Stado: Plagi → Mgieł
Ranga: Pisklę → Wojownik → Zastępca → Przywódca → Wojownik
Wiek: 0 księżyców
Rasa: górski
Płeć: samiec
Znak Losu: Nytba
Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski + wyrastające z nich kryształy
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: miodowe
Dominujący kolor smoka: szary poprzetykany opalizującym brązem zmieszanym ze złotem + turkusowe kamienie
Przeciętny wzrost: 1,8m
Znaki szczególne smoka: wystające po bokach pyska zęby, kryształy, przysadzistość
Zieje ogniem
Wygląd: Za młodu przypomina kawałek skały porośnięty kryształem z szeroko otwartymi ślepiami patrzącymi na świat. Za adepta odkryje, że minerały które są częścią jego ciała wcale nie są fajne. Ciężar, ocieranie się o ciało i nagłe ruchy powodują mikrourazy przez które czasem ścieka mu po łuskach krew. W dorosłym wieku kryształy będą już na tyle długie, że ocierając się o siebie będą wydawać cichy, krystalicznie dźwięczący odłgos. Można je wyrwać sprawiając tym mu silny ból i krwawiącą ranę. Kryształy nie mają wartości ponad wizualną. Miejsce wyrwania powoli zaczyna porastać nowo tworzący się kryształ, więc wielkości kamieni na jego grzbiecie bywają różne. Zależy jak często ktoś go skalpował.
Jest dobrze zbudowany, ma wydatną szczękę, zrogowaciałe narośna po obu stronach pyska tworzące niby robi, nie ma widocznych uszu, zgrubiały i szerszy ogon na końcu. Typowo dla jaskiniowego nienawidzi światła i często ma przez nie przekrwione oczy.
Błona na skrzydłach jest szara, opalizuje jednak na niebiesko.
Łuski wokół kryształów są niemal czarne rozchodzą się po ciele niczym nitki porastające turkusy tworząc opalizujące brązowo-złote szlaki.
Charakter: Jest pisklęciem więc wszystko jest możliwe, otoczenie na pewno będzie na niego miało jakiś wpływ. Docelowo jednak w jego oczach odbija się pewna doza szaleństwa. Nie wiadomo kim byli jego rodzice więc niewiadomo też co do końca siedzi w jego głowie. Można się skłonić do cech charakteryzując choleryków (optymistyczny, zmienny, impulsywny).
Historia: Nie ma własnej historii.
Punkty Honoru: 4 (28)
Punkty Fabuły: 9
- ATUTY
– Pechowiec;
– Trudny Cel;
– Twardy jak Diament;
– Pojemne Płuca;
– Pierwotny Odruch;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 3
Moc: 1
Percepcja: 3
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 0
Błysk przyszłości 1 (8 stycznia 2024)
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 11/4 mięsa, 3/4 roślin, 0/4 grzybów, 0/4 inne;
Kamienie: diament, onyks, koral
Kryształy:
– Ideału [nieaktywny];
Runy:
– 2x ochrony przed pazurem,
– 2x ochrony przed magią
Eliksiry:
– chroniący przed atakiem magicznym,
– chroniący przed atakiem fizycznym oraz magicznym,
– usprawniający siłę
Inne bonusy:
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką)* – użyj do końca '24
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
Fabularne: siekiera, metalowa szkatuła, butelka rumu, złote kajdanki (odporne na maddarę), klucz z rombem (Do kajdan), klucz z okręgiem (do kajdan), bransoletka z brązu, stos niepokojących notatek ze śledztwa, zwinięty tytoń, kryształowa kula (pozwala oglądać własne wspomnienia z perspektywy trzeciej osoby, nie widzi ich nikt poza właścicielem)*, kufel najlepszego taty, przepis na pieczonego świniaka z jabłkami, miseczka z nefrytu, przepis na kremowe piwo dyniowe (bez alkoholu)
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek