Stado: Słońca
Ranga: Pisklę → Adept
Wiek: 1
Rasa: Północny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Naranlea
- Najważniejsze cechy wyglądu: Futro
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: Złote
Dominujący kolor smoka: Brązy, kremowa biel
Niski wzrost (1,4m)
Znaki szczególne smoka: Krótki pysk, drobna budowa, ciemno magentowe plamki, złoto brązowo biała kita, fluorescencyjne plamki pod futrem.
Zieje lodem
Wygląd:
Świeżo co wyklute pisklę wygląda dość… charakterystycznie. Główka, czoło dokładniej wydaje się za duże, złotego oczy i uszka również, a ciałko takie malutkie i krótkie. Jak i pozbawione skrzydeł. Na ich miejscu ma jakieś wzgórki, są ukryte, ale można zauważyć, jak czasami nimi porusza. Strzałkowe ramiona skrzydeł.
Wykluł się cały pokryty gęstym, długim futrem, pewnie przez to ile rósł w jajku. Jest ono głównie brązowe, ciemniejsze na grzbiecie, a biało i kremowe na pysku, brzuchu, łapkach i wnętrzu uszu. Gdzieniegdzie przebijają kłaczki ciemniejszej magenty. Same wzory futra są dość chaotyczne, nierówne. Szczególnie na krótkim ogonku, który kotłuje w sobie paski wszystkich barw smoka, jak i przebłyski złota.
Jeśli dożyje on dorosłości, i to w zdrowych okolicznościach, to jego ciało powinno się poprawić, zbalansować. Głowa wciąż będzie duża a pysk stosunkowo krótki, ale mniej będzie bulwa. Może nawet pojawią się różki! Ogon się wydłuży, stając długą kitą, a złote pasma staną się jeszcze bardziej widoczne. Uwydatnią się też kłębki futra na zadzie, łapach i ramionach „skrzydeł”, na podobieństwo tych jego ojca. Wzór futra również utraci na chaotyczności, tworząc bardziej zgrany gradient.
Różowe, czerwone plamki ukryte pod futrem na policzkach i nosie. Ich efekt jest znikomy na wygląd smoka... za wyjątek sytuacji w których ten zaczyna się denerować albo jest speszony. Białe futro na policzkach nie zmienia samo w sobie koloru, ale w ciemności pod wpływem emocji, wydaje się ono barwić delikatnym różem, szczególnie w okolicach nosa. Najwidoczniej manifestacja morskiego genu, dark od krwi ojca.
Charakter:
Jest to pisklę, a więc jak inne pisklęcia, jest dopiero świeżą, nieuformowaną gliną. Ciało, osłabione przez bardzo późne wyklucie, będzie wymagać trochę pomocy. Jeśli tą otrzyma, wychowany w cieple rodziny, zrozumienia rówieśników, bądź twardych, ale odpowiednio motywujących lekcji, może on wyrosnąć na pewnego siebie smoka. Swoją kondycję będzie widział jako jedną z wielu cech, trochę ważną, trochę definiując, ale wciąż po prostu cechę, niczym temperament czy wyćwiczoną umiejętność. Część siebie, z którą musi po prostu pracować.
Jeśli jednak to pisklę zostanie zderzone z niechęcią i pogardą, bez podpory, w której wokół mogłoby się zbudować, to stanie się ono smutną duszą. Będzie dostrzegać wyrwę pomiędzy sobą a resztą, z czasem jedynie rosnącą. Nie skończy się tylko słabym zdrowiu. Zacznie doszukiwać się więcej „błędów”. Pysk brzydszy niż rodzeństwa, głowa głupsza od rówieśników, serce niegodne uwagi rodziców. Zawsze będzie wątpić w swoje możliwości, do wręcz irracjonalnego poziomu. Okres dojrzewania będzie dla niego koszmarem, a po nim kto wie? Może będzie to po prostu wiecznie smutny smok. Albo pełny zawiści i wyrzutów do reszty otoczenia.
Oczywiście, życie rzadko kiedy idzie prostą drogą. Smutne i radosne chwile, zwycięstwa i upadki będą się przeplatać w nie sposób do przewidzenia wzór. Tylko czas pokaże, co z niego powstanie.
Historia:
U smoków tak jak u wielu innych jajorodnych zwierząt, nie wszystkie jaja z miotu wykluwają się. Wiele z nich po prostu psuło się i marniało. Jedno z takich jaj, należących do miotu Powrotu Słońca i Syna Przygody, leżało już dość długo. Nikt nie spodziewał się, by po tylu księżycach to nie larwy przebiły skorupę, a mały włochaty pyszczek.
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
- ATUTY
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1
Moc: 3
Percepcja: 2
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 0
Atak 0
Leczenie 0
Wiedza 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 1
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 14/4 mięsa, 12/4 roślin
Kamienie: ametyst, malachit
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– 1 punkt atrybutu dla kompana – L23, zużyj do końca '24
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie) – L23, zużyj do końca '24
– bukiet suszonych kwiatów dla Sennah (darmowe błogosławieństwo dla 1 osoby na misję zwiadowczą) – L23, zużyj do końca '24
– możliwość zamiany wartości dwóch umiejętności (np. Atak 3 i MA: 1 → Atak 1 i MA: 3) – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: szalik
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek