Imię
Hibiya
Stado
Ziemi
Ranga
Pisklę
Wiek
5 ks
Rasa
Drzewny
Płeć
Samica
Znak Losu
ImmanordetaleSylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Różowe
Dominujący kolor smoka: Zielony
Wzrost (1,5 m)
Znaki szczególne smoka: 3 pary rogów, skrzydła przypominające kwiaty hibiskusa
Zieje kwasem
━ wygląd
«Czy róża pachniałaby tak samo wspaniale, gdyby się nazywała ostem lub kapustą? »
Hibiya jest drobną samicą o zielonej, gładkiej w dotyku łusce, ciemniejącej na końcach łap, grzbiecie jak i końcu ogona. Dodatkowo barki jak i grzbiet jej ciała od punktu za rogami, aż po połowę ogona usiany jest błyszczącymi plamami błękitnych łusek. Jej rogi składają się z trzech par, każda o nieco innym odcieniu różu. Wewnętrzna strona skrzydeł także jest różowa, a końcówka ogona przypomina wyglądem kwiat sterlicji o różowo niebieskim ubarwieniu. Zarówno łapy jak i ogon posiadają zgrubienia skórne, przypominajace swoim wyglądem owijające się pnącza, miejscami (np. na łokciach) przypominające coś w rodzaju kolców.Link do Refki
━ charakter
«Ucieknijmy od zapachu róż na koniec świata. »
Jako pisklę ma jeszcze słabe pojęcie o świecie i jej jedynym pomysłem na życie jest łapać wszystko co się rusza, skubać futerka i piórka. Powoli wyrastała z takich zachowań, jednak jej humor nadal się utrzymywał. Możliwe że będzie zgoła wesołą smoczycą, ale też zależne jest to od tego jak pokieruje ją życie. ━ historia
«Ten świat jest dosłownie usłany kwiatami ściętymi przedwcześnie, olbrzymią masą zmarnowanego wdzięku i piękna. »
Czyż nie dość macie historii porzucanych na granicy piskląt? Tak było i tym razem. Biedne, kwilące pisklę obudziło się nad ranem całkowicie same, nie zdolne do podążania nikłym i zatartym tropem matki. Kwilenie było słychać bardzo głośno. Wkrótce pewnie ktoś ją znajdzie.Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 0
Obrona 0
Atak 0
Wiedza 0
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 0
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– karłowatość nie daje kary do wytrzymałości
– swobodne przemieszczanie się po drzewach
– niepowodzenie przy zakładaniu pułapki roślinnej nie uszkadza drzewa (i nie powoduje tym samym gniewu Alaleyi)
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– karłowatość nie daje kary do wytrzymałości
– swobodne przemieszczanie się po drzewach
– niepowodzenie przy zakładaniu pułapki roślinnej nie uszkadza drzewa (i nie powoduje tym samym gniewu Alaleyi)
– odporność na grzybicę, co pozwala hodować epifity i mech na rogach i/lub łuskach
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
kamień
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne


















