IMIĘ ::Yghern » Szósta Łuska » Szósta Abominacja STADO ::Mgieł. RANGA ::pisklę » Adept » Wojownik WIEK ::1 księżyc. RASA ::skrajna [wężowa x północna]. PŁEĆ ::samica. ZNAK LOSU ::Ateral.
:: CECHY WYGLĄDU :: » futro;
» brak skrzydeł;
» trzy pary łap (dwie przednie, jedna tylna); » kolor oczu:żółte, z niemal niewidocznymi źrenicami; » dominujący kolor smoka:lekkofioletowawaczerń,średnibrąz,bardzojasnybeżgraniczącyzperłowąbielą; » gigantyzm: 1,96 m wzrostu, 16 m długości ciała; » znaki szczególne smoka: trzy pary łap, bardzo wydłużone ciało, rozciągająca się podobnie jak u kobry skóra na szyi tworząca swego rodzaju 'kaptur', lekka bioluminescencja;
» pluje bladobłękitnym kwasem;
WYGLĄD ::
Ciężko stwierdzić, co rzuca się w oczy jako pierwsze – to, że jak na smoka wężowego samica ma niepokojąco duże gabaryty, czy to, że rekompensatą za brak skrzydeł jest dodatkowa, przednia para łap, będąca zdecydowanie dodatkową formą ułatwienia w sprawnym poruszaniu się po ziemi. Smoczyca jest zarówno wysoka, jak i bardzo długa – niepokojąco wręcz. Ma bardzo opływową sylwetkę.... Może wręcz za bardzo, biorąc pod uwagę że za silną klatką piersiową dochodzi do bardzo mocnego zwężenia ciała.
Sylwetka smoczycy w całości pokryta jest jedwabiście gładkim futrem. Jest ono generalnie krótkie, przylegające do ciała, ale staje się wyraźnie dłuższe na spodzie klatki piersiowej oraz u nasady ogona. Składają się na nie trzy główne barwy w różnych odcieniach – fioletowawa czerń, piaskowy brąz oraz bardzo jasny beż, graniczący z perlistą bielą. Dodatkowo ubogacone jest ono o lekkie elementy bioluminescencyjne w postaci żółto-błękitnych pasm na futrze, głównie w obrębie łap, boków ciała oraz charakterystycznego, przywodzącego na myśl nic innego jak kobrę kaptura na szyi, będącego po prostu elastyczną, mogącą gwałtownie się rozłożyć warstwą skóry.
Absurdalnie wręcz długi ogon zwieńcza dłuższe futro tworzące swego rodzaju – chociaż nie jakąś wybitnie bujną – kitę, która z intensywnie jasnej barwy przechodzi stopniowo w bardziej neutralny brąz. Trzy pary łap zwieńczone są czterema palcami każda z bardzo długimi, zakrzywionymi szponami koloru kruczej czerni na przednich, a śnieżnej bieli na tylnych, które dosyć mocno odznaczają się na tle jasnych opuszek palców.
Ostatnim elementem zaiste nietypowej aparycji Yghern jest jej głowa – pomijając oczywistość, jaką jest kobrzy kaptur z dłuższym futrem, nie sposób nie zauważyć jadowicie żółtych oczu w odcieniu szlachetnych cytrynów, oraz imponujących rozmiarów czarnego uzębienia, często odsłanianego na kilka chwil przed splunięciem toksycznym, bladobłękitnym kwasem prosto w oponenta, bądź ofiarę.
CHARAKTER ::Nie sposób nie zauważyć skłonności Yghern do bycia raczej istotą prostą, niezainteresowaną zbyt skomplikowanym i wyolbrzymionym, pełnym zadufanych jednostek obrębem polityki. Na pewno ma silnie rozwinięty instynkt stadny – zdecydowanie preferuje otoczenie bliskich jej istot, kompanów, bądź smoków, unika absolutnej samotności, czując wówczas konieczność pozostawiania przy wzmożonej aktywności celem utrzymania się przy życiu, zaś dla niej kluczowe jest właśnie to, by po prostu przetrwać.
A to, że ma przy okazji z lekka sadystyczne skłonności wobec zwierzyny łownej to tylko niegroźny szczegół, który teoretycznie nie powinien mieć wpływu na jej stosunek wobec smoków.
Teoretycznie.
HISTORIA ::Z brutalnego, a zarazem oschle neutralnego wobec czegokolwiek morza zdołała ostatkiem sił wypłynąć na brzeg Zatoki Naksary wężowa, sześciołapa smoczyca. Z piersią przebitą harpunem, tam przyszło jej zresztą wydać ostatnie tchnienie – resztkami umykającego od niej ciepła ogrzewając mieniące się kontrastową czernią i beżem jajo, a w nim perspektywę nowego życia.
Umiejętności specjalne Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0 Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0 Błysk przyszłości 0 POZOSTAŁE
Ekwipunek
Pożywienie: 4/4 mięsa Kamienie: – Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 3 poziom) – L23, zużyj do końca '24*
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 2 poziom) – L23, zużyj do końca '24*
– 1 punkt umiejętności dla kompana – L23, zużyj do końca '24
+ Zręczność II [bonus stadny]
+ Aparycja II, III [początek gry]
+ Siła II
+ Wytrzymałość II
Kalectwa: brak skrzydeł – brak możliwości lotu; gigantyzm – 5/4 mięsa potrzebne do sytości; trzy pary łap – zniwelowane bonusem
Yghern
: 08 lut 2024, 17:48
autor: Sięgający Nieba
+ Wiedza I
Yghern
: 15 lut 2024, 17:43
autor: Sięgający Nieba
+ Bieg, Pływanie I
Yghern
: 26 lut 2024, 17:40
autor: Administrator
Znak Losu: Ateral
Yghern
: 14 mar 2024, 19:58
autor: Sięgający Nieba
+ Skradanie, Perswazja I [stara dusza]
Yghern
: 14 mar 2024, 20:03
autor: Sięgający Nieba
Atut I grupy: pechowiec
Szósta Łuska
: 21 mar 2024, 22:51
autor: Sięgający Nieba
– Aparycja III
+ Siła III
Szósta Łuska
: 28 mar 2024, 16:49
autor: Sięgający Nieba
+ Atak 1, Obrona 1, Magia Precyzyjna 1, Magia Obrony 1, Magia Ataku 1, Kamuflaż 1, Śledzenie 1 I [stara dusza]
Szósta Łuska
: 31 mar 2024, 19:22
autor: Czarci Pomiot
+ dowolny kompan mechaniczny typu 1-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
+ dowolny kompan mechaniczny typu 1-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
+ niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
+ niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
+ 1 punkt umiejętności dla kompana – L23, zużyj do końca '24 Link
+ 1 punkt umiejętności normalnej (maks 3 poziom) – L23, zużyj do końca '24*
+ 1 punkt umiejętności normalnej (maks 2 poziom) – L23, zużyj do końca '24*
+ 1 punkt atrybutu – L23, zużyj do końca '24* Link
Szósta Łuska
: 04 kwie 2024, 17:21
autor: Sięgający Nieba
– 1 punkt atrybutu – L23, zużyj do końca '24*
+ Siła IV
– dowolny kompan mechaniczny typu 1-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
– dowolny kompan mechaniczny typu 1-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
– niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
– niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24 Link