Niðhörgg

Feniks

Urna Cieni
Starszy Mgieł
Mahvran Chimeryczna
Starszy Mgieł
Awatar użytkownika
Posty: 10311
Rejestracja: 14 maja 2019, 21:41
Stado: Mgieł
Płeć: samica
Księżyce: 256
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: Uśmiech Szydercy*
Mistrz: mroczne elfy
Partner: Strażnik Gwiazd

Niðhörgg

Post autor: Urna Cieni »

A: S: 3| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 4
U: B,Pł,O,MP,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,A,MO: 2| MA: 3
Atuty: Pechowiec; Retoryka; Szczęściarz; Nieugięta; Pojemne Płuca; Gojenie Ran; Zdrowa jak Ryba; Magiczny Śpiew;
Obrazek IMIĘ: Niðhörgg.
GATUNEK: Feniks.
PŁEĆ: Samiec.

WYGLĄD: Dla niektórych może on sprawiać wrażenie mniej majestatycznego niż przeciętny przedstawiciel tego gatunku; Niðhörgg nie ma bowiem całego ciała otoczonego płomieniami, są one jakby przygaszone, ograniczone jedynie do jego gardzieli i klatki piersiowej, gdzie płoną nieustannie, wyzierając z ciała. Pióra są w całości kruczoczarne, w kilku miejscach jednak postrzępione – to nadaje temu feniksowi generalnej aury weterana wojennego, zdaje się, że przeżył on i widział więcej, niż większość jego pobratymców. Pazury są długie, ostre i zakrzywione, skrzydła duże, zaś pióra na ogonie układają się w kształt trójkąta. Ślepia lśnią onyksową czernią, ale rozpalają się do barwy płonącego bursztynu, gdy cierpliwość stworzenia osiąga punkt krytyczny.

ZNAKI SZCZEGÓLNE: Czarne upierzenie, miejscami postrzępione. Ogień obejmuje tylko klatkę piersiową i gardziel. Feniks sprawia wrażenie starego i doświadczonego. Czarne oczy, mogące przybrać barwę bursztynu w momencie podirytowania.

CHARAKTER: Feniks, symbol odrodzenia, dołączył do Infamii przyciągnięty przez jej aurę, sygnalizującą iż zetknęła się ze śmiercią więcej razy niż powinno to być możliwe, a mimo to nadal stąpa wśród żywych. Pełni rolę milczącego strażnika i jako jedyny z czwórki kompanów wywerny, towarzyszy jej absolutnie na każdym kroku, nieustannie. Z jednej strony może to uchodzić za czułość, opiekę i przywiązanie, z drugiej Niðhörgg sprawia wrażenie sępa czekającego, aż dychająca jeszcze ofiara w końcu wyda z siebie ostatnie tchnienie; ma aurę jednocześnie opiekuna i kata. Z reguły jest tylko cichym obserwatorem, niezainteresowanym w smoczych niesnaskach, aczkolwiek potrafi czasem zjeżyć się i ostrzegawczo rozpalić swoje płomienie na bardziej niepokojącą niż zwykle skalę. Nie ingeruje jednak bezpośrednio w sprzeczki wiedźmy, zdecydowany że jej życie należy do niej; on ma jedynie się przypatrywać i towarzyszyć jej po drodze, oferować towarzystwo i emocjonalne wsparcie, gdy tego ona wymaga, ale pozwolić jej kroczyć przez życie samodzielnie; obserwując jej poczynania, od niesnasek życia codziennego, po krwawe bitwy i pocałunki ze śmiercią.

DATA ZDOBYCIA: 26.12.2020
TYP: 2.
WŁAŚCICIEL: Infamia Nieumarłych.

DIETA: Wszystkożerność.
INNE: Kompan niemechaniczny; nie wymaga karmienia, nie może walczyć ani polować; żyje tak długo jak smok.
Jest odporny na ognistą magię i ataki fizyczne opierające się na żywiole ognia. Może używać magii. Potrafi latać. Zanurzenie w wodzie nawet na chwilę może być dla niego śmiertelne. Może wędrować po terenach górskich.


Licznik słów: 363
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
ObrazekTHE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT:
do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice...
HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?

Obrazek
  • ✦ PECHOWIEC — po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
    bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu.

    ✧ RETORYKA — stałe -2 do ST przy testach na perswazję.
    ✦ SZCZĘŚCIARZ — jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06].
    ✧ NIEUGIĘTA — możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
    +4 do ST akcji broniącego się.

    ✦ POJEMNE PŁUCA — raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
    ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji.

    ✧ GOJENIE RAN — raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01].
    ✦ ZDROWA JAK RYBA — odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
    tylko wynik 1 z rzutu k10.

    ✧ MAGICZNY ŚPIEW — raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023
KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;

Obrazek
ULFHEDINN :: żywiołak ognia [hydra]_________MÖRKVARG :: żywiołak ziemi [wilk]_________VÍÐBLAÍNN :: żywiołak wody [hyena]
S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1________________S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_______________B, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2_____________B, Pł, MP, Kż, Śl, Skr: 1| MO, MA: 2

NIÐHÖRGG :: feniks___________ZALDRIZES :: sarna
« niemechaniczny »___________« niemechaniczny »
ODPOWIEDZ

Chcesz dołączyć do gry?

Musisz mieć konto, aby pisać posty.

Rejestracja

Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!

Zarejestruj się

Logowanie

Wróć do strony głównej