Atuty: Ostry Wzrok: +1 kość do percepcji
Szczęściarz: + 1 sukces w razie porażki
Przyjaciółka natury: Drapieżnik nigdy nie atakuje pierwszy, ruch należy do smoczycy.
Inne: wywar z chmielu
Życie przemija, a wraz z nim złudzenia,
Czas pozostaje z niezmiennym obliczem,
Dla nas pędzi nieubłaganie,
Zabiera,
W zamian daje więcej,
Niż chcemy dostrzegać.
#FFD700
ATUTY Zręczny Adrenalina Dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka Twardy jak diament -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Opiekun Stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów. Poświęcenie Raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego. Cała Zirka
+2 ST do wszystkich akcji! Nawet kiedy pada, to gwiazdy wcale nie znikają ze świata. Nadal lśnią za deszczowymi chmurami. Dlatego… zwieję wszystkie chmury, które pokrywają twoje niebo.~ Mayushii, Steins;Gate 0
Kruszyna
Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu o 1/4 jednostek pożywienia mniej niż zazwyczaj potrzebują przedstawiciele jego gatunku. Szczęściarz
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy/pierwszym etapie leczenia. Następne użycie: Gotowy Konsyliarz
Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. Wybraniec Bogów
+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Następne użycie: Gotowy Opiekun
-2 ST dla kompana.
Atuty: Zwinny, Chytry przeciwnik, Twardy jak diament, Uzdolniony, Wybraniec Bogów
przekazanie ziół dla Honi
Gdy znów zaczął widzieć na drugie oko wszystko nagle nabrało głębi. Ukłonił się do Honi w podziękowaniu. Ale to nie był jeszcze koniec bo tym razem Krwawy miał się jakość odwdzięczyć. Właściwie to mam jeszcze jedną sprawę
Wręczył Honi 5 pętków żywokosta miejmy nadzieje że nie będzie się pytać skąd je ma Podejrzewam że tobie przydadzą się bardziej niż mnie.
Po czym obdarzył ją ciepłym uśmiechem.
Burek – kompan Godnego Uczynku
+ 1x lekka (ugryzienie na palcu prawej przedniej łapy, niewielkie krwawienie, rana może być brudna)
+ pchły (Zapchlony kotołak odczuwa irytujące swędzenie i delikatne ukłucia bólu, które utrudniają mu koncentrację (+1 ST do wszystkich akcji)).
"Z okiem krwawą łzą zwilżonem
Komu jeszcze łez zostało,
Idźmy wolność zdobyć zgonem,
Idźmy zgon nasz okryć chwałą!"
ATUTY
* Silny *
* Adrenalina *
dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji rana ciężka.
* Czempion *
+1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę.
* Wybraniec Bogów *
+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji.
* Poświęcenie *
raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego