___ Citialin » Roztargniona Łuska » Rozwiany Dmuchawiec
Stado:
___ Księżyc » Słońce
Ranga:
___ Pisklę » Adept » Łowca » Starszy
Wiek:
___ 1 księżyc
Rasa:
___ Północny
Płeć:
___ Samica
Znak Losu:
___ Uessas
Najważniejsze cechy wyglądu:
___ Futro
___ Skrzydła pierzaste (beżowe)
___ Dwie pary łap
___ Kolor oczu: prawe błękitne, lewe fiołkowe
___ Dominujący kolor smoka: pastelowo-błękitne, brudnobiałe, brązowe i granatowe plamy
___ Znaki szczególne smoka: umaszczenie marmurkowe, dwie pary uszu
___ Zieje lodem
Przeciętny wzrost:
___ 1,6m
Wygląd:
___ Ma dwie paru uszu, być może w wyniku narodzin z magicznej macicy! Rogi w kolorze beżowym przypominają poroże jelonka. Ma puszysty ogon pantery śnieżnej. Skrzydła są raczej brązowe i beżowe w bardzo delikatne łatki, ledwo widoczne. Ma dwukolorowe ślepia po Wysłanniczce, prawe jest lodowo-błękitne, lewe delikatnie fiołkowe. Najdłuższa sierść znajduje się wokół szyi.
___ Kolor sierści to głównie brudna biel w pastelowo-błękitne jasne łaty na których rozrzucone są granatowe, nieregularne plamy – przypominające podarty papier. Brąz występuje tylko na pysku i łokciach. Granat tworzy dwie łaty w kształcie półksiężyców pod ślepiami. Ogólnie jej umaszczenie przypomina to owczarka australijskiego (marmurkowe). Wygląda trochę jakby ktoś wyrzucił kubełek niebieskich farb na jej plecy i barwnik nie dotarł niżej zostawiając biel i nieco brązu reszcie ciała (poza głową, grzbietem i karkiem).
Charakter:
___ Przede wszystkim odznacza ją spokojny charakter. Jest bardzo cierpliwa i niezbyt głośna. Nie oznacza to jednak, że można jej wejść na głowę. Posiada własne zdanie choć wielkie decyzje woli zostawiać strategom, ona została stworzona do innych rzeczy. Lubi nowości, jest otwarta na zmiany i znajomości. Nie przepada za przemocą, ale nie omieszka rzucić własnego życia na szalę jeśli zajdzie taka potrzeba.
Historia:
___ Ostatnie jajko zatrząsało się. Zobaczmy co skrywało!
Punkty Zwierzyny: 13 (82)
Punkty Fabuły: 1 (12)
- ATUTY
– Okaz Zdrowia;
– Empatia;
– Przyjaciel Natury;
– Otoczony
– Opiekun
– Szczupły (loteria)
ATRYBUTY
Siła: 3
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 5
Moc: 3
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 3
Skradanie 2
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: –
Własna zdobycz: 3/4 mięsa
Kamienie: akwamaryn, granat, tygrysie oko
Kryształy:
– ideału [naładowany]
– kolekcjonera [naładowany]
– tropiciela [rozładowany]
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– psikus Riromiego (jednorazowy Chytry Przeciwnik)* – użyj do końca '24
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
Fabularne: złote kolczyki, księga w ludzkim języku, torba z nasionami dyni; figurka drapieżnego kota; duży obraz olejny przedstawiający skaliste wybrzeże morza
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek