Strona 1 z 61

Urna Cieni

: 14 maja 2019, 21:43
autor: Urna Cieni
Obrazek
  • Vanlanthiriel Mahvran D'Yahvrol » Infamia Nieumarłych » Urna Cieni.


Obrazek
  • Cienia » Ziemi » Plagi » Mgieł.


Obrazek
  • Pisklę » Uzdrowicielka » Czarodziejka » Smok » Czarodziejka » Przywódczyni » Starsza.


Obrazek
  • 3 księżyce.


Obrazek
  • Skrajna [wywernowa x pustynna], z domieszkami drzewnej i górskiej po przodkach.
    Dokładne wartości hybrydowe: 60% Wywernowa, 30% Pustynna, 5% Drzewna, 5% Górska.


Obrazek
  • Samica.

  • Obrazek
    • Łuski, przylegające do ciała, ale mogące w dowolnym momencie gwałtownie się nastroszyć.
      Skrzydła błoniaste z trzema nierównej długości palcami na nadgarstkach (środkowy największy, dwa mniejsze).
      Jedna para łap z czterema palcami.
      Bardzo ciemnobrązowe ślepia z czarną źrenicą – ledwie widoczne, sprawiają wrażenie absolutnie czarnych.
      ≈ Dominujący kolor: Beżowy brąz, jednak w świetle słonecznym łuski zyskują barwę złotą, zaś w mroku ciemnobrązową.
      Znaki szczególne: chude ciało, korona owijających się wokół własnej osi rogów (osiem par), czarna ślina, kły i język; cały łeb pokryty jest obsydianową łuską; bioluminescencyjne, biało-złote wzory na ciele z drobnych kropek, widoczne tylko w ciemnościach.
      ≈ Przeciętny wzrost:
      1,8m w kłębie.
      Zieje ogniem.


Obrazek
  • » GALERIA «
    Obrazek
    Jest dosyć spora, ale przy tym chuda. Łuski pokrywające jej ciało są w większości barwy, którą można określić jako beżowy brąz, lecz stają się one niemalże złote pod wpływem promieni słonecznych. Wnętrze pyska skrywa czarną gardziel, czarny, rozwidlony jęzor oraz uzębienie, które także ma barwę onyksu. Ślepia są ciemnobrązowe, przecięte czarną źrenicą, ale ich barwa jest tak ciemna że bez dokładnego przyjrzenia się zdają się być barwy kruczych piór. Szlachetną głowę otacza istna korona ośmiu par owijających się wokół własnej osi, łuskowych rogów, jednak każda para jest mniejsza od poprzedniej, przez co ostatnie cztery są raczej wielkości kolców. Łuski na spodzie ciała są czarne, a każda z nich jest obramowana złotem. Pokrywają się świecącą siatką gdy samica zieje ogniem – barwa tych wzorów zależy od barwy wyczarowanego ognia – co jednak wymaga od niej użycia magii, a nie faktycznej siły gruczołów. Zadnie łapy są długie i silne, a pokrywające je łuski przybierają barwę ciemnego brązu, zdobione też tygrysimi pasami, zaś cztery palce zwieńczone są złotymi, zakrzywionymi szponami. Od czoła, przez szyję, grzbiet i aż do jednej czwartej ogona ciągną się cztery pasma czarnych błon. Łuski te unoszą się w momencie rozdrażnienia, szału lub wzmożonej czujności. Ogon sam w sobie jest nieproporcjonalnie wręcz długi, na końcu również mieniący się ciemniejszym odcieniem łusek niż reszta ciała, zaś przez końcową część jego długości ciągnie się rząd wąskich, czarnych kolców. Mahvran nie posiada przednich łap, jednak skutecznie zastępują je skrzydła – niezwykle duże (raczej dłuższe niż szersze), które z wierzchu mają, tak jak większość ciała, barwę brązowego beżu, od spodu zaś mienią się ciemnym brązem z cienką, złotą obwódką. Błony dodatkowo mają falowany kształt, a za palcami nadgarstków znajdują się dwa dodatkowe, chociaż nie będące właściwie palcami, a przedłużeniami błon. Infamia posiada trzy palce na nadgarstkach skrzydeł, jeden większy i dwa mniejsze. Wszystkie przyprószone są też odrobiną białych łusek. Porusza się dosyć nisko przy ziemi, kołysząc ciałem jak wąż, zwinnie niczym jedwabna wstęga. Wybitnie radzi sobie z lataniem, ale ma poważne trudności w wodzie. Dodatkową cechą charakterystyczną jest czarna ślina – przypominająca kwas, który intensywnie wylewał się z pyska jej matki.


Obrazek
  • Mahvran jest tak łagodna jak wygłodzony wilk, tak bezinteresowna jak niegdysiejszy Kaltarel i dysponuje mądrością typową dla szaleńca. Nigdy nie zapomina zniewagi, prawdziwej bądź wyimaginowanej. Widzi ostrożność jako tchórzostwo, a odmienne poglądy za sprzeciw. Nie posiada ani przesadnej cierpliwości i ma trudności z obiektywną oceną sytuacji. Zna jednak pojęcie empatii i nie jest złem absolutnym – potrafi wyrazić swego rodzaju współczucie i jest w pewien sposób wrażliwa emocjonalnie. To również zaślepiona nienawiścią hipokrytka i manipulantka; pragmatyczka, ale jednocześnie kurczowo trzymająca się przeszłości sentymentalistka. Ma ciężką formę zespołu stresu pourazowego z czasów dzieciństwa, a także poważny kompleks wyższości i brak szacunku wobec hierarchii społecznej. Chwiejna emocjonalnie, łącząca w sobie starczy chłód i rozgoryczenie przewijające się z niemalże młodocianą kokieterią i dziecięcą naiwnością. Czuje się osamotniona i odrzucona, wobec czego desperacko, nawet jeśli nie do końca świadomie, szuka źródła zrozumienia i towarzystwa – a z drugiej strony na siłę odcina się od wszystkich, którzy nie dzielą jej poglądów, czyli znaczącej większości żywych istot. Jest paranoiczna i nie ufa nikomu w pełni, patrząc każdemu na łapy, wyczulona na zdradę ze względu na los swoich przodków.


Obrazek
  • Magia mrocznych elfów wtłoczona w jajo, z którego Mahvran potem się wykluła wyraźnie ją naznaczyła, tworząc między samicą a tymi istotami nierozerwalną więź. Z brązowo-złotej skorupy wyszła na świat córka zreinkarnowanego Kheldara Przebiegłego oraz Aenkryntith Plugawej, będąca ostatnią gałęzią jednego z najbardziej niesławnych rodów kiedykolwiek zamieszkujących Wolne Stada.

Obrazek

PUNKTY HONORU: 1 i 1/3 (59 + 56 za nagrody)
PUNKTY FABUŁY: 1 (65)

Punkty Leczenia zebrane jako uzdrowicielka: 50 + 5 za nagrody
  • ATUTY:
    I: Pechowiec;
    II: Retoryka [loteria];
    III: Szczęściarz;
    IV: Nieugięta;
    V: Pojemne Płuca;
    VI: Zdrowa jak Ryba [loteria];
    VII: Gojenie Ran [loteria];
    VIII: Magiczny Śpiew;
  • ATRYBUTY
    Siła: 3
    Wytrzymałość: 3
    Zręczność: 3
    Moc: 5
    Percepcja: 2
    Aparycja: 4

    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 2
    Pływanie 1
    Obrona 1
    Atak 2

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna 2
    > ataku 3
    > precyzyjna 1
    Kamuflaż 1
    Skradanie 1
    Śledzenie 1

    Mediacja 1

    UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 2
    Tworzenie run:
    > ochronnych 2
    > ataku 0
    Błysk Przyszłości 1

    • PRZEDMIOTY POSIADANE
      Pożywienie: 10/4 mięsa, 2/4 roślin, 0/4 grzybów, 0/4 inne;

      Kamienie: » awenturyn, czarny opal, różowy opal, różowy jaspis, obsydian śnieżny «
      2x perła, 2x topaz, ametyst

      Zioła:


      Kryształy:
      – Szczodrobliwego [nieaktywny];
      – Szamana [użycie 01.05.2024];
      – Kolekcjonera [aktywny];
      – Gladiatora [aktywny];
      – Nieśmiertelnego [nieaktywny, użycie 07.05.2023];
      – Gwiazdy Śmierci [aktywny];
      – Obieżyświata [aktywny];
      – Doświadczonego [aktywny];
      – Ideału [nieaktywny, użycie 03.04.2024];
      – Mentora [aktywny];
      – Zielarza [aktywny];

      -–


      Runy:
      – 2x chroniąca przed pazurem,
      – 7x chroniąca przed magią,
      – 3x ataku mocy,
      – 2x ataku pazura,

      Eliksiry:
      – nieznany leczący,
      – 2x leczący rany lekkie,
      – 2x leczący rany średnie,
      – 3x leczący rany ciężkie,
      – chroniący przed atakiem fizycznym i magicznym,
      – usprawniający siłę,
      – 2x usprawniający wytrzymałość,
      – usprawniający percepcję,


      Inne bonusy:
      – dodatkowe wskrzeszenie [w momencie wskrzeszenia umiera wybrany kompan Infamii – razem z nim przepada jedno miejsce na kompana],
      – czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
      – fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką)* – użyj do końca '24
      – mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
      – własny skrót bbcode na kolor w poście, np. [kol][/kol] – L23, wybierz kolor do końca '24

      -–


      Fabularne: » 2x złota moneta, 8x srebrna moneta, 3x miedziana moneta «
      Koncha Trytonów, naramiennica-smok, kolia-pająk, mała złota rzeźba smoczej czaszki, duża butelka waniliowych perfum, pukiel białych elfich włosów [Fhuilteach], imienny sztylet mrocznego elfa [Ghuasad, wojownik], imienny sztylet mrocznego elfa z herbem kasty [Fhuilteach, skrytobójczyni], skóra z królika, roztrzaskana butelka z napisem "Szpritus", złoty wiszący kolczyk, 2x książka kucharska, 2x fiolka z wonią mchu, dzbanek gnomów, biała torba z wydry, spuszczony jad węża w szklanym pojemniczku, pukiel czarnych elfich włosów [Fighraenran], wężowy sztylet Fighraenrana, 2x fiolka jadu skorpiona, 4x karta tarota, uszczerbiony kielich, tajemniczy dziennik, złoty pierścionek, koszula mrocznego elfa, bloczek mydła miodowego, 2x bloczek mydła lawendowego, królicza łapka, stare pudełko po kartach tarota, komplet strzał, list do Przywódczyni Białych Wilków, 2x szalik z grzywy smoka północnego [różowy, żółty], złoty kieł, 2x relikwia nieznanego bożka, pierścień z cennym kamieniem, 4x sukno, dziwna księga, złoty gwizdek, kryształowy różaniec, kilka kolorowych odłamków szkła, sztabka złota, dwa naszyjniki z krzyżykiem, złoty pierścień z grawerem i datą, kwietny pierścień, metalowy shuriken, złoty pierścionek, talon na wieczór z wybranym pracownikiem festiwalu, kawa ziarnista, drzewko bonsai z miniaturowym domkiem, nożyk z grawerem, 2x czaszka smoka, kryształowy gwizdek przywołujący elfy, 2x beczka wina [półwytrawne], złote kolczyki [białe złoto], Artefakt Dusz, buteleczka rumu, malutka sakiewka z gronostaja, mała butelka z napisem Szpritus [nektar jesionu], siostrzany pierścień – fauna, karty do gry, 2x kolorowe szkiełko, jedwabna tkanina, 2x liana, stara zatruta strzała, 2x krasnoludzki sygnet, kalendarz rysunkowy, mały śpiewnik, czysta lisia skóra, rzemyk, skórzana sakiewka z dzika, bursztynowa bransoleta, balonik z ropuchy, 2x butelka miodu pitnego, sakiewka szyszek, odłamki diamentu (3/4), 2x złote drobinki, kielich-czaszka, tajemnicze zapiski ataku, szkatułka pełna fałszywych artefaktów, szkielecik rybki, pozłacany naszyjnik, wachlarz, trochę tkaniny, berło Władcy Delfinów [ze szmaragdem w rękojeści], 2x zioło halucynogenne, książka o delfinim władcy, posążek delfiniego władcy, czaszka człowieka, kolekcja muszelek, skorupa żółwia, trójkątna brosza z długą szpilą, stara szklana bierka szachowa [skoczek], ciepły koc ze skóry niedźwiedzia polarnego, futro jaguara, sztylet z rubinem, narożnica-smok, garść pachnących koralików, duży słoik miodu, lśniący błękitnym blaskiem miecz, pluszowa przytulanka [tygrys], szafir w kształcie hydry, fiolka ze wspomnieniem śmierci Symbolu Pustki, zaczarowane zwierciadło (pokazuje obecny stan emocjonalny smoka, np. w przypadku bycia przygnębionym wygląda się na starszego niż się jest w rzeczywistości – obraz do interpretacji własnej; działa tylko na postać je dzierżącą, inni widzą zwyczajne odbicie), zdobiony sztylet z perłą, srebrny sierp, butelka wina, żywy obraz południcy w zbożu, niepokojący obraz przedstawiający Mahvran, 2x kwiat paproci, związana księga rytualna, zakrwawiony rytualny sztylet, szklana klepsydra, malowana ceramiczna miska, zbroja Północnej Warty, medalik z lusterkiem i rysunkiem Yrasvellai, czarne pionki szachowe [przedstawiające czaszki i kompanów Mahvran], torba Ghusada [mrocznego elfa; zawiera bukłak z wodą i bandaże], figurka Borowej Ciotki, trofeum z ducha karczmarza [bardzo długie, kościste szpony, około jednego metra długości], butelka taniego wina, długi nadrdzewiały łańcuch, sakwa pełna przypraw, pergamin z przepisem na rodową kiełbasę Świętego Andrzeja, torba [bandaże, dwa bukłaki z wodą], sznurek z medalikiem, 2x szkatułka, srebrno-biały sygnet, syreni trójząb, dobrej jakości topór



    STAN ZDROWIAKLIK

: 15 maja 2019, 13:36
autor: Tejfe
Witaj w stadzie Cienia.
Życzę satysfakcjonującej gry!

+ 1x Percepcja (bonus stadny)
+ 2x Aparycja (początek gry)
+1x Moc po Nieskalanej Grzechem
+ 1x Wytrzymałość po Szyderczym Lichu
+ Wiedza 1(stara dusza)
+ 59/4 mięsa; 4/4 owoców, onyks, diament, topaz, opal, runa chroniąca przed pazurem, Runa chroniąca przed maddarą, 2x Meteoryt (spadek po Nieskalanej Grzechem)

: 18 maja 2019, 15:42
autor: Tejfe
+ 1 Bieganie
+ 1 Pływanie (stara dusza)

: 28 maja 2019, 12:00
autor: Tejfe
– 2x meteoryt (dawno zużyte)

: 07 cze 2019, 12:05
autor: Miraż Snów
– 4/4 mięsa (Dla Tonącego)

: 08 cze 2019, 11:50
autor: Tejfe
+ Latanie 1 (Stara dusza)

: 09 cze 2019, 19:36
autor: Tejfe
– 8/4 mięsa

: 17 cze 2019, 18:33
autor: Uśmiech Szydercy
+ Atut I

+ Atak I
+ Obrona I
+ MP I
+ MA I
+ MO I
+ Kamuflaż I
+ Śledzenie I
+ Leczenie I
+ Skradanie I
+ Mediacja I
(Stara dusza)

: 21 cze 2019, 22:52
autor: Uśmiech Szydercy
Aparycja -1 | Moc +1

: 22 cze 2019, 17:48
autor: Uśmiech Szydercy
– 1/4 mięcha dla Yrmy

: 22 cze 2019, 19:45
autor: Uśmiech Szydercy
+ 2/4 owoców, granat

: 24 cze 2019, 1:54
autor: Uśmiech Szydercy
+2/4 mięcha
+ 4x jemioła, 5x owoc kaliny, 5x korzeń kaliny

: 24 cze 2019, 19:34
autor: Uśmiech Szydercy
+ jaspis

: 27 cze 2019, 18:36
autor: Uśmiech Szydercy
+ diament, bursztyn
+ 1 PL

: 02 lip 2019, 10:47
autor: Uśmiech Szydercy
+ 1/4 owoców, opal