- Imię: Kaynya → Opresyjna Łuska → Nowy Porządek
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Wojownik
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Morski-Bagienny
Płeć: Samica
Znak Losu: Viliar
- Najważniejsze cechy wyglądu:
– Łuski
– Brak skrzydeł
– Dwie pary łap
– Kolor oczu: fioletowe-różowe(jaśniejsze przy źrenicy)
– Dominujący kolor smoka: Niebieski i biały
– Wzrost: 1,41m
– Znaki szczególne smoka: max 15 słów
– skrzela
Wygląd:
- Pierwsze co może się rzucić w oczy, spoglądając na Kaynya to na pewno ten nieprzenikniony błękit, pokrywający niemal całe ciało samicy. Ciągnie się on niemal przez całe cielsko, za wyjątkiem całej dolnej części, która za to pokryta jest bielą. Na głowie wyrastają trzy skierowane do tyłu rogi, z których od dolnej strony wychodzą beżowe błony, dające wrażenie takiego mini żagla. Na około szyi znajduję się dość duża biała błona, która zatacza istne koło od gardła, aż po kark. Wyglądało to jak taki komino-parasol, a to jeszcze nie koniec błon, bowiem te znajdują się również na palach, a konkretnie pomiędzy nimi. Na grzbiecie posiada małą ciemno niebieską błonkę, a ten sam kolor znajduję się również na głowie oraz rogach, tworzy on tam coś w rodzaju litery M. Istna perfekcyjna bagienno-morska hybryda. Ogon za to kończy się poziomym rybim ogonem, ukształtowanym w kształt serduszka. Na tylnych łapach, w okolicach ud znajdują się różowe serduszka w których znajdują się mniejsze białe serduszka. Z pośród tej całej bieli i błękitu, oczy zdając się najbardziej wyróżniać wpośród tych dwóch kolorów. Fioletowe, nieco jaśniejsze przy źrenicach dodają jej tego nietypowego uroku. Posiada również na lewym policzku małe serduszko.
Charakter:
- We wczesnych księżycach można byłoby ją przyrównać do młodej Kokoro, z którą to Kaynya dzieli najwięcej wspólnych cech. Jest bojowa oraz zdeterminowana do wykazania się jak najlepiej przed swoją matką, która jest dla niej autorytetem, nieważne co się wokół niej aktualnie dzieje. Przy innych wychodzą jej dość dziwne nawyki, jak paniczny lęk przed drzewami, który stoi w opozycji z tym co chce pokazać matce. Wzbudza to pełnie negatywnych myśli oraz uczuć przez to zdarzają się jej wybuchy złości.
Historia:
- Wykluła się z jaja należącego do Najlepszego Wojownika i Pustych Łąk, której historia jest bezpośrednio związana z ich wychowaniem, a jej życie dopiero się zaczyna. Co przyniesie jej przyszłość? Karpia? Dług hipoteczny? Nikt tego nie wie.
(Biorę percepcję od Kokoro i moc od Łąk)
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 21
- ATUTY
– Wrodzony talent
– Szczęściarz (ostatnie użycie: 02.04.2024)
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 1
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 7/4 roślin, 0/4 grzybów, 4/4 innych, 105/4 mięsa
Kamienie: granat, bursztyn, onyks, koral
Kryształy: –
Runy:
– 2x Ataku Pazura
– 2x Ataku Mocy
– 2x Ochrony Przed Pazurem
– 2x Ochrony Pprzed Maddarą
Eliksiry:
– 2x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Fizycznym i Magicznym
– 2x eliskir zwiększający siłę
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– podejrzana fiolka (dodatek do normalnego ataku – jeśli atak się powiedzie, ranny zachoruje na grzybicę)* – użyj do końca '24
– odstraszenie drapieżników na polowaniu – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: talia kart (zwykłe do gry); atlas roślin (z opisami w języku ludzi); sweterek smoczego kroju; pierścień syndykatu szczura; blond peruka; ludzkie majtki w kropki; różowa obroża z firanek; czerwona flaga (można zaprojektować samemu herb); duża skórzana torba, szklana butelka z przeterminowanym eliksirem, 3x metr kwadratowy ciemnofioletowej lnianej tkaniny, 2x słoik łatwopalnego atramentu, złota korona z szafirem (można wymontować), żuk gnojarz, kamienna cegła, beczka jasnego piwa, 1 porcja trawki do palenia (z trzech), drewniana łyżka, duża deska, słój z głową rudego drwala, naszyjnik w kształcie serca, kolczyk z pszczołą, naszyjnik z ćmą, szkło powiększające, drewniana podobizna Ognvara, biała laska z wymalowanym czarnym wieńcem na gałce, rogaty łeb demona, 2x drewniana deska, szabla uberdzika, kilka srebrnych łyżeczek, koraliki do grzywy, góralska kamizelka z futra kozy, Butelka Nektaru (Jesion)
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek