeroko palce w trakcie wypychania ciała do przodu. Jeśli nie, nic nie szkodzi. Odpychając się, złóż palce. Też uformują spójną całość. Ćwicz rytm, nie przestawaj się napędzać. Pamiętaj o równie rytmicznym oddechu. To on nie pozwoli twojemu ciału i opaść z sił po chwili wysiłku, i opaść teraz i później na samo dno.
Niektórzy z was jednak nie poczują jeszcze tej prędkości. Jeśli miałeś rozłożone skrzydła, spróbuj je teraz powoli złożyć. Poczujesz, że przyspieszasz, ale jednocześnie, że Twoje ciało opada coraz niżej. Wykorzystaj nabytą już wiedzę, i zamiast odpychać się tylko do tyłu, kieruj wypychany strumień wody bardziej pod siebie. Od razu lepiej, czyż nie? Gdy poczujesz, że wszystko już załapałeś, dodaj do puli napędzających cię kończyn ogon. Machaj nim tak, jak ruszają się fale. Góra, dół. Góra, dół. Spokojnie. Rytmicznie. Wpadnij w trans.
Przez kolejne dziesiątki, setki uderzeń serca płyniesz wciąż naprzód. To już jakiś postęp. Przyzwyczaiłeś się przez ten czas do poruszania się w wodzie. Już wiesz, jak działa, jak reaguje na każdy twój ruch.
Wykorzystaj tą wiedzę, albowiem zza horyzontu, po twojej lewej, twym ślepiom ukazał się ląd, do którego zmierzasz. Nie dopłyniesz do niego, płynąc prosto. Zacznij więc od delikatnego przechylenia się w stronę, w którą zamierzasz skręcić. Poźniej dodaj do tego wypychanie wody bardziej na swoje prawo, niż za siebie. Na koniec wykrzyw swe smocze ciało w lekki łuk skierowany w lewo. Od łba po sam koniuszek ogona. Jeśli chcesz zakręcić jeszcze ostrzej, możesz nawet delikatnie rozłożyć skrzydło po wewnętrznej stronie Twego ciała-łuku, lecz nie zapomnij go potem znów złożyć.
No dobrze, skręciłeś, ale co się dzieje? Prąd zniósł Cię zbyt bardzo na lewo, i teraz ląd masz po swojej prawej. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, byś zrobił dokładnie to samo, tylko w drugą stronę. Może to być pierw mylące, lecz przecież nic Cię nie goni...
...Prawda?
Przez kolejne dziesiątki, setki uderzeń serca płyniesz w stronę lądu, ciągle korygując swój kierunek. Jest coraz lepiej, już możesz dokładnie dostrzec swój upragniony cel. Jednak nagle, gdzieś z tyłu głowy czujesz, że coś tu jest nie tak... Ktoś za Tobą leci. Zbliża się, i to bardzo szybko. Twój największy koszmar. Nie oglądaj się za siebie, schowaj się. Weź głęboki wdech, jeśli nie potrafisz oddychać pod wodą i zanurkuj.
Nie wiesz, jak to się robi? To proste. Przestań na moment machać łapami. Podnieś swój przód z łbem lekko w górę, a później opuść go na taflę wody, zginając się w dół. Użył przednich łap, wypychając wodę za siebie, czyli w tym przypadku w stronę powierzchni, i z postępem zanurzania się Twego ciała dodaj do tego faliste ruchy tułowia. Kontynuuj ruchy, dopóki cały nie zanurzysz się w swym oceanie. Pod żadnym pozorem nie rozluźniaj skrzydeł, one tylko przeszkadzają. Trzymaj je przy sobie i zanurzaj się dalej, płyń w stronę ciemności. Ciemności, która jest twoim drugim obliczem...
Eugh, wybacz, za rozkojarzenie. Więc jesteś pod wodą. Dopiero teraz w całości doświadczasz tego, co ta życiodajna ciecz robi z twymi ruchami mięśni. Ruszałeś w niej łapami przez tak długo, więc instynktownie, bez żadnych problemów, będziesz już w stanie domyślić się, w jaki sposób ruszyć jaką łapą, aby popłynąć w obranym przez siebie kierunku. Możesz płynąć tu tak samo, jak na powierzchni, lecz to właśnie tu możesz również i w pełni wykorzystać ruchy swojego torsu i ogona. Możesz wykorzystać wszystkie błony, w jakie wyposażyła Cię natura. Śmiało, tutaj nic Cię nie powstrzymuje.
Och, chwila, no tak, powietrze. Nie wszyscy potrafią oddychać pod wodą. Jednak to żaden problem. Twój Koszmar dawno już odleciał, nie widział Cię...
Chyba...
Cóż, jeden sposób, aby się przekonać. Nie muszę już tłumaczyć, w jaki sposób się wynurzyć. Jeśli do tej pory nie zapoznałeś się z poruszaniem w wodzie, nie nauczysz się pływać.
No dobrze, jesteśmy z powrotem na powierzchni, sami ze sobą, a ląd jest na prawdę blisko. Postarajmy się dopłynąć tam jak najszybciej, aby nie być narażonym na Jego kolejne ataki.
Spójrz na mnie, jestem u Twego boku. Rób to, co Ja. Patrz, wyciągnę obie przednie łapy nad wodę, do przodu, zanurzę cały swój przód, odepchnę się nimi na raz, pociągając za sobą całe ciało, a ogon pójdzie w ślad za nim. Zaangażuj w ruch swój tors wraz z całym ogonem. Powtórz to. Kontynuuj. Wyobraź sobie, że jesteś... Wydrą. Delfinem z łapami. Falą. Cały poruszasz się, jak fala. Od razu szybciej. Poćwicz jeszcze, im szybciej załapiesz, tym szybciej dopłyniesz do brzegu.
Przez kolejne dziesiątki, setki uderzeń serca zbliżasz się do kresu morskiej wędrówki. Zmęczenie boli, ale niedługo zaznasz odpoczynku. Już widzisz piaszczystą plażę, nawet stos drewna w formie przygotowanego ogniska, perspektywę ogrzania się i relaksu...
Dobrze.
Zasłużyłeś sobie na to.
Wyjdź na brzeg, podejdź do ogniska. Ja rozpalę.
Skorzystaj z tej chwili, by przy dźwięku morskich fal, na spokojnie, uporządkować w swoim łbie wiedzę, którą właśnie nabyłeś. Wędrówkę, którą do tej pory przebyłeś. Przed tobą jeszcze długa droga. Droga przez taki sam ocean życia. Jednak dalej musisz radzić sobie sam. Ja już do niczego nie jestem Ci potrzebny.
Eskalacja Konfliktu pisze:KAMUFLAŻ

Smok jest jednym z niewielu znanych drapieżników, które potrafią być dodatkowo zabójcze i nieprzewidywalne. Większość zwierząt korzysta z naturalnych predyspozycji do ataku z zaskoczenia, ale co ma zrobić smok, którego barwa łusek alarmuje o jego obecności cały las, całą równinę i wszystkie szczyty gór? Odpowiedź jest prosta: kamuflaż.
Być może wolisz używać do tego maddary, a może wręcz chcesz jej unikać. Zasada jest jednak zawsze ta sama: wykorzystuj to, co cię otacza. Dzięki maddarze musisz tylko się skupić i chcieć wyglądać jak pobliskie drzewa czy ich liście, ale używając własnych sił do nakładania kamuflażu musisz niestety zebrać to, co pod łapą. Wszystko ma znaczenie. Zapach, wygląd, wielkość. Zwierzyna nie ucieknie od ciebie jeżeli nałożysz na siebie zapachy typowo leśne, ale gdy przesadzisz i zamaskujesz się zbyt zmyślnie, zaalarmujesz ją. W końcu dlaczego w lesie miałaby poczuć coś, co należy do biomu pustyni...?
Bazując na zręcznych ruchach łap, nie zapomnij o używaniu głowy. Nie przesadzaj z ilością nałożonego błota czy liści – mogą cię zdradzić. Nie chciałbyś przecież, aby twój kamuflaż cię wydał bo zbyt duża warstwa roślin szeleści podczas twoich ruchów. Albo ściekające po barkach błoto kapie na ziemię, co również nie jest ciche. Umiar. We wszystkim. Ostrożnie i skrupulatnie rozprowadzaj błoto po łuskach. Zasłaniaj tylko te części ciała, które najbardziej są widoczne – nie ma potrzeby zakrywać tego, co natura zakryła sama dając ci odpowiednie barwy. Gdy już oszukasz wzrok przeciwnika bądź ofiary, pamiętaj o jego nosie. Smoki pachną specyficznie, jak każdy drapieżnik. Dobierając elementy otoczenia na swój kamuflaż, pamiętaj aby ze sobą współgrały. Nie mieszaj za dużej ilości wilgotnego, lepkiego błota ze świeżymi listkami, gdy chcesz zamaskować się w lesie – będziesz cuchnąc jak bagno, a nawet sarna potrafi odróżniać las od mokradła.
A maddara? Cóż... zasada jest ta sama. Nie musisz po prostu przejmować się wysiłkiem fizycznym, ale kto powiedział, że twory magiczne nie męczą ich użytkownika? Gdy przepracujesz głowę, ciało także wiotczeje. Umiar.

Licznik słów: 1311
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Spaczone Źródło
Dawna postać
Shiron Powściągliwy
Dawna postać
Awatar użytkownika
Posty: 466
Rejestracja: 03 sie 2020, 22:38
Stado: Umarli
Płeć: Samiec
Księżyce: 38
Rasa: Północny x Drzewny
Opiekun: Szarlatańska Obietnica
Mistrz: Mgliste Wrzosowiska
Partner: Brak

Post autor: Spaczone Źródło »

A: S: 1| W: 1| Z: 4| M: 1| P: 2| A: 4
U: B,L,Pł,O,A,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1| Śl: 2
Atuty: Pechowiec; Pamięć przodka; Bestiobójca
Smok przybył w końcu w okolice świątyni. Kolejny już raz potrzebował ich pomocy. Wylądował łagodnie przed nimi i podszedł powolnym krokiem do Kwarca poświęconego Kamuflażowi. W łapach ściskał kamienie, które to uzbierał specjalnie na tę okazję. Położył bursztyn i szmaragd, a następnie usiadł przed kwarcem i czekał z cichą prośbą o naukę. Miał nadzieję, że uzyska potrzebną mu wiedzę i będzie mógł w przyszłości ją wykorzystać na swoich łowach.

//bursztyn i szmaragd za Kamuflaż I

Licznik słów: 75
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu

* Teczka * Rodzina *

Atuty

Pechowiec
Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji

Pamięć przodka
-2 ST do walki z drapieżnikami

Bestiobójca
Tabela ran woja/maga do walki z drapieżnikami



PumaSassan

S:1|W:1|Z:1|M:1|P:1|A:1
|B,Skr,Śl,AO:1|


MamunaLaiken
S:1|W:1|Z:1|M:1|P:1|A:1
|B,Skr,AO:1|


Ekwipunek
Pióro od Mory w grzywie
Uprząż Thear


#750701

Opiekun
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Posty: 1310
Rejestracja: 09 lip 2014, 12:11

Post autor: Opiekun »

Te dwa kwarce były praktycznie opuszczone, zakurzone, jakby niechciane i porzucone. Nikt nigdy nie przyszedł, by zaczerpnąć ich wiedzy, nikt nie poświęcił chwili swojego czasu. Aż do dzisiaj, kiedy stanął przed nimi młody smok Plagi, kładąc przed jednym z nich dwa kamienie szlachetne. Minęła długa chwila zanim magiczny kwarc rozbłysł, zabierając podarowane mu błyskotki, zaś pod swoją czaszką Wypaczony usłyszał czyjś głos, wiodący go przez naukę kamuflażu, przedstawiający podstawowe zagadnienia oraz techniki wykonywania tej czynności.

WYPACZONY KOLEC
– Bursztyn, szmaragd

+ Kamuflaż I

Licznik słów: 83
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Zgubna Słodycz
Dawna postać
Dawna postać
Awatar użytkownika
Posty: 2648
Rejestracja: 26 mar 2020, 17:38
Stado: Umarli
Płeć: Samica
Księżyce: 85
Rasa: MorskixPustynny
Opiekun: Inny Świat* & Przebłysk Wspomnień*
Mistrz: Sztorm Stulecia*
Partner: Jaah

Post autor: Zgubna Słodycz »

A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 3| P: 3| A: 4
U: B,L,W,MA,MO,Skr,Kż,O,Śl,Prs: 1| PŁ,A: 2| MP: 3
Atuty: Pechowiec, Parzystołuska, Zaklinacz, Wszechstronna, Opiekun
Zorza nie miała coś szczęścia. Ponownie musiała udać się do kwarców o pomoc. Jej zapasy się kończyły, ale czuła się, że musiała w końcu wziąć sprawy we własne łapy, jeśli miała być skuteczną uzdrowicielką. Gniew się w niej kotłował, że tak późno to wszystko miało miejsce, ale do cholery, musiała. Musiała!
Samica stanęła przed kwarcami pływania i powoli położyła przed nim rubin i topaz. To nie było wszystko, bo położyła też 4/4 mięsa oraz 4/4 owoców, które powinny wystarczyć. Dziwna mieszanka, ale Zorza nie chciała bardziej uszczuplać zapasów. Wolała zawsze mieć trochę czegoś, niż wyprztykać się z jednej z opcji. Samica podniosła spojrzenie i wypowiedziała cichą prośbę. W takich momentach czuła się z tym wszystkim sama. Mogła liczyć na siebie i Łunę.

//rubin, topaz, 4/4 mięsa i 4/4 owoców za Pływanie II dla Zorzy

Licznik słów: 134
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Obrazek
* Teczka * Karta Osiągnięć * Rodzina *
Zorzeń Theme

Atuty

Pechowiec
Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji
Parzystołuski
-1 ST do wiodącego atrybutu i Wytrzymałości w czasie parzystych miesięcy,
+1 ST do Wytrzymałości w czasie nieparzystych miesięcy
Zaklinacz
stałe -1 ST do rzutów na obronę magiczną
Wszechstronny
-1 ST do testów umiejętności opierających się na Mocy i Percepcji
Opiekun
stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów


Kryształy
Włóczykija, Szamana, Kolekcjonera, Szczodrobliwego, Zielarza, Doświadczonego



Jednorożec – ŁunaKK
|S:1|W:1|Z:1|M:2|P:3|A:1|
|B,Skr,Śl,MP:1|MA,MO:2|



Ryś – SzkarłatKK
|S:1|W:1|Z:1|M:1|P:1|A:1|
|B,Skr,A,O:1|

#cc6699 | #bac7ff
Opiekun
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Posty: 1310
Rejestracja: 09 lip 2014, 12:11

Post autor: Opiekun »

Pływanie? No proszę. Mało kto był zainteresowany tą umiejętnością. Smoki wolały skupiać się albo na bieganiu, albo lataniu, ze szczególnym naciskiem na to drugie. W końcu była to najskuteczniejsza forma szybkiego przemieszczania się.
Ale kwarc nie narzekał, ależ skąd. Zabrał podarowane przez Ognistą mięso, owoce i dwa kamienie szlachetne, a następnie Słodycz usłyszała pod swoją czaszką głos mentora, prowadzącego go przez naukę. Nie były to już podstawy pływania; ten trening był trudniejszy, a Zgubna poczuła pod koniec zmęczenie. Chociaż, co ciekawe, nie ruszyła się z miejsca.

ZGUBNA SŁODYCZ
– Rubin, topaz
– 4/4 mięsa
– 4/4 owoców

+ Pływanie II

Licznik słów: 100
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Spojrzenie Widma
Dawna postać
Vicjra Nieodgadniona
Dawna postać
Awatar użytkownika
Posty: 288
Rejestracja: 20 lis 2020, 16:05
Stado: Umarli
Płeć: Samica
Księżyce: 58
Rasa: Pustynny Górski
Partner: Niepotrzebny

Post autor: Spojrzenie Widma »

A: S: 2| W: 2| Z: 2| M: 3| P: 2| A: 1
U: B,L,O,A,W,MO,MP,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| MA: 2
Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Mistyk; Poświęcenie
Po raz kolejny Vicjra przybyła do kwarców na naukę. W sumie nawet darzyła te dziwne twory niejaką sympatią. Były ciche, nie to co większość smoków. I uczciwie załatwiało się z nimi interesy.
Teraz chciała nauczyć się kamuflażu. Wprawdzie polowania nigdy jej specjalnie nie pociągały, a wizja brudzenia łusek błotem albo czymkolwiek innym zdecydowanie jej się nie podobała, ale uznała, że lepiej umieć za wiele, niż za mało.
Podeszła do jednego z kwarców, mając nadzieję, że to ten właściwy. Doprawdy, można by tu umieścić tabliczki informacyjne! A może ona ich po prostu nie zauważyła?
Dzień dobry. Chciałabym się nauczyć kamuflażu – odezwała się nieco zachrypniętym, obojętnym głosem. Położyła na kwarcu dwa kamienie szlachetne i czekała.

//8 owoców za Kamuflaż I

Licznik słów: 120
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu

» OSTRY WZROK «
dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku (kamienie szlachetne)

» CHYTRY PRZECIWNIK «
raz na pojedynek/2 tygodnie polowania +2 ST do akcji przeciwnika – Ostatnie użycie – 28.06.21

» MISTYK «
raz na walkę +1 sukces do ataku magicznego

» POŚWIĘCENIE «
raz na atak +1 sukces kosztem jednej rany lekkiej


FULLBODY | DRZEWO GENEALOGICZNE | GŁOS | RYK VICJRY | MOTYW


gray
] white
]
Opiekun
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Posty: 1310
Rejestracja: 09 lip 2014, 12:11

Post autor: Opiekun »

Eh, a stado to już małej nie może tego nauczyć? Przecież to tylko podstawy umiejętności! No ale nic, skoro adeptka przyszła tutaj, zamiast rzęzić u starszych, to najwyraźniej nie miała innego wyboru. Albo zależało jej na szybkości nauki. Tak, to też wchodziło w grę.
Owoce zniknęły by już nigdy więcej się nie pojawić, ale w zamian za to samiczka została przeprowadzona przez mentalną, nietypową naukę, zawierającą w sobie głównie teorię. Teraz do młodej należało, by poćwiczyć to w przyszłości w warunkach praktycznych.

WIDMOWA ŁUSKA
– 8/4 owoców

+ Kamuflaż I

Licznik słów: 90
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Diamentowe Serce
Dawna postać
Mora
Dawna postać
Awatar użytkownika
Posty: 1629
Rejestracja: 24 paź 2020, 23:48
Stado: Umarli
Płeć: samica
Księżyce: 67
Rasa: Północna
Mistrz: Sztorm Stulecia
Partner: Gorejący Jad

Post autor: Diamentowe Serce »

A: S: 3| W: 2| Z: 5| M: 1| P: 5| A: 1
U: W,Pł,L,Śl,MP,O,MA,MO,Prs: 1| B,Kż,Skr: 2 | A:3
Atuty: Spostrzegawcza, Łakoma magia, Bystrooka, Uzdolniona, Otoczona
Samiczka przywlokła się do świątyni późnym wieczorem, gdy ruch jest mniejszy i wpadnięcie na kogoś, albo natrafienie na kolejkę było mniej prawdopodobne. Wężowa samiczka poruszała się w cieniu padającym od wysokich drzew, czy masywnych skalnych kolumn podpierających ciemny strop. Weszła na salę bezszelestnie, z wręcz mistrzowską lekkością. Przemknęła cicho do właściwego ołtarza ponad którym błyszczał tajemniczy kwarc. Diament położyła na kamiennym blacie sześć małych grudek. Były to kamienie szlachetne. Mała danina za niezmierzoną wiedzę i umiejętności, które mogła wykorzystać w służbie stadu.

//szafir, akwamaryn, turkus, agat, jaspis, rubin za Kamuflaż 2

Licznik słów: 91
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu

~ Odznaczenia ~
Obrazek

~ Atuty ~

spostrzegawcza – jednorazowo +1 do Percepcji
łakoma magia – +1 ST do ataków magicznych przeciwnika, drapieżniki atakujące magicznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej
bystrooka – raz na tydzień +1 sukces do Percepcji
otoczona – możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST


~ Kompani ~

Falco – sokół
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 2 | A: 1
L: 1 | A: 1 | O: 1 Skr: 1


~ Ważne dla niej ~
nakładka na róg od Shirona
1x różowy topaz


~ Galeria ~
art by Kyouki
art by Zorza
av by Kuszenie Diabła
art by Vul


Opiekun
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Posty: 1310
Rejestracja: 09 lip 2014, 12:11

Post autor: Opiekun »

Ognista łowczyni przybyła do kwarców, by stać się lepszą w umiejętności dosyć wśród smoków niepopularnej. Ale faktycznie, sztuka kamuflażu rzadko im się przydawała. Czy też – rzadko była używana, bo i bez niej potrafiły, zazwyczaj, podkraść się do zwierzyny.
Diamentowe Serce była jednak ambitna. Dobrze więc dla niej i dla stada, któremu służyła. Kamienie szlachetne zniknęły, a w zamian na samicę spłynęła wiedza jednego z Mistrzów tej sztuki – a nie było ich w historii wolnych stad zbyt wielu – otwierając przed nią nowe możliwości.

DIAMENTOWE SERCE
– Szafir, akwamaryn, turkus, agat, jaspis, rubin

+ Kamuflaż II

Licznik słów: 97
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Mackonur
Starszy Słońca
Axarus
Starszy Słońca
Awatar użytkownika
Posty: 2322
Rejestracja: 23 cze 2019, 19:26
Stado: Słońca
Płeć: Samiec
Księżyce: 122
Rasa: Morski x Drzewny x Borsuk
Opiekun: Graghess
Mistrz: Wujek Mackołap
Partner: Szaleństwo i Calanthe (?)

Post autor: Mackonur »

A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
U: B,L,A,O,W,Prs,MP,MO,Śl: 1| Pł,Skr,Kż: 2| MA: 3
Atuty: Okaz Zdrowia; Empatia; Przyjaciel Natury; Opiekun; Znawca Terenów;
Kalectwa: +2ST do W; Niezdolność mówienia, ziania, wysyłania mentalnych wiadomości i tworzenia dźwięków maddarą
Przybył do Świątyni w bardzo ważnym celu – nauczenia Teigan podstaw pływania! Axarus zawsze chciał podróżować z kompanką do jakichś odległych wysp. Zawsze jest magiczna tratwa, ale co jeśli ktoś by ich zaatakował, jakiś morski drapieżnik? Albo coś z brzegu spróbowało ją utopić? Mogłoby być bardzo niebezpiecznie! Kompanka miała tam jakieś wilcze odruchy, to też wiedza o tej umiejętności nie była jej kompletnie obca, ale raczej nic, co mogłoby ją ocalić od wciągającej potęgi głębin! Mackonur stał się lekko paranoiczny, po tym, kiedy prawie się utopił, a przecież pływał WYŚMIENICIE, no Teigan miałaby jeszcze większe problemy! Chodziła mu też po głowie pewna wyprawa za barierę, to tym bardziej wilczycy przydałaby się owa umiejętność.
~ Dzień dobry, Panie Kamieniu! Nauczysz moją Teigan pływania? Nie do końca wiem, jak to by się miało odbywać! Mamy cię zabrać nad jakieś jezioro i rzucić się do wody z tobą? Ja nie kwestionuję twoich umiejętności, no ale taki kwarc to by nas od razu na dno zabrał! – Przywitał się z Kwarcem Pływania, tym razem nie decydując się na lizanie podobnych przedmiotów, już mniej więcej znał smak! Położył przed sobą zapłatę w postaci jednego turkusu, powinno wystarczyć. Chwilę mieli czasu, to zaczął zbierać informacje o tym, kto w tym kwarcu zapisał swoje wspomnienia. Wilczyca tym czasem położyła się obok owego magicznego minerału, skupiając na nim swoją uwagę. Fajne to takie, przychodzisz, wychodzisz, a zyskujesz olbrzymią wiedzę! Może powinna się bardziej rozglądać za kamykami na polowaniu? Mogłaby się nauczyć wszystkiego!
~ Zobaczmy Teigan... dziwne, podpisany tu jest jakiś Zamącony Błysk, znam już jednego takiego, to byłoby dwóch? O CHOLERA, to Błysk! Ja to nie wiedziałem, że to z niego taki pływak jest! Hahah, urządzimy sobie kiedyś zawody i wyłonimy prawdziwego lidera w tym zakresie! – Niemal podskoczył do tyłu, gdy zobaczył, że kwarc podpisany jest imieniem Błysku. No, jeżeli ktoś miał uczyć jego Teigan, to powinien być to Zamącony! Axarus też niby mógłby być, no ale na szczęście wszyscy żyli w erze magicznych kamieni, które praktycznie spełniały życzenia.

//Turkus za Pływanie I dla kompanki – Teigan

Licznik słów: 340
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Obrazek ❖Okaz Zdrowia❖
Odporność na choroby, brak +2 ST po 110 księżycu.
❖Empatia❖
-2 ST do perswazji , -2 ST do nakładania więzi
❖Przyjaciel Natury❖
Drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze.
❖Opiekun❖
Stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów. Kompani mają +1 turę na polowaniu.
❖Znawca Terenów❖
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła raz na polowanie/wyprawę/2 razy na polowanie łowcy.

Obrazek ✦Teigan – Wilczyca✦
S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 1
B, Pł, A, O, Skr, Śl: 1 |

༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄
✦Rogłowid – Widłoróg✦
S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 1
B, Kż: 1 |

༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄
✦Stryjenka – Borsuczyca✦
Kompan Niemechaniczny
༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄
✦Krabuś – Krab tęczowy✦
Kompan Niemechaniczny
༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄
❖Głos❖
Opiekun
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Posty: 1310
Rejestracja: 09 lip 2014, 12:11

Post autor: Opiekun »

Spełniający życzenia kamień był dumny ze swej roli. Nawet jeśli miał przed sobą tak trywilane zadanie, jak nauka pływania i to jakiegoś pieska. No bo co to dla niego było? Tylko pochłaniał zapłatę i trzask, prask! Wilk już wie, jak się nie utopić. Chociaż właściwie, to tego typu zwierzęta chyba same z siebie powinny były to wiedzieć? Ale to już nie był jego interes. Jeśli znajdzie w kompanie jakąś utajnioną, instynktową wiedzę na temat odpowiedniego wymachiwania łapkami i trzymania nosa nad wodą – to z chęcią ją z niego wyciągnie, jak rybie truchełko na brzeg jeziora! Znaczy się, co?
Kwarc Pływania rozbłysnął błękitno, światłem łamiącym się jakby tuż pod powierzchnią fal. Turkus, śliczny turkus, zniknął tak szybko, jak się pojawił i przez chwilę dwójka przybyszów została z niczym, po za donośnym głosem Mackonura.
Wstęga wiedzy pomknęła w kierunku Teigana, tchnąć w jego umysł głosem Zamąconego, którego może i rozpoznawał, a może i nie. Istotne było to, że jeśli następnym razem zbliżą się do wody, wilk prawdopodobnie będzie wiedział co robić.

Mackonur
– turkus

Teigan, kompan Mackonura
+ Pływanie I

Licznik słów: 179
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Szarża Rekina
Dawna postać
rekin rzeczny
Dawna postać
Awatar użytkownika
Posty: 323
Rejestracja: 02 cze 2020, 22:50
Stado: Umarli
Płeć: Samica
Księżyce: 75
Rasa: Morska
Opiekun: ?
Mistrz: Sosenka
Partner: Davh!

Post autor: Szarża Rekina »

A: S: 1| W: 4| Z: 1| M: 5| P: 1| A: 1
U: W,B,Skr,Prs,A,O,Śl: 1| Pł,MP,MA: 2| MO: 3
Atuty: Pechowiec; Niestabilny; Zaklinacz; Pojemne Płuca; Nieulękły
Trzeba szlifować swoje umiejętności. A co jest lepszego od szlifowania umiejętności jak nie kwarc? No właśnie, Rhys postanowiła skorzystać znowu z magicznych mocy ów kamienia, i poszła w stronę pewnego który gwarantował pływanie. No bo jak tak pomyśleć, co innego tak na prawdę może się jej przydać. Lot? Ha, gdyby miała skrzydła, to może. Bieg? Eh, na lądzie gramoliła się gorzej jak foka na pustyni. Dlatego przydadzą się jej jakieś wskazówki które poprawią jej wygibasy w wodzie. Położyła kilka kamieni przed ów kwarcem... i czas było czekać na efekty.

// 2x agat, koral i perła za pływanie na II

Licznik słów: 99
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Obrazek
Atuty:
Pechowiecpo każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji
Niestabilna dodatkowa kość do MP, MA i MO,
w przypadku niepowodzenia – rana ciężka

Zaklinacz stałe -1 ST do rzutów na obronę magiczną
Pojemne Płucaraz na pojedynek/2 tygodnie polowania -2 ST do ataku,
ale +1 ST w następnej turze

Nieulękłasmok ma pierwszy ruch w walce,
a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze



Rhys to nielot, nie ma skrzydeł!

#BA4D79
Opiekun
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Posty: 1310
Rejestracja: 09 lip 2014, 12:11

Post autor: Opiekun »

Owszem, owszem, trzeba! Czy raczej warto. Kiedy Rhys przybyła przed oblicze Kwarcu, ten powitał ją żywiołowym blaskiem. Nie była dziś jedyna tego dnia, co było sporym wyjątkiem od reguły. Oh, czyżby stawał się popularny? Zarumieniłby się, gdyby to było coś, co robią kamienie. Zamiast tego jego światło nabrało różowego odcienia, co smoczycy mogło zdać się jakby przedrzeźnieniem koloru jej łusek.
Agaty, koral i perła zniknęły prędko i w tej samej chwili. Niebawem zaś w głowie morskiej zabrzmiał głos Zamąconego, który zgodnie z jej nadzieją zdradził jej wiele cennych wskazówek i podsunął nie jeden pomysł o tym, jak pływać sprawniej, szybciej, lepiej.

Nieuchwytna Ławica
– 2x agat, koral, perła
+ Pływanie II

Licznik słów: 111
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Mackonur
Starszy Słońca
Axarus
Starszy Słońca
Awatar użytkownika
Posty: 2322
Rejestracja: 23 cze 2019, 19:26
Stado: Słońca
Płeć: Samiec
Księżyce: 122
Rasa: Morski x Drzewny x Borsuk
Opiekun: Graghess
Mistrz: Wujek Mackołap
Partner: Szaleństwo i Calanthe (?)

Post autor: Mackonur »

A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
U: B,L,A,O,W,Prs,MP,MO,Śl: 1| Pł,Skr,Kż: 2| MA: 3
Atuty: Okaz Zdrowia; Empatia; Przyjaciel Natury; Opiekun; Znawca Terenów;
Kalectwa: +2ST do W; Niezdolność mówienia, ziania, wysyłania mentalnych wiadomości i tworzenia dźwięków maddarą
Na Teigan spłynęło BŁOGOSŁAWIEŃSTWO BŁYSKU. Słyszała jego głos i instrukcje i może nie znała idealnie smoczego języka, ale wszystko zrozumiała! Och, czyli to się robiło tak, potem tak, łebek przechylić, łapami przebierać... wszystko nabrało sensu! Zdawało jej się, że zyskała moc przepłynięcia całego jeziora, nawet morza! To wszystko za jeden kamyk szlachetny, a przecież już kilka takich znalazła. Tak właściwie, to była transakcja za jej ciężko zarobione i znalezione błyskotki. Obserwowała chwilę świecący kwarc, a potem spojrzała na Mackonura. Gdzie teraz idą? Jakie przygody ich czekają z tą nową wiedzą, nowymi umiejętnościami?
~ Dziękujemy, Panie Kwarcu, jest pan naprawdę wspaniały i twoja użyteczność jest nieopisana! – Pomachał kwarcowi, a następnie rzucił się do biegu, w kierunku wyjścia z komnaty. Och, on już miał plany, wiele planów! Może przepłyną sobie do jakiejś wyspy? Nieee! Chyba miał coś znacznie lepszego, no, może mniej ekscytującego, ale chyba lepszego na sam początek? Trzeba przetestować nowe umiejętności Teigan!
~ Kto ostatni przy Jeziorze Ynaha, ten zgniły glon! – Krzyknął, po czym jeszcze bardziej przyspieszył. Wilczyca ruszyła za nim. Szli łeb w łeb, kto wygra ten wyścig? Wybiegli już ze Świątyni, teraz zostało im tylko dotarcie do Terenów Wody, a potem już do samego jeziora. Kto wygra ten wyścig? Na kogo obstawiał Pan Kwarc Pływania? Możliwe, że wyniku tych zawodów nie pozna nikt inny! Mackonur miał większe susy, ale jeszcze trochę bolał go grzbiet, po tym popisie przed Szarym Smokiem na granicy.

Licznik słów: 236
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
Obrazek ❖Okaz Zdrowia❖
Odporność na choroby, brak +2 ST po 110 księżycu.
❖Empatia❖
-2 ST do perswazji , -2 ST do nakładania więzi
❖Przyjaciel Natury❖
Drapieżniki nie atakują smoka jako pierwsze.
❖Opiekun❖
Stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów. Kompani mają +1 turę na polowaniu.
❖Znawca Terenów❖
Znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła raz na polowanie/wyprawę/2 razy na polowanie łowcy.

Obrazek ✦Teigan – Wilczyca✦
S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 1
B, Pł, A, O, Skr, Śl: 1 |

༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄
✦Rogłowid – Widłoróg✦
S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 1
B, Kż: 1 |

༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄
✦Stryjenka – Borsuczyca✦
Kompan Niemechaniczny
༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄
✦Krabuś – Krab tęczowy✦
Kompan Niemechaniczny
༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄ ༄
❖Głos❖
Wspomnienie Nocy
Dawna postać
Dawna postać
Awatar użytkownika
Posty: 5749
Rejestracja: 07 lip 2020, 20:59
Stado: Umarli
Płeć: samiec
Księżyce: 55
Rasa: olbrzymi x północny
Opiekun: Przesilenie Północne, Sosnowy Pocisk
Partner: Były sobie kiedyś dwie

Post autor: Wspomnienie Nocy »

A: S: 2| W: 5| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 2
U: W,B,Pł,Prs,Skr,A,O,Śl,Kż: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
Atuty: Pełny brzuch; Niestabilny; Mistyk; Poświęcenie; Uzdolniony
Miał... dużo piskląt. Trochę nie wyrabiał z tym wszystkim, ale nie mógł ich zaniedbywać. Tego dnia padło na Łatę i to właśnie z nim na grzbiecie udał się na małą wycieczkę do świątyni. Zgarnął młodego na grzbiet, chwycił w łapy zapasy Łaty, a po drodze tłumaczył mu, jakie miejsca mijali i gdzie się właściwie udają. Po dotarciu na miejsce wskazał synowi odpowiedni kwarc i poinstruował go, by postawił przed nim dary, a w myślach bądź na głos wyraźnie zażyczył sobie czego chce się dowiedzieć i nauczyć.

Licznik słów: 86
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
_ _
So when it's black this insomniac take an original tack
Keep the beast in my nature under ceaseless attack
__________________________________

________adopcje błysk przyszłości: 23.03
→ pełny brzuch_________________________________
– 2/4 pożywienia do sytości; leczony dostaje bonus już od min. ilości ziół

→ niestabilny___________________________________
dodatkowa kość do MP, MA i MO, w przypadku niepowodzenia – ciężka
✭ mistyk ✭
raz na walkę +1 sukces do ataku mag.
___✭ poświęcenie ✭
raz na atak +1 sukces
kosztem rany lekkiej
___✭ utalentowany ✭
(moc, wytrzymałość)
ObrazekBurru – gryf
A: S: 2| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1
U: B,L,Śl,Skr: 1| A,O: 2
Tatakae – cień kazuar
A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 1
U: L,Śl,Skr: 1| MA,MO: 2
Souba – ptak gromu
Wutai – sowa śnieżna
ODPOWIEDZ

Chcesz dołączyć do gry?

Musisz mieć konto, aby pisać posty.

Rejestracja

Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!

Zarejestruj się

Logowanie

Wróć do strony głównej