Stado: Mgły
Ranga: Pisklę » Adept » Łowca » Zastępca » Łowca
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Górski x wężowy
rasa do dziedziczenia po dziadkach: północny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Erycal
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski/Pióra
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Niebieskie
Dominujący kolory smoka: Granat
Przeciętny wzrost: 1,7m
Znaki szczególne smoka: Rogi zakrzywione do tyłu, błoniasty grzebień wzdłuż linii kręgosłupa, kocie oczy, pionowa błona na końcu ogona służąca za ster
Zieje Lodem
Charakter: Będąc młodym pisklęciem, przed Vinrarem życiowe doświadczenia kształtujące charakter jeszcze dopiero przed nim, choć już teraz widać że jest posłuszny i chętnie czerpie od otaczających go autorytetów. Silnie przywiązuje się do tych z którymi tworzy wspólnotę i jest dla nich pełen zaufania. Chce dowieść swojej wartości swojemu stadzie i krewnym. Nie jest zbyt głośnym osobnikiem wolącym skupić się na powierzonych mu zadaniach i obowiązkach.
Historia: Syn Wrót Dziejów i Gwiaździstego Nieba, odziedziczył po Matce jej percepcję, a po Ojcu siłę.
Punkty Zwierzyny: 33 i 1/3
Punkty Fabuły: 5
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie Młody;
– Ostry Węch;
– Pamięć Przodka;
– Lekkostopy;
– Pojemne Płuca;
– Znawca Terenów;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 4
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 2
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 1
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie Młody;
– Ostry Węch;
– Pamięć Przodka;
– Lekkostopy;
– Pojemne Płuca;
– Znawca Terenów;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 4
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 2
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 1
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Tropiciela,
– Kolekcjonera
– Ideału
ELIKSIRY
– chroniący przed atakiem magicznym,
– chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
–
INNE
– sakiewka ziół (15, losuje Administrator) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy
KRYSZTAŁY
– Tropiciela,
– Kolekcjonera
– Ideału
ELIKSIRY
– chroniący przed atakiem magicznym,
– chroniący przed atakiem fizycznym
RUNY
–
INNE
– sakiewka ziół (15, losuje Administrator) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 3/4, 4/4 (własne)
– rośliny: 1/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kalcyt, magnezyt, diament, granat, opal, rubin, malachit, bursztyn, agat, szmaragd
ZIOŁA
5x szkarłatna szałwia
– mięso: 3/4, 4/4 (własne)
– rośliny: 1/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kalcyt, magnezyt, diament, granat, opal, rubin, malachit, bursztyn, agat, szmaragd
ZIOŁA
5x szkarłatna szałwia
jajo hydry, barwnik do łusek/futra





















