Pozostała Mechanika

Zbiór wszystkich zasad dotyczących gry.
.
Szybkie linki:
.
Umiejętności Punkty Rangowe Atuty Mechanika
Uzdrowicielstwo Misje Kompani Osiągnięcia
Polowania i Wyprawy Walki Punkty Fabuły
.

Zablokowany
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Pozostała Mechanika

Post autor: Administrator »


Licznik słów: 31
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Żetony

Post autor: Administrator »


Żetony – System Nagród

Każdy gracz za wkład własny w rozwój naszego forum może otrzymać niefabularną nagrodę, którą może następnie wykorzystać do ulepszenia swojej postaci. Żetony nie są składnikiem gry fabularnej. Twój smok nigdy nie widział ani nigdy nie zobaczy żetonu. Co miesiąc przyznawane są graczom, którzy następnie mogą je zbierać i wydawać na wybrany efekt, a ten odciśnie swoje piętno na smoku w grze fabularnej. Nie można używać żetonu na innej postaci niż własna.

Gdzie mogę znaleźć listę przyznawanych graczom nagród?
Co miesiąc z konta Administratora wysyłana jest lista nagród za poprzedni miesiąc w temacie nagród.
[Lista żetonów zebranych przez graczy]
(to jest przycisk)

Uwaga! Jedynie Administrator ma prawo przyznawania żetonów i akceptowania raportów z ich wymiany! Beneficjentem bonusu może być tylko smok należący do gracza nagrodzonego żetonem.

Jak wymienić żetony?
Napisz raport (w taki sam sposób, w jaki składasz raport z Umiejętności czy Atrybutu, skorzystaj z odpowiedniego schematu), a po zatwierdzeniu wymiany przez Administratora (w zależności od wybranego efektu żetonów) Moderator twojego stada dokona odpowiednich zmian.

Zasady odmłodzeń i postarzeń
Wiek postaci można zmienić przy użyciu żetonu lub innej nagrody raz na dwa miesiące bez względu na barwę żetonu i rodzaj nagrody (np. z loterii). Tabelę z datami można znaleźć tutaj.

Dodatkowe regulacje:
– do cooldownu odmładzania liczą się tygodnie aktywnej gry (czyli normalnego starzenia się), a nie te spędzone na nieobecności z zamrożonym wiekiem;
– nie można odmłodzić postaci młodszej niż 80 księżyców;
– postaci poniżej 15 księżyca mogą postarzyć się o maksymalnie 2 księżyce.

Umiejętności
"Leczenie" na poziomie 1 może być zdobyte przy użyciu żetonu tylko przez użytkowników, którzy posiadali już wcześniej rangę Uzdrowiciela. Na każdą umiejętność trzeba spełnić wymagania. W przypadku wyboru Umiejętności Specjalnej, nadal trzeba spełniać na nią wymagania.

Czy da się lub trzeba fabularnie uzasadnić działanie żetonów?
Przedmioty, umiejętności i inne dodatki otrzymane z wymiany żetonów, nie wymagają żadnego konkretnego działania i użytkownik może sam wymyślić gdzie i w jaki sposób smok je zdobył – pod warunkiem, że jest to zgodne z zasadami świata i nie angażuje innych postaci, ani istot, chyba że zostanie to ustalone z MFem lub Administracją.
Odegrania fabularnego wymagają tylko leczenia ran krytycznych i kalectw.
Leczenie przez uzdrowiciela wystarczy zaznaczyć w postaci minimum jednego zdania i nie wymaga ono faktycznego użycia ziół. W przypadku kalectwa, wystarczy jedynie stawić się na Ołtarzu i dodać w poście link do raportu. Leczenie kalectwa żetonem nadal wlicza się do limitu lub jest związane z oczekiwaniem.

Limity miesięczne
Na miesiąc można zdobyć maksymalnie 40 żetonów, niezależnie od ilości pełnionych funkcji! Dotyczy to tylko zwyczajowych prac, a nie epizodycznych specjalnych zasług na rzecz forum (jak pomoc przy przenosinach itd.). Takie przypadki będą wyszczególnione w poście z nagrodami, by uniknąć nieporozumień.
  • Przywódca i Prorok – max. 6 żetonówPrzywódca nie otrzymuje ich pełniąc funkcję Opiekuna Stadnego
    Moderator/Opiekun Stada – max. 9 żetonów
    Opiekun – max. 9 żetonów
    Grafik – max. 10 żetonów zależnie od zlecenia
    Mistrz Zwiadów – max. 20 żetonów
    Mistrz Fabuły – max. 20 żetonów
    Mistrz Gry – max. 20 żetonów (możliwe max. +5 bonusu w szczególnych przypadkach)
    Pozostała, ponadprogramowa pomoc – bez limitu, zależnie od zlecenia
Cennik
Zmiana wieku postaci
• odmłodzenie/postarzenie o 2 księżyce :: 2 żetony
• odmłodzenie/postarzenie o 4 księżyce :: 6 żetonów
• odmłodzenie/postarzenie o 6 księżyców :: 12 żetonów
• odmłodzenie/postarzenie o 10 księżyców :: 20 żetonów

Umiejętności
• 1 Punkt Umiejętności Normalnej poziomu 1 dla kompana :: 1 żeton
• 1 Punkt Umiejętności Normalnej poziomu 2 dla kompana :: 2 żetony

• 1 Punkt Umiejętności Normalnej poziomu 1 dla smoka :: 2 żetony
• 1 Punkt Umiejętności Normalnej poziomu 2 dla smoka :: 6 żetonów
• 1 Punkt Umiejętności Normalnej poziomu 3 dla smoka :: 10 żetonów

• 1 Punkt Umiejętności Specjalnej poziomu 1 :: 12 żetonów

Kompani
• dowolny kompan typu 1 :: 12 żetonów
• dowolny kompan typu 2 :: 20 żetonów
• dowolny kompan typu 3 :: 32 żetony
• dowolny kompan niemechaniczny (typu 0, 1 lub 2) :: 20 żetonów
• zwiększenie limitu posiadanych przez smoka kompanów do 2 :: 60 żetonów

Wybierając kompana jako nagrodę za żetony można wybrać gatunki naturalnie występujące na Wolnych Stadach. Istnieje opcja dopłacenia 5 żetonów, aby zdobyć zwierzę udomowione (np. psa, kota, owcę, kucyka itd.). Zdobycie innych tak zwanych gatunków "egzotycznych" nie jest możliwe poprzez użycie żetonu. Więcej informacji w temacie o kompanach.

Atuty
• reset wybranego atutu :: 25 żetonów
• reset wszystkich atutów :: 40 żetonów

Eliksiry i runy
• wybrany eliksir wzmacniający lub leczący :: 8 żetonów
• wybrany eliksir ochronny :: 6 żetonów
• wybrana runa :: 6 żetonów

Zdrowie
• udane wyleczenie twojego smoka z dowolnego stadium choroby i ze wszystkich ran (leczenie musi odbyć się poza walką, nie dotyczy ran śmiertelnych) :: 20 żetonów
• darmowe wyleczenie kalectwa :: 40 żetonów
• darmowe usunięcie okresu rehabilitacji :: 4 żetony za każdy tydzień

Inne bonusy
• dodatkowe tury (max. +8 w bieżącym miesiącu) :: 1 żeton za każdą turę
• jednorazowy boski ulubieniec* :: 6 żetonów

Obrazek ŻETON BRĄZOWY

• 2/4 pożywienia;
• odmłodzenie/postarzenie postaci o 2 księżyce;
• 5 sztuk dowolnie wybranego ziela;
• jeden punkt Umiejętności Normalnej (do rozdysponowania maksymalnie do 1 poziomu) – dla smoka lub Kompana;

ŻETON SREBRNY

• 4/4 pożywienia;
• wybrany kamień szlachetny;
• odmłodzenie/postarzenie postaci o 4 księżyce;
• 10 sztuk dowolnie wybranego ziela;
• dowolnie wybrany eliksir spośród eliksirów leczących i ochronnych;
• dwa punkty Umiejętności Normalnej (do poziomu 1) LUB jeden punkt Umiejętności Normalnej (do poziomu 2) – dla smoka lub Kompana;
• wyleczenie smoka z dowolnego stadium choroby;

ŻETON ZŁOTY

• 6/4 pożywienia;
• odmłodzenie/postarzenie postaci o 6 księżyców;
• wybrany kamień szlachetny i 2/4 mięsa;
• 15 sztuk dowolnie wybranego ziela;
• wydłużenie polowania/wyprawy o 6 tur smoka (w bieżącym miesiącu)
• dowolnie wybrany eliksir spośród eliksirów usprawniających;
• dwa punkty Umiejętności Normalnej (do maksymalnie 2 poziomu) LUB jeden punkt Umiejętności Normalnej (do poziomu 3);
• dwa punkty Umiejętności kompana (do maksymalnie 2 poziomu);
• jeden punkt Umiejętności Specjalnej (po spełnieniu wymagań na daną US);
• wyleczenie smoka z dowolnego stadium choroby LUB ze wszystkich ran (leczenie musi odbyć się poza walką, nie dotyczy ran śmiertelnych);
• dowolny Kompan typu 1.

ŻETON PLATYNOWY

• 12/4 pożywienia;
• odmłodzenie/postarzenie postaci o 10 księżyców;
• wybrane 2 kamienie szlachetne + 2/4 mięsa;
• 25 sztuk dowolnie wybranego ziela;
• wydłużenie polowania/wyprawy o 12 tur smoka (w bieżącym miesiącu)
• dowolnie wybrane trzy eliksiry (kategoria obojętna);
• kamień szlachetny i 1 punkt Umiejętności dla Kompana;
• trzy punkty Umiejętności Normalnej (dowolność rozdysponowania) dla smoka lub Kompana;
• jeden punkt Umiejętności Specjalnej (po spełnieniu wymagań na daną US) i wybrany przedmiot produkowany za pomocą danej US (jeśli smok wybiera US nieprodukującą przedmiotów, ma prawo wyboru dowolnego eliksiru);
• dowolny Kompan typu 2;
• dowolny kompan niemechaniczny (typu 0, 1 lub 2)
• wyleczenie smoka z dowolnego stadium choroby i ze wszystkich ran (leczenie musi odbyć się poza walką, nie dotyczy ran śmiertelnych).

Dodatkowo możliwe jest kumulowanie żetonów:
• 1 żeton platynowy i 1 żeton złoty mogą zostać wymienione na dowolnego Kompana typu 3.
• 2 żetony platynowe mogą zostać użyte na wyleczenie kalectw jednego smoka lub reset atutów
• 3 żetony platynowe mogą zostać wykorzystane do zwiększenia limitu posiadanych przez smoka kompanów do 2.

Licznik słów: 1213
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Post autor: Administrator »


Głód

» Link do Puli Głodu «

Polowanie jest niezbędne do przeżycia, a smoki – tak jak inne drapieżniki- znajdują na nich pożywienie. Jednak samo opisywanie konsumpcji nie jest najciekawszym aspektem fabularnym do opisywania, dlatego każde stado posiada swój temat, który reprezentuję pożywienie spożyte przez stado w danym miesiącu. Wspólny głód całego stada nie musi oznaczać, że smoki zaczęły składować pożywienie!

Co, jeśli chcę się sam nakarmić?
Jeśli chcesz by twój smok przykładowo pożarł żubra na polowaniu, wystarczy, że napiszesz, że oddajesz 4/4 mięsa do Puli Głodu.

Kiedy smok robi się głodny?
Każdy smok musi zjeść raz na miesiąc kalendarzowy, a pierwszy głód odczuwa wraz z ukończeniem 10 księżyca (i będzie musiał zjeść od następnego miesiąca po osiągnięciu tego wieku). Smoka starszego, który przybył do Wolnych Stad z daleka, obowiązuje ta sama zasada – dopiero od następnego miesiąca kalendarzowego będzie on liczony do listy głodnych smoków.

Jak i kiedy mogę zapolować?
Wszystkie informacje znajdziesz w temacie poświęconym polowaniom.

Rodzaj pożywienia
mięso: mięso, ryby, małże, ślimaki, robaki, jajka, kotlety, kiełbasy (wszystko związane ze zwierzyną)
rośliny: owoce, warzywa, algi, orzechy (wszystko pochodzenia roślinnego)
grzyby: wszelkie grzyby
inne: wszystko co nie pasuje do powyższych kategorii, np. przetwory, chleby i inne wyroby typowo ludzkie

Karmienie
Karmienie jest automatycznym procesem i nie wymaga pisania żadnego postu, ani rozliczania się raportami jak to ma miejsce w przypadku kompanów. Jest to wysiłek zbiorowy, polegający głównie na pracy Łowców, których można jednak wspomóc na różne sposoby.

Dostarczanie pożywienia
Wypełnienie Puli Głodu w danym miesiącu dzielimy na dwie fazy, a po nich następuje okres rozliczeniowy. Pożywienia oddanego do Puli Głodu nie można już zabrać z powrotem ani go rozdać.

I Faza

Łowcy & adepci aspirujący na te rangi mogą oddawać do Puli Głodu znalezione przez siebie pożywienie (z rubryki "własna zdobycz" w Karcie Postaci) do 15 dnia każdego miesiąca. Za każde dostarczone 4/4 pożywienia przysługuje im 1 Punkt Zwierzyny.

II Faza

Jeżeli tak się wydarzy, że Łowcom nie uda się wypełnić Puli Głodu w I Fazie miesiąca, brakującą liczbę mogą dopełnić pozostali członkowie stada od 16 dnia miesiąca aż do ostatniego włącznie (28, 29, 30 lub 31 w zależności od kalendarza). Przywódca może też skorzystać z zapasów zgromadzonych w skarbcu. Dotacje indywidualne są nieobowiązkowe, choć może się z nimi wiązać zabezpieczenie postaci w razie niedopełnionej puli – o czym więcej jest napisane niżej. (Łowcy i ich adepci nadal dostają w II Fazie Punkty Zwierzyny za przekazane pożywienia z kategorii własnej zdobyczy).
  • Uwaga! Łowcy muszą składować równą ilość pożywienia, aby otrzymać za dotację PZ (4/4 jedzenia = 1 Punkt Zwierzyny). Jeżeli złożone pożywienie będzie nierówną liczbą, np. 5/4 pożywienia, nie otrzymają za to PZ.
Okres rozliczeniowy
Pierwszego dnia miesiąca następuje rozliczenie stad ze stanu ich Puli Głodu. Zostają one wyzerowane i rozpoczyna się zbieranie jedzenia na kolejny cykl głodu.

Kara za brak wystarczającej ilości pożywienia
Jeżeli stado nie spełniło zapotrzebowania żywieniowego, zostaje ukarane w zależności od tego ile zdołało zebrać pożywienia. Zawsze zaokrąglamy w górę przypadki liczb niepodzielnych.
  • • jeśli zabrakło 4/4 pożywienia lub mniej: +1 ST do wszystkich akcji członków stada

    • jeśli brakuje połowy lub mniej niż połowy pożywienia: +2 ST do wszystkich akcji członków stada

    • jeśli brakuje więcej niż połowy pożywienia: +4 ST do wszystkich akcji członków stada

    • jeśli zebrano mniej niż 4/4 pożywienia: +4 ST oraz utrata jednego atrybutu każdego członka stada (zawsze jest to ten o najwyższej wartości) Każda z kar zwiększających ST trwa przez cały następny miesiąc kalendarzowy i jest globalna, czyli wpływa także na trwające walki/akcje!
Bonus
Jeśli stado osiągnęło wymaganą liczbę pożywienia na dany miesiąc, każdy smok, który dołożył do puli minimum 2/4 pożywienia otrzymuje bonus w postaci -1 ST do wszystkich akcji na swoim polowaniu/wyprawie przez cały następny miesiąc kalendarzowy.

Za każdy dodatkowy punkt pożywienia (ponad 4/4), smok musi dołożyć o 2/4 więcej pożywienia do puli głodu, aby uzyskać bonus za nadwyżkę. Wliczamy w to gigantyzm i innego rodzaju mutacje, jak np. dodatkowa para skrzydeł czy łap. Jest to nadwyżka kumulacyjna. Atut Pełnego brzucha oraz odpowiednia nagroda z loterii usuwają ten wymóg, pozwalając wpłacać zwyczajową ilość pożywienia na bonus.

Co jeżeli pula jest już wypełniona, a chciałbym jeszcze wpłacić pożywienie na bonus?
Możesz to zrobić, ale będąc łowcą/adeptem na łowcę nie otrzymasz za taką dotację Punktów Zwierzyny.

Czy można pozbyć się kary?
Stado może 1. dnia nowego miesiąca pozbyć się kary za spóźnienie z uzupełnieniem puli głodu, jeśli zapłaci dwukrotność brakującego pożywienia. Przykładowo, do zapełnienia puli zabrakło 8/4 jedzenia, to trzeba wpłacić 16/4 (nie przysługuje za nie PZ). W przypadku, gdy tak się nie stanie, 2. dnia nowego miesiąca wszyscy członkowie stada otrzymują karę z listy i nie da się już jej usunąć w żaden sposób.
Uwaga! Wtedy Pula Głodu się zeruje i zużyte do pozbycia się kary pożywienie nie wlicza się do sytości stada na przyszły miesiąc!

Ulga dla darczyńców
Jeśli na koniec miesiąca stado nie zdołało zebrać dostatecznej ilości pożywienia by wypełnić Pulę, ale Twoja postać dołożyła do niej minimum 8/4 pożywienia, nie będzie podlegała karze osłabienia w przyszłym miesiącu.

Czy kara i bonusy dotyczą też kompanów?
Nie, tylko i wyłącznie smoków. Kompani nie są częścią wspólnego głodu.

W jaki sposób oddawać swoje jedzenie do Puli Głodu?
Każde stado posiada swoją własną Pulę Głodu, której stan można sprawdzić w subforum stad w raportach. Są tam też tematy Puli Głodu i to właśnie w nich należy zostawić informację o przekazaniu pożywienia na rzecz wspólnego głodu. Moderator sprawdzi, czy wszystko się zgadza i zaakceptuje dotację, uzupełniając licznik w stanie Puli Głodu oraz powiadomi opiekuna stada o konieczności odjęcia pożywienia i – w przypadku łowcy – przyznania PZ.

Czy mogę pomagać innemu stadu?
Jak najbardziej! W Drugiej Fazie zbierania pożywienia można je przeznaczyć na rzecz Puli innego stada. Jeżeli zrobi to Łowca, nadal może otrzymać PZ o ile złożone pożywienie było z kategorii Własnej Zdobyczy. Ale bonus działa tylko na smoki z danego stada, niezależnie od tego kto składował pożywienie. W takiej sytuacji trzeba przekazać pożywienie na fabule zanim się wyśle odpowiedni formularz!

Samotnicy
Karmienie samotników wygląda odrobinę inaczej. Każdy ma swój temat raportu w subforum "Inne". Jeżeli samotnik karmi się z własnych zapasów, składa po prostu raport. Jeśli karmi go łowca ze swoich zapasów, to on musi wysłać ten raport w temacie samotnika. Gdy samotnik karmi się sam nie musi pisać o tym postów fabularnych, jednak jeśli robi to łowca, musi to zostać rozegrane na fabule a link do niej umieszczony w raporcie!

Kilka reguł:
  • • Samotnicy muszą zjeść raz na miesiąc kalendarzowy. Miesiąc ich ostatniego posiłku odnotowany jest w Karcie Postaci

    • Nie przysługuje im żaden bonus w przypadku zjedzenia większej ilości pożywienia niż to konieczne

    • Po pominiętym karmieniu, samotnik ma +2 ST do wszystkich akcji przez pierwsze 2 tygodnie nowego miesiąca. W trzecim tygodniu traci jeden atrybut i ma +4 ST do wszystkich akcji. W czwartym traci drugi atrybut i nadal ma +4 ST. Pierwszego dnia drugiego miesiąca głodowania następuje śmierć postaci

    • Kary znikają w momencie nakarmienia smoka, jednakże nie zwróci to utraconych atrybutów

    • Jeśli samotnik zostanie nakarmiony przez Łowcę lub adepta na łowcę, przysługuje im PZ (o ile karmili Własną zdobyczą)
Nieobecności
Postaci ze zgłoszoną nieobecnością trwającą dłużej niż 21 dni nie będą brane pod uwagę przy rozliczeniu głodu, ale nie przysługuje im bonus za nadwyżkę żywieniową.

W przypadku postaci nieaktywnej dłużej niż 21 dni, ale bez zgłoszonej nieobecności, przywódca lub zastępca może poprosić o odpisanie jej z miesięcznego głodu. Taka postać będzie osłabiona na cały kolejny miesiąc (+2 ST do wszystkich akcji), ale w Drugiej Fazie nadchodzącego cyklu może złożyć dotację 8/4 pożywienia i pozbyć się tego osłabienia. Oznacza to, że odpisana i nieaktywna postać będzie osłabiona minimum 2 tygodnie po podliczeniu Puli. Za nieaktywność uważa się brak jakiegokolwiek postu napisanego z perspektywy postaci (czy to fabuła, czy to udział w polowaniu/walce).

Kanibalizm
Wśród smoków zdarzają się przypadki kanibalizmu. Nie jest to jednak praktyka powszechnie akceptowana ani nie leży w naturze wielkich gadów, a przez to może prowadzić do zaskakujących skutków ubocznych. Spożywanie swoich współplemieńców niesie poważne konsekwencje i odbija się echem w maddarze kanibala, nabierającej nienaturalnej i krwiożerczej autonomii, której miarę stanowią Punkty Kanibalizmu (PK).

Ile mięsa daje smocze ciało?
Pełne ciało smoka jest warte 6/4 mięsa: po 1/4 za każdą kończynę i ogon. Skrzydła same w sobie nie stanowią pożywienia, gdyż ich umięśnienie tkwi głównie w torsie.

Smoki wywernowe są warte 4/4 mięsa ze względu na brak przedniej pary łap, natomiast cała masa smoków wężowych tkwi w ich torsie.

Smocze jaja i smoki, które nie ukończyły jeszcze 15 księżyców życia, nie niosą ze sobą żywieniowej wartości.

Jak zdobyć PK?
Każde spożyte 1/4 smoczego mięsa niesie ze sobą 1 Punkt Kanibalizmu, do maksimum 20 PK. Zjadanie smoczego mięsa nie równa się jednak z uzyskaniem sytości poza wspólnym głodem, ale kanibal może poprosić o odpis zjedzonego przez niego pożywienia z puli stada, aby stado miało do zgromadzenia mniej jedzenia.

Jak pozbyć się PK?
Po 6 miesiącach (24 księżycach) całkowitej abstynencji od smoczyzny, PK ulegają automatycznemu wyzerowaniu. Ponadto, aby zredukować PK można wykonywać zadania społeczne, służące interesom Stada, określone przy opisie Punktów Społeczności.

Skąd zdobyć smocze mięso?
Spożyć można wyłącznie ciało smoka, którego śmierć została odnotowana fabularnie (zaginięcia lub odejścia poprzez niepokazywanie się na forum nie owocują ciałami dostępnymi do odnalezienia), lub poprzez spożycie części ciała pozyskanej na fabule w wyniku celowego działania kanibala lub jego maddary. Czasem można smoczyznę zdobyć też w ramach misji czy loterii.

Gdzie zgłosić zjedzenie smoczyzny i zdobycie PK?
Spożycie smoczego mięsa należy zaraportować poprzez raport "Inne" przy użyciu odpowiedniego schematu. W sekcji "skąd pochodzi pożywienie" trzeba odnotować dodatkowo imię smoka, którego mięso zostało skonsumowane (o ile to była postać na forum). Smocze mięso kwalifikuje się do PK tylko kiedy zostaje spożyte w przeciągu 4 tygodni od jego pozyskania (czyli na przykład w przeciągu 4 tygodni od śmierci smoka).

Gdzie sprawdzić ilość posiadanych PK?
PK są zliczane przez moderatorów Stad i informacja o nich znajduje się w Karcie Postaci każdego smoka. Wpisywane są one tylko kanibalom, a więc domyślnie postać nie ma takiego wpisu w swojej Karcie – dopiero jak zje smocze mięso.

Konsekwencje kanibalizmu
Smok-kanibal może w wyniku swojej niecodziennej diety utracić nad sobą kontrolę, stanowiąc zagrożenie dla otoczenia i siebie samego. Więcej można poczytać o tym tutaj.

Licznik słów: 1699
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Post autor: Administrator »


Patrole granic

Patrolem smoki nazywają sprawdzanie, czy nikt nie przekroczył wyznaczonych przez nie granic oraz odświeżenie oznaczeń (zapachowych i wizualnych), w celu zakomunikowania aktywności stadnej. Sam post z patrolem może być o czymkolwiek, ale należy przynajmniej w jednym zdaniu zaznaczyć, że smok bada i odświeża granice. Aby załapać się na bonusy, patrol powinien być zakończony (wszystkie tematy graniczne odwiedzone) w ciągu 5 dni od jego rozpoczęcia. Patrol może być wykonany przez wiele smoków, nawet na tej samej granicy.

Co dają patrole?
Patrole, choć nieobowiązkowe, wiążą się z kilkoma ciekawymi bonusami. Za wykonany patrol wszystkich granic Stada, raz w miesiącu przysługuje 1 Punkt Społeczności. Osoba, która wykonała patrol, może przez cały miesiąc korzystać z wątków na granicy, w których napisała, jako punkt startowy w przypadku konfliktów fabularnych. W takiej sytuacji patrolujący przybywa z opóźnieniem jednej tury, chyba że był to ostatni temat na granicy, w którym napisał. Wtedy może od razu przyłączyć się do akcji.

Próba nielegalnego przekroczenia granic
Jeśli ktoś chce nielegalnie (czyli bez zgody przywódcy tego stada) przekroczyć granice, musi najpierw w wybranym temacie granicznym zaznaczyć swoją próbę przejścia i wysłać link Administratorowi. Następnie odczekuje 48 godzin, czyli standardowy okres trwania tury. Zazwyczaj przekroczenie granicy jest uznawane za rozpoczęcie konfliktu fabularnego, ale gracze mogą rozwiązać sytuację inaczej.

W przypadku lądowego przekroczenia granicy:
  • – Tylko smoki aktualnie znajdujące się w temacie (i patrolujący), mogą zauważyć intruza.
    – Smok zostawia po sobie ślady i zapach
    – Można zakamuflować swoje ślady, ale zużyta na to zostaje jedna tura
W przypadku przekraczania granic powietrzem:
  • – Smok nie zostawia po sobie żadnych śladów.
    – Intruz jest doskonale widoczny z odległości kilku lokacji.
    – Próba ukrycia się w locie będzie bardzo trudna.
W przypadku przekraczania granic przez wodę:
  • – Płynąc pod wodą, smok nie zostawia po sobie żadnych śladów.
    – Z wyjściem na powierzchnię, smok pozostawia intensywniejszy zapachKażdy przypadek niezauważonego przekroczenia granic będzie rozpatrzony indywidualnie. Pod uwagę będzie brane:– Czy jakieś smoki znajdują się (napisały post w przeciągu 2 ostatnich tygodni) w najbliższych lokacjach
    – Akcje intruza
    – Pogoda & teren

Licznik słów: 338
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Post autor: Administrator »


Modlitwy

Bogowie są ważnymi postaciami w życiu smoków. Ich dotyk częściej można odczuć w smoczym świecie niż żadnym innym. A największe szanse na rozmowę z bogiem lub błogosławieństwo od niego ma się podczas modlitwy w świątyni.

Więcej o bogach można poczytać w temacie poświęconemu Smoczej Wierze.

Jak się pomodlić do wybranego boga lub duszka?
Załóż temat w subforum modlitw z imieniem twojej postaci w tytule. W poście możesz zawrzeć swoją modlitwę. Może ona być dialogiem, przemyśleniami, złożeniem czegoś w ofierze dla danego boga.

Czy modlić się można tylko przychodząc do świątyni?
Jak to mawiają, bogowie są wszędzie. Chociaż temat z modlitwą znajduje się przy forum świątyni dla wygody, sama modlitwa może się odbywać z dowolnego miejsca. Pamiętaj jednak, aby to zaznaczyć w swoim poście.

Czy za modlitwę można otrzymać jakąś nagrodę?
Jak najbardziej! W wyniku skierowanej do bogów modlitwy smok może otrzymać nawet bonusowy Punkt Atrybutu lub przedmioty, włączając w to przedmioty jednorazowe niosące w sobie cząstkę mocy niektórych bogów. Niektóre zaś mogą być zwykłymi, fabularnymi upominkami.

Dodatkowo, istnieją dwa osiągnięcia powiązane z modlitwami!

Boskie podarunki
Przedmiotów jednorazowych nie da się zdobyć inaczej niż poprzez modlitwę w świątyni.
  • – królicza łapka od Thahara (+1 kostka do rzutu na Percepcję);
    – grudka złota od Immanora (+1 kostka do rzutu na Wytrzymałość);
    – grudka srebra od Naranlei (+1 kostka do rzutu na Moc);
    – kwarcowy kryształ od Nenyi (+1 kostka do rzutu na Zręczność);
    – grudka miedzi od Kammanora (+1 kostka do rzutu na Siłę).
Przedmioty jednorazowe muszą zostać wykorzystanie nim upłynie 30 dni od ich otrzymania w Świątyni. Po tym czasie tracą swój bonus i stają się przedmiotem fabularnym bez dodatkowych właściwości.

Jak często można się modlić?
Co dwa tygodnie można wysyłać nowy post z modlitwą, nawet jeżeli na poprzednią nie uzyskaliśmy odpowiedzi. O częstotliwości odpowiedzi w Świątyni decyduje czas prowadzących ich osób oraz fabuła forum. Niektóre wydarzenia mogą doprowadzić do tego, że ze strony bogów zapadnie cisza!

Licznik słów: 319
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Post autor: Administrator »


Rany i ich konsekwencje

Życie smoka potrafi być bardzo niebezpieczne. Zranić się można podczas walk z innymi smokami, z drapieżnikami, nawet poprzez zwykłą nieuwagę. Dlatego trzeba pamiętać, iż ciało smoka jest na tyle specyficzne, że bez pomocy nie wyzdrowieje. Z tego powodu każde stado winno posiadać przynajmniej jednego Uzdrowiciela, wprawnego w leczeniu ran i chorób.

Ale posiadanie ran nie wyklucza smoka z polowań czy walk. Może on nie ruszać do Uzdrowicieli po zdobyciu byle zadrapania, ale poczekać, aż sprawa stanie się bardziej poważna. Jednakże to wiąże się z pewnymi konsekwencjami.

Konsekwencje posiadanych ran
• rany niewyleczone będą brane pod uwagę podczas polowań oraz podczas walk – może się okazać, iż smok rozpocznie pojedynek już z dwiema ranami średnimi, a więc na straconej pozycji;
• od rany średniej (lub równoważnika w postaci dwóch ran lekkich) rozpoczną się w polowaniach rzuty na Wytrzymałość po każdej akcji;
• od dwóch ran ciężkich (lub ich równoważników) dalsze polowanie, a także zakładanie kolejnych wyzwań staje się niemożliwe;
• jeżeli Twoja postać nie uzyska sukcesu w rzucie na Wytrzymałość podczas polowania, mdleje i nie może go kontynuować do wyleczenia!

Więcej na temat ran można poczytać w temacie uzdrowicielstwa.

Okres rehabilitacji
Jeżeli leczenie nie powiedzie się i zakończy się rehabilitacją, na czas trwania tego okresu smok nie może polować, uczestniczyć w Arenie Viliara czy odbywać rekreacyjnych pojedynków. W sytuacji zagrożenia życia lub bezpieczeństwa stada (a więc na wypadek wojny czy bitwy) może wziąć w niej udział, mając wszystkie akcje utrudnione o 2 ST!

Kalectwa
Czasami rany uzyskane w podczas potyczki prowadzą do kalectwa, które może zostać uleczone na Ołtarzu Erycala za odpowiednią opłatą w postaci konkretnych kamieni szlachetnych (smok otrzyma informację jakie to kamienie kiedy się tam uda z prośbą o leczenie kalectwa). Rodzaj kalectwa zależy od rany, która je spowodowała i będzie wpływać na wyznaczony przez Mistrza Gry element mechaniki (np. na wszystkie akcje fizyczne) dopóki nie zostanie uleczone na Ołtarzu.

Im więcej smok miał w życiu kalectw, tym dłużej trwa ich kolejne wyleczenie. W pewnym momencie bóg uzdrowień może też odmówić pomocy, ewentualnie udzielić jej w zamian za wykonanie jakiegoś zadania.
Pierwsze uleczenie – od razu
Uleczenia 2-5 – dwa księżyce od zapytania o cenę
Uleczenie 6-10 – pięć księżyców od zapytania o cenę
Powyżej 10 kalectwa – bóg może odmówić leczenia

Wskrzeszenie
Jeżeli zdarzy się tak, że Twoja postać umrze z powodu ran lub choroby, a Ty nadal będziesz sobie życzyć nią grać, zostanie ona wskrzeszona – o ile jej śmierć nie była wynikiem złamania Praw Smoków albo samobójstwa. Do tego ciało smoka musi znajdować się na terenie Wolnych Stad.

Każdej postaci przysługuje tylko jedno wskrzeszenie na całe życie, niezależnie od okoliczności śmierci. Użytkownik ma 3 dni na decyzję w sprawie wskrzeszenia, czas liczony jest od momentu wysłania wiadomości przez Administrację. W nielicznych przypadkach ilość przysługujących wskrzeszeń może być zwiększona różnymi nagrodami.

Wskrzeszenie następuje w temacie, w którym znajduje się ciało postaci. Po śmierci ma się możliwość napisania jednego postu po ogłoszeniu werdyktu Mistrza Gry, jeżeli użytkownik sobie tego życzy. Później należy zaczekać na post wskrzeszający od Administratora – do tego czasu powinno wstrzymać się z kontynuacją wszelkich innych fabuł.

Powrót do życia zawsze wiąże się z kalectwem! Ale można je uleczyć tak jak każde inne kalectwo.

Licznik słów: 537
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Post autor: Administrator »


Punkty Społeczności

Smoki to zwierzęta socjalne, swoje społeczności grupujące w struktury nazwane stadami. Każdy z członków Stada jest zobowiązany o dbanie o zdrowie swojej społeczności, aby Stado mogło wytrwale rosnąć w siłę. Zawiązywanie więzi między smokami ma na to szczególnie mocny wpływ i czasem owocuje w zaskakujące efekty, z których korzyści czerpać mogą wszyscy.

Czym są Punkty Społeczności?
Dbanie o swoja społeczność poprzez wykonywanie zadań określonych poniżej oznacza przyznanie Punktu Społeczności (PS). Lista zadań jest długa, co pozwala na zyskanie sporej ilości PS w przeciągu miesiąca. Przykładowo, za wygraną walkę ze smokiem z innego stada wojownik może zyskać 1 PS na miesiąc, a tyle samo otrzyma za wyleczenie minimum 4 smoków ze swojego stada. Tak więc spełniając swoje obowiązki smoki nie tylko napędzają mechanizm jakim jest stado, ale jednocześnie wzmacniają siebie (gromadząc Punkty Rangowe) i stado (gromadząc Punkty Społeczności)

Na co można je wydawać?
Po zgromadzeniu określonej liczby Punktów Społeczności najstarsi członkowie Stada (smoki posiadające rangę Starszego), a w przypadku braku tych smoków Przywódcy i Zastępcy mogą je spożytkować w zamian za określone bonusy. Ich lista znajduje się w odpowiednim temacie.

Błogosławieństwa czasowe są aktywne przez 2 tygodnie od ich zatwierdzenia, a w danym momencie może być aktywne tylko jedno błogosławieństwo czasowe. Wszystkie raporty dotyczące Punktów Społeczności winny być składane w dziale raportów, w temacie danego stada, według schematu zamieszczonego w tym dziale.

Licznik słów: 225
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Post autor: Administrator »


Stali NPC

Smoki mogą niejednokrotnie natknąć się na stworzone przez Mistrzów Fabuły tymczasowe postaci (NPC), które za sprawą rozwinięcia z nimi relacji mogą wyrazić chęć, by na stałe dołączyć do jednego ze stad. Nie jest to proces łatwy i szybki, zazwyczaj wymaga poświęcenia tym NPC uwagi oraz zapoznania się z nimi, ale też zachęcenia do tego, by chcieli porzucić swoje dotychczasowe życie.

Nieco rzadziej zdarzać się może, że na potrzeby obecnej sytuacji w stadzie lub eventu, Mistrzowie Fabuły stworzą takich NPC do konkretnych celów fabularnych.

Karty Postaci NPC znajdują się w subforum stada, w przypiętym wątku obok skarbców.

Zasady Ogólne
  • 1. NPC Stada to postać zazwyczaj nieposiadająca indywidualnego konta na forum, mieszkająca na stałe z danym stadem.

    2. NPC to zazwyczaj postaci przybywające spoza Wolnych Stad, najczęściej dzięki wydarzeniom z misji zwiadowczych.

    3. Gracz może zaproponować przekazanie swojej postaci Mistrzom Fabuły jako NPC, ale należy się liczyć z potencjalną odmową. Gracz straci także wpływ na postępowanie i dalsze losy swojej postaci.

    4. Każde stado może posiadać maksymalnie 3 stałych NPC. Starzeją się razem z postaciami użytkowników i widnieją w spisie wieku, poniżej listy postaci właściwych.

    5. Każdy NPC może mieć maksymalnie trzy indywidualne fabuły. Ceremonie i pojawienia w niespodziankach na polowaniu nie wliczają się do limitu.

    6. Wszyscy NPC mogą pojawić się jako uczestnicy zdarzeń niespodziewanych na polowaniach/wyprawach lub terenach stada. Można też uznawać, że są obecni na ceremoniach.

    7. Należy pamiętać, że NPC nie mają tych samych przywilejów co postacie graczy i w każdej chwili mogą zostać zabite lub okaleczone przez MFa w ramach eventu.

    8. NPCów nie można wykorzystywać w konfliktach fabularnych pomiędzy graczami (chyba, że za zgodą wszystkich uczestników). Jeżeli NPC został w konflikt wciągnięty (np. został zaatakowany on albo osoba z którą przebywa w temacie), może wziąć w nim udział.

    9. NPC mogą brać udział w eventach i wydarzeniach prowadzonych przez MFów oraz sami być startem takich wydarzeń. Za udzial w zdarzeniach wywołanych przez NPC, można dostać nagrody w postaci punktow rangowych.

    10. Jeżeli z relacji z postacią użytkownika tak wynika, NPC może być fabularnym rodzicem potomstwa takiego smoka. Pisklęta otrzymają atrybut po rodzicu NPC.

    11. NPC mogą fabularnie mieć rangę, ale w żaden sposób nie mogą zdobywać punktów profesji. NPC uzdrowiciel zajmuje miejsce na uzdrowiciela w stadzie.

    12. Jeśli MF się zgodzi, NPC mogą brać udział w misjach zwiadowczych. Kierować nim będzie albo MF prowadzący zwiad, albo główny prowadzący danego NPC. To czy danego NPC stać na zwiad zależy od charakteru.

    13. NPC mogą mieć swoje przedmioty fabularne, ale nie akumulują bogactw takich jak kamienie, mięso czy zioła. Tyczy się to również zwiadów. Wszelkie odstępstwa należy konsultować z administracją.
Zasady Mistrzów Fabuły
  • 1. NPC podlegają akceptacji przez administrację

    2. Do kont NPC Stada mają dostęp wszyscy Mistrzowie Fabuły i wybrani MG. W przypadku niespodziewanych wydarzeń na polowaniach/wyprawach nie trzeba korzystać z konta NPC, ale trzeba używać jego koloru.

    3. Zakładając kartę postaci, Mistrz Fabuły powinien zaznaczyć czy jest to postać, którą mogą pisać tylko konkretne osoby czy każdy kto ma dostęp do konta NPC Stada.

    4. Jeśli Mistrz Fabuły deklaruje się jako pojedynczy prowadzący danego NPC musi mieć na to czas! Inaczej NPC zostanie przekazany komuś innemu lub wyruszy "za Bariere", by nie blokować miejsca na NPC w danym stadzie. Mogą wrócić do twórcy/na Wolne Stada w późniejszym terminie.

    5. Mistrzowie Gry i Fabuły zobowiązani są posługiwać się NPC zgodnie z wytycznymi zawartymi w karcie postaci. Wszelkie odstępstwa od karty postaci należy uzgadniać z głównym prowadzącym danego NPC.

    6. NPC są ubarwieniem fabularnym i nie służą do uprzykrzania gry innym, wszystkie kontrowersyjne akcje należy konsultować z Starszym Mistrzem Fabuły lub Administracją.

Licznik słów: 596
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Administrator
Smoków Wolnych Stad
Smoków Wolnych Stad
Awatar użytkownika
Posty: 19108
Rejestracja: 30 paź 2022, 23:51

Pozostała Mechanika

Post autor: Administrator »


Multikonta Stadne

Istnieje możliwość posiadania dwóch postaci w jednym stadzie przez tego samego użytkownika. Miejsca na takie konta są limitowane i ściśle kontrolowane przez Administrację. Obejmują je też konkretne zasady, aby nie dopuścić do nadużyć.

Gdzie znajdę listę miejsc?
Zapoznaj się z tematem w dziale Zapisów.

Dlaczego tylko trzy miejsca na stado?
W fazie testów nie udało się obsadzić wszystkich trzech miejsc w każdym ze stad, a nie chcielibyśmy, aby jedno ze stad miało przewagę takich postaci ponad resztą ze względu na większe zainteresowanie. W przypadku, gdy wszystkie miejsca w stadach zostaną zajęte, a kolejka zainteresowanych będzie wystarczająco obiecująca, zwiększymy ilość miejsc.

Skąd wiem, który jestem w kolejce?
Nie ujawniamy takich informacji, ale jeżeli nadejdzie Twoja kolej – skontaktujemy się z tobą!

W jaki sposób mogę aplikować o miejsce w kolejce?
Wyślij Prywatną Wiadomość na konto Administratora na forum.

Tytuł: Multikonto Stadne – [nazwa stada]
Treść:

Kod: Zaznacz cały

[b]Dlaczego chcesz mieć dwa konta akurat w tym stadzie?[/b]
Odpowiedź

[b]Ile masz obecnie postaci na forum i czy któraś jest na nieobecności?[/b]
Odpowiedź

[b]Jaka jest twoja obecna ranga i planowana na drugim koncie?[/b]
Odpowiedź

[b]Będzie to pisklę tu urodzone czy przybysz z zewnątrz?[/b]
Odpowiedź

[b]Dlaczego nie wybierzesz pozostałych stad?[/b]
Odpowiedź
Decyzję o zajęciu miejsca w kolejce (lub wolnego konta) podamy w przeciągu tygodnia.

Jakie są kryteria? Czy każdy może się zapisać?
Każdy może wyrazić chęć na takie konto, prosimy jednak to robić dopiero po spełnieniu wymagań na multikonto.

W jaki sposób ustalane są pierwszeństwa do miejsca na konto i kolejka?
W kolejce umieszczamy użytkowników według konkretnych priorytetów, przede wszystkim patrzymy na:
1) aktywność aktualnie posiadanych postaci, zwłaszcza tej w stadzie, w którym ubiegamy się o multikonto
2) różnica wieku między obecną postacią, a nową (im starsza obecna postać, tym lepiej)
3) jak długo się już czeka (tak, możemy na tej podstawie przesunąć daną osobę w kolejce o miejsce wyżej).

Po zwolnieniu się miejsca na multikonto, Administracja skontaktuje się w pierwszej osobie w kolejce. Jeżeli nie będzie już zainteresowana, przejdzie do kolejnego kandydata na liście, a w razie jego braku – ogłosi, że takowe miejsce się zwolniło.

W uzasadnionych przypadkach administracja ma prawo odmówić użytkownikowi założenia multikonta nawet, jeśli nikt inny nie oczekuje w kolejce.

Co się dzieje, gdy moje multikonto stadne umrze albo nim odejdę?
Nie zachowujesz miejsca na nową postać. Jeżeli chcesz się o nią ubiegać, wracasz do kolejki (na sam dół priorytetu), a na Twoje miejsce wchodzi pierwsza osoba z kolejki.

Zasady posiadania postaci w tym samym stadzie
.
1. Obie postaci dzielą cooldown na odmładzanie/postarzanie żetonem.
.
2. Obie postaci idą na nieobecność, czyli nie można zgłosić nieobecności jedną postacią, a drugą nie.
.
3. Nie można posiadać dwóch Łowców w tym samym stadzie.
.
4. Udział w wydarzeniach i wojnach/konfliktach będzie odpowiednio uwzględniany indywidualnie – nie na każde z nich będzie można się wybrać dwoma kontami.
.
5. Brak Punktów Honoru za walki między swoimi kontami i brak Punktów Leczenia za leczenia swoich kont.
.
6. Zakaz wspólnych polowań i misji zwiadowczych.
.
7. Postaci nie mogą ze sobą pisać fabuł w których przekazują między sobą newralgiczne informacje wykraczające poza zwykły przepływ stadnych nowinek.
.
8. Interakcje mechaniczne nie liczą się do osiągnięć.
.
9. Zakaz przekazywania sobie przedmiotów.
.
10. Zakaz głosowania na swoje postaci w wyborach stadnych.
.
11. Jeżeli stado ma status zamkniętego i w oczekujących na dany miesiąc znajdują się inne karty postaci, takie konto nie ma priorytetu na wejście i zawsze będą wpierw wpuszczane nowe osoby.
.
12. W szczególnych przypadkach fabularnych istnieje możliwość rozszerzenia ilości miejsc na multi w danym stadzie. W takiej sytuacji albo pula multi w pozostałych stadach zostanie zwiększona, albo nowe osoby w stadzie z większą ilością multi nie będą przyjmowane dopóki nadwyżkowe konta nie odejdą/nie umrą.

Licznik słów: 620
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
[ ŻERKA | CHAŁKA | KRUCZKE ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!


Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Zablokowany

Wróć do strony głównej