Stado: Mgły
Ranga: Pisklę » Kleryk » Uzdrowiciel » Czarodziej
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Skrajny (górski-morski)
Płeć: Samica
Znak Losu: Nenya
Najważniejsze cechy wyglądu:
- Łuski – czarna baza
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: Szkarłatne
Dominujący kolor smoka: Czarny
Przeciętny wzrost: 1,7 m wysokości, 7 m długości, 9,5 m rozpiętości skrzydeł.
Znaki szczególne smoka: Złote fragmenty ciała cechują się bioluminescencją i świecą lekkim miodowym światłem w ciemności.
Zieje lodem
Erkal’Zirra jest smukła, wątła, jej głowa jest opływowa i delikatna. Zdobią ją szkarłatne, ciemnie oczy o wąskiej, pionowej źrenicy oraz biała plamka na linii nosa. Jej ciało pokrywają masywne, odstające łuski ciemne jak noc, ale mieniące się granatem w jasnym świetle. Od boków szyi przez skrzydła po końcówkę ogona biegną błoniaste grzebienie z czarnymi wypustkami i membraną koloru miodu. Ramiona skrzydeł są czarne, od góry rozpięta błona również przyjmuje tę barwę do połowy – dalej są miodowe. Do tego Erkal’Zirra ma miodowe skarpetki kończące się poniżej łokci i czarne szpony. Przez linię podgardla i udami smoczycy oraz w kilku miejscach na łbie pojawiają się kryształy barwy miodu.
Charakter:
Jako pisklę Erkal’Zirra przejawia zmienność nastrojów. Raz jest pogodna i towarzyska, drugim razem nieco roztrzepana. Jest pojętna i bada świat w swoim tempie. Właściwie jest jeszcze czystą kartą, którą nadpisze Kwiat Uessasa i Stado Mgieł. W jaki sposób... ciężko powiedzieć. Kluje się z entuzjazmem każdej nowej istoty.
Historia:
Wykluła się w grocie Hrasvelga.
Punkty Honoru: 0
Punkty Fabuły: 17
- ATUTY
– Ostry Wzrok;
– Nieparzystołuski;
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta];
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 3
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 2
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 18/4 mięsa, 36/4 roślin, 0/4 grzybów, 0/4 inne;
Kamienie: opal, nefryt, rubin, jaspis
Kryształy:
– Pojętnego Ucznia
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką)* – użyj do końca '24
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
– możliwość zamiany wartości dwóch umiejętności (np. Atak 3 i MA: 1 → Atak 1 i MA: 3) – L23, zużyj do końca '24
– możliwość odzyskania dawnego kompana – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: stara skórzana torba, jajo harpii, czaszka smoka kuriera, naszyjnik z czterogłowym smokiem, ciepły wełniany koc
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek