Stado: Ziemia
Ranga: Smok
Wiek: 1 księżyc
Rasa: rajski x drzewny
(+ do dziedziczenia po dziadkach: północny, pierwotny)
Płeć: samiec
Znak Losu: Nytba
- Najważniejsze cechy wyglądu:SylwetkapierwotnaPokrywa
pióra Skrzydłapierzaste Łapydwie pary Oczyametystowe Dominujący kolorbeż Wzrost1.03 Znaki szczególnewyliniały, zamszony Ziejelodem
Wygląd:
Cero to prawdopodobnie najbrzydsze pisklę, jakie się narodziło. Małe to, chude to, pokryte nienaturalnie miękkim, długim pierzem przerzedzonym przez wielkie placki łysiny. Nawet głowa nie została oszczędzona – lewy policzek i pysk też świecą golizną. Szyja jest nieproporcjonalnie długa – odziedziczona po Sokole, podobnie z resztą jak biczowaty ogon pokryty taką ilością cienkich, długich kolców, że równie dobrze mógłby być czerwoną choinką. Owa czerwień dziedziczona została po męskich przodkach Cero, tak jak plama na grzbiecie nosa, złoty wzór na szyi i ojcowski beż piór. Drzewną sylwetkę szpecą rajskie łapy o długich, chwytnych sokolich palcach. Pochodzenie Cero zdradzają też niezwykle cienkie, wrzecionowate rogi i kolce wzdłuż grzbietu, długa, trójkątna czaszka oraz ametystowe oczy – jedyna naprawdę piękna część ciała Cero.
Nie zapominajmy też o tendencji pisklęcia do zarastania mchem i epifitami… Nawet na lotkach skrzydeł.
+ 
Charakter:
Cero ma spokojną naturę, jest bardzo samodzielny,a przede wszystkim samowystarczalny. Jego myśli mają tendencję do uciekania w przestworza, a on sam do kontemplacji. Skłonnościami jego natury są wrażliwość na otoczenie, chociaż niekoniecznie na inne byty rozumne. Świat zamknięty w jego głowie wypełnia go tak intensywnie, że niewiele więcej się w nim mieści, prowadząc nieraz do dysocjacji, a nawet depersonalizacji.
Historia:
Cero powstał z połączenia dwóch samczych jednostek – Łaknącego Przyjemności, po którym odziedziczył bardzo zręczne palce, oraz Sokoła Samnaru, po którym odziedziczył niezwykle bystre, przepiękne oczy.
Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 4
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Stalowy żołądek
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Stalowy żołądek
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne




















