A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 2| P: 2| A: 1
U: B,Pł,S,L,A,O,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl: 1
Atuty: Szczęściarz; Pamięć Przodka;
Ciesząc się z kolejnego sukcesu, Etain wróciła do Kryształowej. Ciekawa była, do czego tym razem będzie musiała się skradać. Gdy ujrzała stworzonego przez smoczycę królika, ustawiła się ponownie w pozycji. Ogon usztywniony, łapy rozstawione, łeb nisko, skrzydła przy bokach, brzuch blisko ziemi. Gdy uznała postawę za zadowalającą, zaczęła się skradać. Tym razem musiała, bardziej niż na węch, uważać na słuch zwierzęcia. Ostrożnie stawiała kolejne kroki, przed każdym uważnie patrząc pod łapy. Pamiętała równiez o kolejności ich stawiania; dwie prawe, dwie lewe, i tak na zmianę. Podkradała się powoli do pasącego się beztrosko królika, zachodząc go od tyłu. W pewnym momencie straciła koncentrację i prawie nadepnęła na suchą gałązkę; na swoje szczęście w ostatniej chwili ją spostrzegła i nie nadepnęła na nią. Powoli, ale skutecznie przybliżała się do królika, nie wzbudzając najmniejszego dźwięku.
Gdy była około jednego skrzydła od niego, wybiła się mocno z tylnych łap, a przednie wyrzuciła przed siebie. Nim królik zdążył umknąć, przygwodździła go do ziemi, a on zniknął, rozpływając się w powietrzu. Spojrzała na nauczycielkę. Była ciekawa, co wymyśli teraz...
Licznik słów: 173
every sunset brings the promise of a new dawn
atuty:
~szczęściarz~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
~pamięć przodka~
Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie)
ekwipunek:
~26/4 mięsa~
~0/4 owoców~
~kamienie: granat x2, szafir~
~eliksir chroniący przed atakiem fizycznym~
w ciągu roku szkolnego mam zmniejszoną aktywność z powodu dużej ilości obowiązków, ale jeśli nie odpiszę w ciągu 10 dni, to napisz przypominajkę na pw.