Sekcja Zwłok

Czarna Łuska
Adept Słońca
Quasi-Prorok
Adept Słońca
Awatar użytkownika
Posty: 4723
Rejestracja: 23 wrz 2020, 19:35
Stado: Ziemi
Płeć: Samica, 79 Ks
Księżyce: 186
Rasa: Morska

Sekcja Zwłok

Post autor: Czarna Łuska »

A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 4| P: 3| A: 5
U: Kż,Śl,MA,MO,Skr,B,L,A,O: 1| Pł,Prs,MP: 2| W: 3
Atuty: Ostry węch, Szczęściarz, Alchemik, Wybraniec Bogów, Magiczny Śpiew, Pechowiec
Kalectwa: +4 ST do akcji fizycznych i magicznych [ślepota]
Imię: Mirri → Trójkątna Łuska → Sekcja Zwłok
Ranga: Pisklę → Kleryk → Uzdrowiciel
Zdobyte tytuły: Pojętny Uczeń, Znachor, Odkrywca, Włóczykij, Kolekcjoner, Zielarz, Szaman, Obieżyświat, Dyplomata Ludzi, Doświadczony, Ideał, Serce Stada, Mentor, (Przewodnik).

Punkty Nauki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 14, 15, 16, 17,

Udane leczenia (PL): (do 2021-06-22) Gwieździsty Poranek, Gwieździsty Poranek, Gwieździsty Poranek, Lot Rusałki, Gwieździsty Poranek, Pogodna Myśl, Zamącony Błysk, Echo Zbłąkanych, Gwieździsty Poranek, Gwieździsty Poranek, Pogodna Myśl, Łupieżca Nektaru, Agree(1/3), Rozkwit Ziemi, Gwieździsty Poranek, Pogodna Myśl, Lot Rusałki, Gwieździsty Poranek, Pogoń Brzasku, Cynamonowe Zauroczenie, Zagajnik Cudów, Basior Lancetowaty, Triceps(2/3), Gwieździsty Poranek, Dixi(3/3), Pogodna Myśl, Błysk Przeszłości, Echo Zbłąkanych, Impulsywny Kolec, Zagajnik Cudów, Impulsywny Kolec, Pogodna Myśl, Barus(1/3), Zachodnia Łuska, Mglejarka(2/3), Pogodna Myśl, Hebanowa Łuska, Jutrzenka Serc, Agree (3/3), Dixi (1/3), Jutrzenka Serc, Pogoń Brzasku, Pogodna Myśl, Światło Głębin, Pogodna Myśl, Wątpliwości Ważek, Agatowy Kolec, Gwieździsty Poranek, Echo Zbłąkanych, Palenie Piskląt, Mglejarka(2/3), Gwieździsty Poranek, Światło Głębin, Basior Lancetowaty, Agatowy Kolec, Pogodna Myśl,

→ Krytyki: Łupieżca Nektaru, , Gwieździsty Poranek

Nieudane leczenia (bez PL): (do 2021-06-22) Gwieździsty Poranek, Agatowy Kolec, Echo Zbłąkanych, Gwieździsty Poranek, Mglejarka, Echo Zbłąkanych, Gwieździsty Poranek, Pogoń Brzasku, Agatowy Kolec, Lot Rusałki, Hebanowa Łuska, Agree, Błysk Przeszłości, Echo Zbłąkanych, Bojowy Okrzyk, Bojowy Okrzyk, Drzazga, Pryzmatyczny Kolec, Jutrzenka Serc, Ostoja Zimy, Agree, Pogodna Myśl, Gwieździsty Poranek, Pogodna Myśl, Pogodna Myśl, Echo Zbłąkanych, Pogodna Myśl,

→ Zabici pacjenci:

Ukończone misje: (do 2022-03-20)
1. Zioła i ważne tematy,
2. Rodzinne zjednoczenie,
3. Sen o śmierci wrogów,
4. Dzień Dobry, po ile słownik?
5. Porwanie Obronnego
6. Rozpuszczony Niedźwiedź
7. Samotna Wycieczka
8. Ryszard – Super Świnia
9. Kino 5D w Górach
10. Malowanie Halliusa
11. Prawo to lewo, a lewo to prawo
12. Tylko ostrożnie! Nie widać podłogi
13. Elfia babcia z demencją
14. Szał Kwiatowych Zakupów
15. Pomaluj mój świat, elfią twoją kredką

Wygrane pojedynki: (do 2022-03-20) Lot Rusałki, Ametystowa Łuska (bez ran), Ostoja Zimy (walkower), Widmowa Łuska, Wspomnienie Nocy, Grad Skał, Obłęd Agonii, Światło Głębin, Pikujący Upiór, Ścigająca Burzę, Matka Ziemi, Sekret Lasu (bez ran),

Przegrane pojedynki: (do 2022-03-20) Obronny Kolec, Ametystowa Łuska, Chrupki Kolec, Gwieździsty Poranek, Wspomnienie Nocy, Granica Wybuchu, Dziedzictwo Wojny, Kwintesencja Chaosu, Kwintesencja Chaosu & Ennorath, Obłęd Agonii, Kwintesencja Chaosu,

Remisy: (do 2022-03-20) Kwintesencja Chaosu,

Galeria Krytyków: Sekret Lasu,

Zabite drapieżniki: Anemait, Bies,

Wytrenowane smoki:
Skarabeusz – Wiedza 1
Sahida – Wiedza 1
Drobna Łuska – Leczenie 1 → Wyszkolona na Uzdrowicielkę
Proszek – Magia Precyzyjna 1, Magia Precyzyjna 2,
Toksyczna Łuska – Magia Precyzyjna 1, Magia Ataku 1, Magia Obrony 1 → Wyszkolona na Czarodziejkę
Niramir i Rimarin – Magia Precyzyjna 1, Wiedza 1,
Szron – Lot 1,
Robaczywy Kolec – Perswazja 1,
Stracona Łuska – Wiedza 1,
Biesia – Wiedza 1, MP 1, MA 1, MO 1,
Neron – Wiedza 1,

Wychowane smoki:
Kamienny Kolec
Sproszkowany Kolec

Uśmiercone smoki:

Wytrenowani kompani:
Asklipiós – Magia Precyzyjna 1
Mokradło – Śledzenie 1
Hallius – Śledzenie 1

Modlitwy:
Immanor – Przyjęcie Przeprosin,
Naranlea – x
Lahae – x
Nenya – Humor Orężem, Nowe Szranki,
Valanyan – Wytrwałość i Pasja, Nowe Runy, Duszący Dym,
Kammanor – Własna Droga,
Uessas – Budujące Smutki, Ozdobne Lusterko,
Viliar – Krągłe Pośladki, Pieśń Idola,
Nytba – x
Erycal – x
Thahar – x
Ateral – x
Kaltarel – Mroźna Zima,
Sennah – Długa Droga, Palące Słońce,
Tarram Upadły – uwięziony
Duchy – Niedostrzegani,

Kolekcja:
Z wypraw: (do 2021-06-22)
Kamienie – 12 (granat, malachit, onyks, 2x opal, 2x perła, 2x szafir, szmaragd, 2x turkus)
Mięso – 27/4 (bażanty, gobliny, homary, jajka, łoś, ślimaki, tur, wrony)
Owoce – 13/4 (dzika róża, jabłka, leszczyna, maliny, śliwki, truskawki)
Zioła – 355
(– arcydzięgiel – 3 + 5 + 5 + 5 + 5 + 1 + 5
– babka lancetowata – 2 + 5 + 1 + 5 + 5 + 5 + 5 + 4 + 1 + 5
– chmiel zwyczajny – 7 + 4
– czosnek niedźwiedzi – 6
– dziurawiec pospolity – 3 + 3 + 4 + 1 + 6
– grzybień biały – 0
– imbir – 4
– jałowiec – 5 + 5 + 3 + 3
– jemioła – 2 + 7 + 6 + 6
– kalina:
-– owoce – 5 + 5
-– korzeń – 0
– kozłek lekarski – 0
– lawenda – 2 + 3 + 5
– lubczyk – 3
– lulek czarny – 4 + 3 + 6
– macierzanka – 6 + 3 + 6 + 3
– melisa – 6 + 3
– mięta – 6 + 5 + 5
– morszczyn pęcherzykowaty – 4 + 6 + 7 + 6
– muchomor – 0
– nawłoć pospolita – 2 + 3 + 4 + 4 + 4
– orzech włoski – 0
– ostróżeczka polna – 4
– rumianek pospolity – 4 + 2 + 4
– rzęśl – 0
– ślaz dziki – 4 + 6
– tasznik pospolity – 3
– topola czarna – 3 + 5 + 6
– żmijowiec zwyczajny – 3 + 5 + 5 + 5 + 3 + 5 + 1 + 4 + 3
– żywokost – 3 + 3 + 1 + 3 + 5 + 3 + 1)


Zwiedzone tereny:
Ogień
– nie
Ziemia
– tak
Woda
– Czarna Głębia (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,),
– ujście Lewego Tyralu (1, 2, 3, 4, 5,)
– Nesteri (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, +)
– Resteri (1, 2, 3, 4,)
– Wyspa Tulipa (1, 2, 3,)
– Zatoka Naskary (1, 2, 3,)
– Zatoka Tyral (1, 2, 3, 4, 5,)
Plaga
– Rafa (1, 2,)
– Teri (1, 2, 3,)

Rozdane kamienie: (do 2021-08-01) szmaragd, granat, 2x różowa perła, topaz, turkus, perła, szafir,

Licznik słów: 951
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
{ teczka }__{ theme }
.
___n. u. szamana: 21.12_._.._ __ n. u. błysku przyszłości: 05.07
Obrazek
.
────────────── ──────────────
/ kryształ zielarza /
+1 sztuka do wszystkich zbiorów ziół
.
/ pechowiec /
po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
.
/ ostry węch /
dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, mniejsze pożywienie)
.
/ szczęściarz /
1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie
.
/ alchemik /
dwa razy na miesiąc tworzenie podwójnej dawki eliksiru (2 zamiast 1) (0/listopad)
.
/ wybraniec bogów /
raz na pojedynek/polowanie +1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST
.
/ magiczny śpiew /
raz na pojedynek/polowanie, odejmuje 3 sukcesy przeciwnika
.
────────────── ──────────────
Limo – brzeginia      Mokradło – kuropatwa
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 2      S: 3| W: 2| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1
Pł, A, O, Śl, Kż, MP: 1| Skr: 2      B, L, Kż, Skr, Śl: 1| A, O: 2
.
W jaki sposób Mokradło może zadać ranę średnią lub ciężką?
Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego.
.
Kalectwo: proteza prawej przedniej łapy, ślepota (+4 ST do akcji fizycznych i magicznych, kamieni szlachetnych można szukać tylko przy użyciu sondy)
ODPOWIEDZ

Chcesz dołączyć do gry?

Musisz mieć konto, aby pisać posty.

Rejestracja

Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!

Zarejestruj się

Logowanie

Wróć do strony głównej