Malar
: 21 sty 2022, 0:30
Imię: Malar
Księżyce: 20 księżyców
Gatunek: Demon
Opis wyglądu: Wielkie, rogate bydle o mniej więcej podobnie urodziwej facjacie, co jego właścicielka. Nie tylko na tym kończą się łączące ich podobieństwa. Z obu stron łba wiszą rogi, które zawstydziłyby większość bawołów – potężne i wygięte ku przodowi, nadszarpnięte zębem czasu i minionych walk. Kolor natomiast posiada o wiele bardziej stonowany niż jego smok. Jest w odcieniach skalnej szarości, gdzieniegdzie przechodząc w delikatne brązy. Cała postura utrzymana jest na wielkich, tylnych łapskach zakończonych racicami.
To, że źle mu z oczu patrzy, to mało powiedziane, jemu dosłownie źle z oczu patrzy. Przeraźliwe spojrzenie żółto-pomarańczowych ślepi znad paskudnej, zębatej mordy, skutecznie odgania każdego, kogo jeszcze nie zdążyła odepchnąć reszta wyglądu. W zasadzie całość prezentuje się jak: bez kija nie podchodź.
Znaki szczególne: Blizna przecinająca po ukosie klatkę piersiową, żółto-pomarańczowe przenikliwe ślepia
Charakter: Jak się można domyślić, Malar raczej nie jest wielce odmienny od innych przedstawicieli swojego gatunku. Negatywnie nastawiony do każdej żywej istoty, którą to tylko spotka. Najchętniej każdej powyrywałby kończyny, choćby dla czystej przyjemności, i pewnie by to zrobił, gdyby nie więź łącząca go z Pomiot. Wobec tego jedynie toleruje otaczające go towarzystwo, traktując je raczej jak pożyteczne robaki – póki go karmią i nie są zbyt nachalni, to jest w stanie ich akceptować. Jedynie Czart darzy jakąkolwiek sympatią i bezwzględną posłusznością, co zapewne wynika wyłącznie z silnej maddary, która przypieczętowała tą dziwną przyjaźń.
Data zdobycia: 14.01.2022
Typ: 3
Inne: Nie może pływać. Może korzystać z magii. Napastnik ma +2 ST do ataków magicznych. Może mówić przy pomocy maddary po nauczeniu się magii precyzyjnej i osiągnięciu Aparycji 3.
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 3
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg: 1
MA: 2
MO: 2
Skradanie: 1
Śledzenie: 1
Dieta: Mięsożerność
Data ostatniego karmienia: klik
Księżyce: 20 księżyców
Gatunek: Demon
Opis wyglądu: Wielkie, rogate bydle o mniej więcej podobnie urodziwej facjacie, co jego właścicielka. Nie tylko na tym kończą się łączące ich podobieństwa. Z obu stron łba wiszą rogi, które zawstydziłyby większość bawołów – potężne i wygięte ku przodowi, nadszarpnięte zębem czasu i minionych walk. Kolor natomiast posiada o wiele bardziej stonowany niż jego smok. Jest w odcieniach skalnej szarości, gdzieniegdzie przechodząc w delikatne brązy. Cała postura utrzymana jest na wielkich, tylnych łapskach zakończonych racicami.
To, że źle mu z oczu patrzy, to mało powiedziane, jemu dosłownie źle z oczu patrzy. Przeraźliwe spojrzenie żółto-pomarańczowych ślepi znad paskudnej, zębatej mordy, skutecznie odgania każdego, kogo jeszcze nie zdążyła odepchnąć reszta wyglądu. W zasadzie całość prezentuje się jak: bez kija nie podchodź.
Znaki szczególne: Blizna przecinająca po ukosie klatkę piersiową, żółto-pomarańczowe przenikliwe ślepia
Charakter: Jak się można domyślić, Malar raczej nie jest wielce odmienny od innych przedstawicieli swojego gatunku. Negatywnie nastawiony do każdej żywej istoty, którą to tylko spotka. Najchętniej każdej powyrywałby kończyny, choćby dla czystej przyjemności, i pewnie by to zrobił, gdyby nie więź łącząca go z Pomiot. Wobec tego jedynie toleruje otaczające go towarzystwo, traktując je raczej jak pożyteczne robaki – póki go karmią i nie są zbyt nachalni, to jest w stanie ich akceptować. Jedynie Czart darzy jakąkolwiek sympatią i bezwzględną posłusznością, co zapewne wynika wyłącznie z silnej maddary, która przypieczętowała tą dziwną przyjaźń.
Data zdobycia: 14.01.2022
Typ: 3
Inne: Nie może pływać. Może korzystać z magii. Napastnik ma +2 ST do ataków magicznych. Może mówić przy pomocy maddary po nauczeniu się magii precyzyjnej i osiągnięciu Aparycji 3.
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 3
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg: 1
MA: 2
MO: 2
Skradanie: 1
Śledzenie: 1
Dieta: Mięsożerność
Data ostatniego karmienia: klik