A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 5| P: 2| A: 3
U: W,B,Pł,O,Kż,Śl,Skr,MP,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Zahartowany, Pechowiec, Adrenalina, Twardy jak diament, Uzdolniony
Wyleczony:
– 2x lekka [złamanie zamknięte ramienia lewego skrzydła, ból, opuchlizna i obrzęk, brak możliwości poruszania kończyną], [rana gryziona karku: poszarpane tkanki, obfite krwawienie, naruszone kości kręgów, ból], 1x lekka [odmrożenia I stopnia lewego barku, ból, odrętwienie]
Uzyta regeneracja użyta 14.12 na powyższe rany średnia>lekka
Powiadomienia
Licznik słów: 46
ZAHARTOWANY :: okres rehabilitacji po nieudanym leczeniu ran trwa o tydzień krócej.
PECHOWIEC :: po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji. Bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.
ADRENALINA :: dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia – rana ciężka.
Atut działa na atak hybrydowy niezależnie od użytej w nim kombinacji atrybutu i umiejętności.
TWARDY JAK DIAMENT :: stałe -1 ST do rzutów na Wytrzymałość