Ślepa Sprawiedliwość
: 24 wrz 2020, 22:27
Imię: Mirri → Trójkątna Łuska → Sekcja Zwłok → Ziemia Przodków → Sekcja Zwłok → Mirri → Sekcja Zwłok → Czarna Łuska → Ślepa Sprawiedliwość
Stado: Ziemia → Słońce
Ranga: Pisklę → Kleryk → Uzdrowiciel → Przywódca → Uzdrowiciel → Smok → Piastun → Adept → Piastun
Wiek: 1
Rasa: Morski
Płeć: Samica
Znak Losu: Viliar
Najważniejsze cechy wyglądu:
Wygląd: Mirri jest smoczycą drobnej, smukłej budowy, poruszającą się z niezwykłą gracją, dzięki swemu naturalnemu obyciu, wspartemu ponad setką księżyców doświadczenia. Jej ciało od czubka pyska pokryte jest gładką, lśniącą, czarną łuską, na wysokości grzbietu przechodzącą w opalizujący odblaskowy kolor niebieski, a idąc dalej – kończącą jako jaskrawo czerwone zwieńczenia jej łap i ogona. Na wysokości krzyża, z jej grzbietu wyrasta pochylony do tyłu błoniasty grzebień o artystycznie postrzępionej krawędzi, biegnący aż do ostatniej ćwiartki ogona, gdzie łączy się z płetwą ogonową o równie postrzępionej krawędzi i zaokrąglonym trójkątnym kształcie. Z dołu zaś, od podstawy ogona, biegnie podobny grzebień, który kończy się w tym samym miejscu, w ostatniej ćwiartce i łączy się z dolną połową ogonowej płetwy. Zarówno płetwa, grzebienie, jak i średniej wielkości błoniaste skrzydła, pokryte są odblaskowym błękitem u podstawy, przechodzącą ostro w jaskrawą czerwień biegnąc ku krawędzi błon. Wszelkie zaś zgrubienia i kostki podtrzymujące błony, oraz końcówki samych błon są koloru czarnego. Zewnętrzna strona skrzydeł, o równie postrzępionej krawędzi co grzebienie smoczycy, jest niemal cała czarna, za wyjątkiem jaskrawo czerwonych zakończeń, tak jak u łap. Para czarnych półprzeźroczystych płetw u podstawy skrzeli zdobi boki czarnego miękkiego łba, na którym niema żadnych innych odstających rogów, kolców czy grzebieni. Czarne, ślepe oczy, ozdobione są parą podkreśleń złożonych z odblaskowego błękitu bliżej dolnej powieki i jaskrawej czerwieni nieco niżej. Dodatkowo na czole ma białą rodową kropę. Jak u morskiego smoka przystało, palce jej łap spięte są ze sobą rozkładanymi półprzezroczystymi czarnymi błonami pławnymi. Prawą przednią łapę od wysokości ramienia zastępuje mechaniczna proteza, wykonana z ożywionego mosiądzu.
Charakter: W głowie Mirri zawsze znajdzie się jakiś pomysł. To, czy ten pomysł jest dobry, to już kompletnie inna sprawa, dlatego stara się aktywnie szukać opinii zaufanych osób, nim dokona ważniejszej decyzji. Jest patologicznie skupiona na odzyskiwaniu zaufania bogów i smoków do siebie, w czym towarzyszy jej niemal nieskończona determinacja. Jest fanatycznie lojalna bogom, prorokowi i swojemu stadu, dokładnie w takiej kolejności i wykona każdy ich rozkaz, choćby był sprzeczny z jej ideałami.
Historia: Gdy dwa smoki bardzo się kochają to wszystko jest możliwe. Córka Agatowego Kolca i Pyzatego Kolca.
Punkty Rozwoju: 64
Punkty Fabuły: 28
Stado: Ziemia → Słońce
Ranga: Pisklę → Kleryk → Uzdrowiciel → Przywódca → Uzdrowiciel → Smok → Piastun → Adept → Piastun
Wiek: 1
Rasa: Morski
Płeć: Samica
Znak Losu: Viliar
Najważniejsze cechy wyglądu:
- Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: Jednolite czarne
Dominujący kolor smoka: Czarny
Niski wzrost (1,41 m)
Znaki szczególne smoka:
Opalizujące odblaskowe niebieskie odbarwienia łusek,
Odblaskowe, niebiesko-czerwone, poszarpane, wielkie płetwy na grzbiecie i ogonie
Mosiężna proteza prawej przedniej łapy
Nie zieje
Wygląd: Mirri jest smoczycą drobnej, smukłej budowy, poruszającą się z niezwykłą gracją, dzięki swemu naturalnemu obyciu, wspartemu ponad setką księżyców doświadczenia. Jej ciało od czubka pyska pokryte jest gładką, lśniącą, czarną łuską, na wysokości grzbietu przechodzącą w opalizujący odblaskowy kolor niebieski, a idąc dalej – kończącą jako jaskrawo czerwone zwieńczenia jej łap i ogona. Na wysokości krzyża, z jej grzbietu wyrasta pochylony do tyłu błoniasty grzebień o artystycznie postrzępionej krawędzi, biegnący aż do ostatniej ćwiartki ogona, gdzie łączy się z płetwą ogonową o równie postrzępionej krawędzi i zaokrąglonym trójkątnym kształcie. Z dołu zaś, od podstawy ogona, biegnie podobny grzebień, który kończy się w tym samym miejscu, w ostatniej ćwiartce i łączy się z dolną połową ogonowej płetwy. Zarówno płetwa, grzebienie, jak i średniej wielkości błoniaste skrzydła, pokryte są odblaskowym błękitem u podstawy, przechodzącą ostro w jaskrawą czerwień biegnąc ku krawędzi błon. Wszelkie zaś zgrubienia i kostki podtrzymujące błony, oraz końcówki samych błon są koloru czarnego. Zewnętrzna strona skrzydeł, o równie postrzępionej krawędzi co grzebienie smoczycy, jest niemal cała czarna, za wyjątkiem jaskrawo czerwonych zakończeń, tak jak u łap. Para czarnych półprzeźroczystych płetw u podstawy skrzeli zdobi boki czarnego miękkiego łba, na którym niema żadnych innych odstających rogów, kolców czy grzebieni. Czarne, ślepe oczy, ozdobione są parą podkreśleń złożonych z odblaskowego błękitu bliżej dolnej powieki i jaskrawej czerwieni nieco niżej. Dodatkowo na czole ma białą rodową kropę. Jak u morskiego smoka przystało, palce jej łap spięte są ze sobą rozkładanymi półprzezroczystymi czarnymi błonami pławnymi. Prawą przednią łapę od wysokości ramienia zastępuje mechaniczna proteza, wykonana z ożywionego mosiądzu.
Charakter: W głowie Mirri zawsze znajdzie się jakiś pomysł. To, czy ten pomysł jest dobry, to już kompletnie inna sprawa, dlatego stara się aktywnie szukać opinii zaufanych osób, nim dokona ważniejszej decyzji. Jest patologicznie skupiona na odzyskiwaniu zaufania bogów i smoków do siebie, w czym towarzyszy jej niemal nieskończona determinacja. Jest fanatycznie lojalna bogom, prorokowi i swojemu stadu, dokładnie w takiej kolejności i wykona każdy ich rozkaz, choćby był sprzeczny z jej ideałami.
Historia: Gdy dwa smoki bardzo się kochają to wszystko jest możliwe. Córka Agatowego Kolca i Pyzatego Kolca.
Punkty Rozwoju: 64
Punkty Fabuły: 28
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Stalowy Żołądek;
– Ostry Węch (mniejsze pożywienie i zwierzyna łowna);
– Szczęściarz;
– Alchemik;
– Wybraniec Bogów;
– Magiczny Śpiew;
– Pechowiec;
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 3
– Wspólny południowy/Ludzki (Biegły)
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 1
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 2
– ataku 0
Błysk przyszłości 2 (ostatnie użycie 27.03.25)
– Stalowy Żołądek;
– Ostry Węch (mniejsze pożywienie i zwierzyna łowna);
– Szczęściarz;
– Alchemik;
– Wybraniec Bogów;
– Magiczny Śpiew;
– Pechowiec;
ATRYBUTY
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 3
– Wspólny południowy/Ludzki (Biegły)
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 1
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 2
– ataku 0
Błysk przyszłości 2 (ostatnie użycie 27.03.25)
RASOWE
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia;
– Włóczykija;
– Kolekcjonera [naładowany];
– Zielarza;
– Szamana [ostatnie użycie 28.09.2025];
– Szczodrobliwego [rozładowany];
– Obieżyświata;
– Ideału [naładowany];
– Doświadczonego [naładowany];
– Mentora [naładowany];
– Nauczyciela
ELIKSIRY
– 10x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym,
– 29x Chroniący Przed Atakiem Magicznym
– 8x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
– 10x Leczący Rany Lekkie
– 11x Leczący Rany Średnie
– 4x Leczący Rany Ciężkie
– 2x Eliksir Zwiększający Aparycję
– 2x Eliksir Zwiększający Zręczność
RUNY
– 1x Ataku Mocy
– 1x chroniąca przed Mgłą
– 3x Ochrony Przed Pazurem
– 5x Ochrony Przed Maddarą
INNE
– przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch moze odbyć maks 2 fabuly. Muszą sie odbyć jedna po drugiej, czyli nie moga byc w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko dwa razy w roku.) – L24, zużyj do końca '25
– wyleczenie wszystkich ran z jednej walki (maks waga ciężka) – L24, zużyj do końca '25
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia;
– Włóczykija;
– Kolekcjonera [naładowany];
– Zielarza;
– Szamana [ostatnie użycie 28.09.2025];
– Szczodrobliwego [rozładowany];
– Obieżyświata;
– Ideału [naładowany];
– Doświadczonego [naładowany];
– Mentora [naładowany];
– Nauczyciela
ELIKSIRY
– 10x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym,
– 29x Chroniący Przed Atakiem Magicznym
– 8x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
– 10x Leczący Rany Lekkie
– 11x Leczący Rany Średnie
– 4x Leczący Rany Ciężkie
– 2x Eliksir Zwiększający Aparycję
– 2x Eliksir Zwiększający Zręczność
RUNY
– 1x Ataku Mocy
– 1x chroniąca przed Mgłą
– 3x Ochrony Przed Pazurem
– 5x Ochrony Przed Maddarą
INNE
– przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch moze odbyć maks 2 fabuly. Muszą sie odbyć jedna po drugiej, czyli nie moga byc w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko dwa razy w roku.) – L24, zużyj do końca '25
– wyleczenie wszystkich ran z jednej walki (maks waga ciężka) – L24, zużyj do końca '25
– bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 16/4 (własne); 2/4
– rośliny: 40/4 (własne);
– grzyby: 3/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
2x ametyst, 2x diament, granat, 3x jaspis, 2x malachit, opal, szmaragd, 2x topaz, tygrysie oko
ZIOŁA
1x kalina (własne), 2x żywokost, 1x macierzanka, 1x jemioła, 2x dziurawiec, 1x ślaz, 9x morszczyn, 14x lawenda
– mięso: 16/4 (własne); 2/4
– rośliny: 40/4 (własne);
– grzyby: 3/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
2x ametyst, 2x diament, granat, 3x jaspis, 2x malachit, opal, szmaragd, 2x topaz, tygrysie oko
ZIOŁA
1x kalina (własne), 2x żywokost, 1x macierzanka, 1x jemioła, 2x dziurawiec, 1x ślaz, 9x morszczyn, 14x lawenda
drewniana figurka Strażnika Gwiazd, tabliczka rodzinna Mokradła, 30x słoików szklanych, ołówkowy rysunek Mirri i Hallius, metalowa zbroja (ludzka), zmumifikowane zwłoki smoka pustynnego, słownik smoczo-ludzki (Tom 1 i 3), róg Echo, martwa iskra Lahae (biżuteria z czarnych kryształów), srebrny wisiorek z akwamarynem, kaptur oportunistki, skóra z czerwonego futrzanego smoka, 2x Gwizdek-Kukułka, srebrna szkatułka, materiałowy kapelusz, ludzka książka „Potrafię rysować tylko robaki”, 5 małych szklanych buteleczek z korkiem (idealne do przechowywania eliksirów), skrzynia narzędzi, ząb czerwia, smocza kurtka z futra, drewniana maska ekimmy, zaproszenie na bal maskowy, piracki kapelusz; doskonale wyważona i stabilna ozdobna półka z wymalowanymi kolorowymi smokami, srebrna rękawica na łapę z herbem gryfa, zestaw szklanych fiolek, zestaw wonnych olejków