Aspiracje

Uessas
Bóg
Bóg
Posty: 68
Rejestracja: 16 lip 2021, 14:23

Aspiracje

Post autor: Uessas »

Obrazek
» W tym temacie Pisklęta i Adepci informują, na jaką rangę zamierzają się szkolić. Wybór nie jest ostateczny! Warto zaznaczyć, że każdy smok ma obowiązek zostać Adeptem oraz sprostać stawianym przed nim wymaganiom.

» Ponadto, za każdego smoka pochodzącego zza bariery musi poręczyć przynajmniej jeden z dorosłych członków stada. Dopiero po tym procesie smok zostaje przyjęty do Stada, gdzie mianowany może zostać adeptem oraz zostać wpuszczonym do stadnego obozu.




ASPIRANCI
  • Czarna Łuska – Piastun
    Zagubiona Łuska – Czarodziej
    Liliowa Łuska – Czarodziej
    Runiczny Kolec – Łowca
    Alduin – Wojownik
    Zwinka – ?
    Alternatywna Łuska – Czarodziej
    Urokliwa Łuska – Czarodziej
    Następny Kolec – Czarodziej
    Odważny Kolec – Wojownik
    Fhardiraje – ?
    Nurtujący Kolec – Uzdrowiciel
    Zaraźliwy Kolec – Uzdrowiciel
    Rycerska Łuska – Wojownik
    Paw – ?
    Meu – ?
    Akarndur – Łowca
    Gairde – Wojownik
PODSUMOWANIE
  • Wojownik – 4
    Czarodziej – 5
    Łowca – 2
    Uzdrowiciel – 2 [zamknięte]
    Piastun – 1



OBECNY STAN STADA
» To z tych smoków zostanie wybrany ci mistrz i do tych smoków możesz zgłaszać się z prośbami o nauki związane z daną dziedziną.

  • Wojownicy [4]
    Władca Przeznaczenia, Powiernik Pieśni, Szlak Blizn, Widmo Tęczy

    Czarodzieje [4]
    Obca Idea, Powroty Słońca, Stróż Pożegnań, Zew Nieba

    Łowcy [5]
    Mackonur, Rozwiany Dmuchawiec, Przeświadczenie Dobrobytu, Demon Pustkowi, Ślad Chmur

    Uzdrowiciele [1 / 3]
    Wieczór Szeptów

    Piastuni [4]
    Piaskowa Wichura, Rytm Wydm, Płocha Ćma, Olchowe Lico*



TESTY NA RANGĘ
» Lista testów z której Mistrzowie mogą wybrać zadanie dla swojego Ucznia.
  • Wojownik; Czarodziej
    – wygrana na arenie z innym smokiem [przynajmniej o takiej samej liczbie kostek],
    – pokonanie 2 drapieżników Viliara,
    – pokonanie [silniejszego, o 1-2 kostki] drapieżnika na polowaniu.


    Łowca
    – dotacja 12/4 pożywienia do stadnej Puli Głodu,
    – upolowanie trzech różnych gatunków zwierząt,
    – przekazanie 3 kamieni szlachetnych do skarbca.


    Uzdrowiciel
    – wyleczenie rany ciężkiej lub krytycznej,
    – uzbieranie 30 sztuk ziół,
    – wyleczenie dwóch chorób i dwóch ran dowolnej powagi.

Licznik słów: 313
Link:
BBcode:
Ukryj linki do postu
Pokaż linki do postu
ODPOWIEDZ

Chcesz dołączyć do gry?

Musisz mieć konto, aby pisać posty.

Rejestracja

Nie masz konta? Załóż je, aby do nas dołączyć!
Zapraszamy do wspólnej rozgrywki na naszym forum.
Rozwiń skrzydła i leć z nami!

Zarejestruj się

Logowanie

Wróć do strony głównej