ATUTY I. Pamięć przodka:-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi II. Bestiobójca:tabela ran woja/maga do walki z drapieżnikami III. Opiekun:stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów. Kompani mają +1 turę na polowaniu IV. Znawca terenów:znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Kalectwa: +3 do ST akcji fizycznych; niezdolność lotu
Dzień dobry, ja przyszłam zrobić przelew z tego konta na konto Szóstej Łuski:
– 1 punkt atrybutu – L23, zużyj do końca '24*
– dowolny kompan mechaniczny typu 1-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
– dowolny kompan mechaniczny typu 1-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
– niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
– niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
– 1 punkt umiejętności dla kompana – L23, zużyj do końca '24
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 3 poziom) – L23, zużyj do końca '24*
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 2 poziom) – L23, zużyj do końca '24*
Aktualizacja – te nagrody z gwiazdką dało się przypisać do innego konta tylko do końca stycznia.
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
Szósta Łuska – 1x średnia[rana magiczna, szarpana na wylot stopy prawej środkowej łapy, silne krwawienie, połamane kości śródstopia, możliwość infekcji, silny ból] viewtopic.php?p=625353#p625353
▸Ostry węch – Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła). ▸Niestabilny –Dodatkowa kość do MP, MA i MO, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka ▸Atut 3 –Bardzo wyraźny opis atutu numer 3 ✦✦✦
Mavi – Niebieski Gryf (♂) Atrybuty S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A:1 Umiejętności B, L, A, O, Skr, Śl: 1
Niesmak Poranka
+1/4 pożywienia do sytości (dodatkowa para skrzydeł)
– częściowa zmiana wyglądu w obrębie rasy (smok musi pozostać rozpoznawalny) – L23, zużyj do końca '24
Dopisać jej dwie pary skrzydeł w znakach szczególnych (i poprosić gracza o zaktualizowany opis wyglądu, jeżeli jest taka potrzeba).