- • Friren » Poranna Łuska » Dolina Paproci.
Stado ::
- • Ziemi.
Ranga ::
- • Smok » Kleryk » Uzdrowiciel.
Wiek ::
- • 1 księżyc.
Rasa ::
- • Olbrzymi Północny.
Płeć ::
- • Samiec
Znak Losu ::
Sylwetka pierwotna
Futro
Skrzydła pierzaste, jedna para
Dwie pary łap
Jasnozielone oczy
Dominuje biel i szarość
Gigantyzm (1,9 m)
Czarne znaki kitsune na pysku i szyi, rogi odchylone w tył
Zieje lodem
Wygląd ::
Friren, z wyglądu jest mniejsza kopią swojej matki Bealyn, futro samicy jest w dominującej części biała, szare akcenty zabarwiają jej czubkek nosa oraz od końca łap do wysokości torsu. Łeb smoczycy zdobią dwie pary rogów, mniejsze, te bliżej oczu są odrobinę zakrzywione do przodu, druga para wykrzywiona w tył jest znacznie dłuższa. Pysk i szyję Friren zdobią czarne pasy. Oczy ma koloru jasnej zieleni, odziedziczone po matce. Sierść samicy jest gruba i gęsta na piersi, szyi i przednich łapach. W okolicach kręgosłupa i tylnych łap futro staje się krótsze. Z puchatych partii jej ciała, należy również długi ogon. Batki przyozdabiają pierzaste, szerokie, śnieżno białe skrzydła.

Charakter ::
Ciężko stwierdzić jaki charakter będzie miała Friren, jest ona dopiero co wyklutym na świat, małym pisklęciem. Jej główną cechą będzie ciekawość i chęć do psot. Na pewno da się we znaki rodzeństwu jak i matce. Jest na pewno dzielnym i odważnym (lub głupim bez instynktu samozachowawczego) pisklęciem, nie da się przestraszyć byle leszemu, niedźwiedziowi czy Strażnikowi. Jeśli ktoś jej podpadnie, będzie długo trzymać urazę w środku planując krwawy akt zemsty. Jednak na widok krzywdy drugiej istoty, staje się empatyczną i kochaną samiczką, która za wszelką cenę będzie chciała pomóc.
Historia ::
Friren dopiero zaczyna swoją podróż, jako pisklę Wyśnionego Szczęścia (Moc) i Oblicza Determinacji (Zręczność).
Punkty Leczenia: 5 i 2/3
Punkty Fabuły: 2
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie młody
– Ostry węch (zwierzyna, zioła)
– Szczęściarz (następne użycie 15.08)
– Zielarz
– Wybraniec bogów (następne użycie 25.05)
– Opiekun
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 5
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 3
Magia:
– obronna 1
– ataku 2
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Wiecznie młody
– Ostry węch (zwierzyna, zioła)
– Szczęściarz (następne użycie 15.08)
– Zielarz
– Wybraniec bogów (następne użycie 25.05)
– Opiekun
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 5
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 3
Magia:
– obronna 1
– ataku 2
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel)
– może na zimę zmieniać kolor sierści na całkowicie biały, dzięki czemu zawsze ma gwarantowany 1 sukces do Kamuflażu w razie porażki w rzutach
KRYSZTAŁY
– Szamana (ostatnie uż. 18.07.2025)
– Zielarza
ELIKSIRY
– 1x eliksir zwiększający aparycję.
– 1x eliksir leczący rany średnie
RUNY
–
INNE
– krew jednorożca (możliwość wyleczenia dowolnego stadium choroby) – L24, zużyj do końca '25
– Szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu) – L24, zużyj do końca '25
– zwiększenie limitu posiadanych przez smoka kompanów do 2*
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– 2x bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel)
– może na zimę zmieniać kolor sierści na całkowicie biały, dzięki czemu zawsze ma gwarantowany 1 sukces do Kamuflażu w razie porażki w rzutach
KRYSZTAŁY
– Szamana (ostatnie uż. 18.07.2025)
– Zielarza
ELIKSIRY
– 1x eliksir zwiększający aparycję.
– 1x eliksir leczący rany średnie
RUNY
–
INNE
– krew jednorożca (możliwość wyleczenia dowolnego stadium choroby) – L24, zużyj do końca '25
– Szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu) – L24, zużyj do końca '25
– zwiększenie limitu posiadanych przez smoka kompanów do 2*
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– 2x bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 25/4
– rośliny: 22/4
– grzyby: 0/4
– inne: 4/4
KAMIENIE
onyks, szafir, opal, 3x rubin, 3x akwamaryn
ZIOŁA
zioło
– mięso: 25/4
– rośliny: 22/4
– grzyby: 0/4
– inne: 4/4
KAMIENIE
onyks, szafir, opal, 3x rubin, 3x akwamaryn
ZIOŁA
zioło
książka kucharska „100 przepisów na babeczki”, zdobiony sztylet



















