Stado: Mgieł
Ranga: Pisklę » Adept » Czarodziej » Uzdrowiciel
Wiek: 4 księżyce
Rasa: Północno Górski
Płeć: Samica
Znak Losu: Uessas
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski, futro i pióra
Skrzydła pierzaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: Grafitowa twardówka, zewnętrzna część tęczówki błękitna, wnętrze morsko zielone, źrenica złota
Dominujący kolor smoka: Ciemna zieleń
Przeciętny wzrost (1,7 m)
Znaki szczególne smoka: Złociste narośle na barkach, cętkowane na żebrach i znowu rozrosłe na biodrach oraz końcówce ogona, przypominające złoty górski kryształ
Zieje seledynowym ogniem
Charakter: Ten, jak wiadomo, nieustannie się kształtuje. Raczej nie odbiega od każdego z piskląt, jest dosyć rezolutna i energiczna, pełna wewnętrznego zapału, troszeczkę naiwna, ale raczej o dobrym, współczującym sercu. Miewa jednak pewne narcystyczne odchyły, takiej trochę pedantki, co ciągle kłóci się z jej żywiołowością. Ma hopla na punkcie aparycji, czystości i porządku, a jednak miewa problemy z jego utrzymaniem, co pokazuje, jak trudno bywa jej utrzymać prawdziwą dyscyplinę. Być może jeszcze z tego wyrośnie i dojrzeje odpowiednio. Bywa zazdrosna, a czasem nawet zaborcza, uwielbia uwagę innych, a jednocześnie czuje się onieśmielona, gdy tak się dzieje. Kocha pieszczoty. Kocha przygody.
Historia: Córka Gradu Skał oraz Sytherai.
Została przekazana do Stada Mgły już jako stwardniałe jajo, jednak za sprawą umowy pomiędzy rodzicami, pierwsze księżyce życia spędziła ze swoją mamą. Teraz jednak nadszedł czas, aby powróciła na łono Stada, gdzie mogłaby wzrastać pod ich ochronnymi skrzydłami. Jest to czas, gdzie w końcu będzie mogła poznać swoją rodzinę. Jest niezwykle podekscytowana nowymi przygodami czekającymi na nią na horyzoncie, bo jakkolwiek kocha swoją matkę, tak pragnie przynależeć do czegoś więcej, niż tylko do samej siebie. Życie samotnika nie jest tym, co mogłoby zaspokoić jej wewnętrzną potrzebę asymilacji z innymi.
Po matce dziedziczy aparycję, po ojcu wytrzymałość.
Punkty Leczenia: 5 i 2/3 (54)
Punkty Fabuły: 36
- ATUTY
– Pechowiec;
– Empatia;
– Obeznany;
– Wybraniec bogów;
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 4
Moc: 5
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 2
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 2
– precyzyjna 3
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 1
– ochronnych 2
– wspomagających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 49/4 mięsa, 23/4 roślin, 0/4 grzybów, 2/4 inne, 1/4 gulaszu;
Kamienie: 3x rubin, szmaragd, 2x diament, 2x ametyst
Kryształy:
– Pojętnego Ucznia,
– Włóczykija,
– Kolekcjonera (aktywny – 07.12),
– Zielarza
– Obieżyświata
– Doświadczonego (aktywny)
– Ideału (aktywny)
– Szamana (aktywny) – użycie 10.03
Runy: –
Eliksiry:
– leczący rany ciężkie
– 3x chroniący przed atakiem magicznym
– 4x chroniący przed atakiem fizycznym
– chroniący przed atakiem fizycznym oraz magicznym
Inne bonusy:
– Płomień Kammanora
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24,
– zwiększenie limitu posiadanych przez smoka kompanów do 2,
Fabularne: złote kolczyki, buteleczka soku z brzozy, naszyjnik z piórami Tishe, krótki miecz, kusza z pięcioma bełtami, głowa Mattera, sztylet Mattera, srebrna moneta, dokumenty Mattera, bransoletka, nakładka na grzywę, zielony naszyjnik, płyn na porost włosów/brody, metalowa bransoletka z ozdobami, naszyjnik z grotem strzały, posrebrzana broszka Błękitnych Strzał, smocza kurtka z futra, szkarłatny ząb wampirzej ekimmy
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek