» W tym temacie Pisklęta i Adepci informują, na jaką rangę zamierzają się szkolić. Wybór nie jest ostateczny! Warto zaznaczyć, że każdy smok ma obowiązek zostać Adeptem oraz sprostać stawianym przed nim wymaganiom.
» Ponadto, za każdego smoka pochodzącego zza bariery musi poręczyć przynajmniej jeden z dorosłych członków stada. Dopiero po tym procesie smok zostaje przyjęty do Stada, gdzie mianowany może zostać adeptem oraz zostać wpuszczonym do stadnego obozu.
ASPIRANCI
- Czarna Łuska – Piastun
Zagubiona Łuska – Czarodziej
Liliowa Łuska – Czarodziej
Runiczny Kolec – Łowca
Alduin – Wojownik
Zwinka – ?
Alternatywna Łuska – Czarodziej
Urokliwa Łuska – Czarodziej
Następny Kolec – Czarodziej
Odważny Kolec – Wojownik
Fhardiraje – ?
Nurtujący Kolec – Uzdrowiciel
Zaraźliwy Kolec – Uzdrowiciel
Rycerska Łuska – Wojownik
Paw – ?
Meu – ?
Akarndur – Łowca
Gairde – Wojownik
- Wojownik – 4
Czarodziej – 5
Łowca – 2
Uzdrowiciel – 2 [zamknięte]
Piastun – 1
OBECNY STAN STADA
» To z tych smoków zostanie wybrany ci mistrz i do tych smoków możesz zgłaszać się z prośbami o nauki związane z daną dziedziną.
- Wojownicy [4]
Władca Przeznaczenia, Powiernik Pieśni, Szlak Blizn, Widmo Tęczy
Czarodzieje [4]
Obca Idea, Powroty Słońca, Stróż Pożegnań, Zew Nieba
Łowcy [5]
Mackonur, Rozwiany Dmuchawiec, Przeświadczenie Dobrobytu, Demon Pustkowi, Ślad Chmur
Uzdrowiciele [1 / 3]
Wieczór Szeptów
Piastuni [4]
Piaskowa Wichura, Rytm Wydm, Płocha Ćma, Olchowe Lico*
TESTY NA RANGĘ
» Lista testów z której Mistrzowie mogą wybrać zadanie dla swojego Ucznia.
- Wojownik; Czarodziej
– wygrana na arenie z innym smokiem [przynajmniej o takiej samej liczbie kostek],
– pokonanie 2 drapieżników Viliara,
– pokonanie [silniejszego, o 1-2 kostki] drapieżnika na polowaniu.
Łowca
– dotacja 12/4 pożywienia do stadnej Puli Głodu,
– upolowanie trzech różnych gatunków zwierząt,
– przekazanie 3 kamieni szlachetnych do skarbca.
Uzdrowiciel
– wyleczenie rany ciężkiej lub krytycznej,
– uzbieranie 30 sztuk ziół,
– wyleczenie dwóch chorób i dwóch ran dowolnej powagi.