Strona 1 z 15

Rytm Słońca

: 16 sty 2023, 21:37
autor: Rytm Słońca
Imię: Khamsin » Porywisty Kolec » Rytm Wydm » Rytm Przyszłości » Ballada Kewiru » Rytm Słońca
Stado: Słońce
Ranga: Pisklę » Adept » Piastun » Starszy » Zastępca » Przywódca
Wiek: 13 księżyców
Rasa: Skrajny: morsko-pustynny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Sennah
  • Najważniejsze cechy wyglądu:
    Sylwetka pierwotna
    Łuski
    Skrzydła błoniaste, jedna para
    Dwie pary łap
    Kolor oczu: srebrny
    Dominujący kolor smoka: piaskowy
    Gigantyzm (2,00m)
    Znaki szczególne smoka: brak mimiki pyska, pochylone ślepia do tyłu, grzebień zaczynający się u nasady nosa.
    Zieje ogniem
Wygląd: To dość spory, piaskowołuski smok o zdrowej budowie ciała.
Posiada parę kakaowych, falistych rogów o rozdwojonych końcówkach, z których te dolne owijają się o spód górnego i skręcają nieco do środka i w górę. Szufelkową szczękę, jak i szczyt pyska zdobią po dwa kolce koloru rogów, a z ostatniego, najwyższego górnego wyrasta morski, nieprzezroczysty grzebień sięgający długością połowy karku samca. Jego końcówki łap i ogona zdobione są brązowymi pasami, które na samych końcach tworzą lity kolor i wraz z oddalaniem się od ów końców rozrzedzają się, tworząc iluzję gradientu. Ostre, zwykłe smocze szpony są koloru ciemnych pasów. Pod skrzydłami, które od spodu są niebieskawe, a z góry piaszczyste również znajdują się brązowe pasy, układające się we wzór podobny jak na rekinie tygrysim. Pomiędzy skrzydłami widoczny jest tylko czysty, piaskowy kolor, ale tuż nad miejscem, gdzie wyrastają skrzydła znajduje się kilka brudnobłękitnych pasów w towarzystwie kolejnych brązowych, wspinających się po szyi aż po sam koniec średniej wysokości grzebienia.
Końcówkę ogona zdobi sucha i nieprzezroczysta jak grzebień niezbyt szeroka błona ogonowa o kształcie wydłużonego sześciokąta. Ciemnobrązowy kolor z końcówki ogona rozprzestrzenia się i rozdwaja w jednym miejscu na szczycie błony, aby złączyć się z powrotem przy samym jej koniuszku.

Charakter: Khamsin, w przeciwieństwie do mimiki swojego pyska, jest energicznym, charyzmatycznym i pełnym życia smokiem. Podczas rozmowy używa dodatkowych ruchów i gestów swymi skrzydłami, aby upewnić się, że rozmówca jest świadom jego aktualnego samopoczucia i emocji, jakie panują w jego środku.
Czuje silne przywiązanie do swojej matki, rodzeństwa jak i wiernego druha; wielkiego pustynnego skorpiona, z którym w młodości często spędzał dużo czasu na zabawie wśród bezkresnych piaskach pustyni. Jest gotów wstawić się za swoje rodzeństwo nawet, gdyby świat wokół nich płonął... bądź raczej zamarzał, gdyż wysoka temperatura i żar z podłoża korzystnie wpływają na jego humor nawet w najsmutniejsze dni. Nie boi się zainicjować rozmowy nawet z nieznajomym, o ile jest to bezpieczne, choć niechętnie przejmuje inicjatywę czy to w podejmowaniu decyzji, czy w przekierowaniu kogoś na swój tok myślenia.
Stara się pozytywnie myśleć na temat przyszłości jak i przeszłości, włącznie z tą, dotyczącą jego tajemniczego i nieznanego mu ojca.

Historia: Jako pierwszy spośród swego rodzeństwa opuścił skorupkę jaja, od samego początku okazując gorączkowe zainteresowanie się światem. Jego ulubionymi zajęciami we wczesnych księżycach było notoryczne przytulanie się do łap swojej matki albo towarzyszącemu małej rodzince wielkiego pustynnego skorpiona, którego darzył niezwykłą sympatią i traktował jak brata (z odwzajemnieniem!). Niewiele wie o swoim ojcu Golfstromie, jak i również o pochodzeniu samego skorpiona i powodu, dlaczego ciągle trzymał się z nimi razem. Jednak z opowieści matki, Arimary, dowiedział się, że kiedyś uwolnił ją, wraz ze wszystkimi innymi jeńcami spod niewoli złego orka-przywódcy. W zasadzie to i nawet pomógł go obalić, wraz z innym jakimś niebieskim smokiem i kilkoma orkami-rebeliantami.
Wraz z nietypową rodziną, wśród przyjaźnie nastawionej hordy orków Khamsin przeżył już parę pustynnych przygód na wschodzie, jednak przez narastające zagrożenie ze strony nieprzyjaznych orczych plemion oraz innych niebezpieczeństw, opiekuńcza matka zdecydowała, że nie da rady zapewnić bezpieczeństwa dziecom. Skierowała się więc w stronę Wolnych Stad, aby oddać swe potomstwo w bezpieczniejsze łapy, na bardziej sprzyjające smoczemu życiu ziemie. Sama jednak nie mogła zostać. I tutaj właśnie zaczyna się jeszcze niepisana historia Khamsina...


Punkty Rozwoju: 37 (42)
Punkty Fabuły: 18 (125)
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Wiecznie młody
– Wierny druh
– Nieparzystołuski [Aparycja]
– Mentor
– Magiczny śpiew
– Wybraniec bogów (nast. uż. 07.07)
– Retoryka [atut dodatkowy]
– Granatożerca [atut dodatkowy]


ATRYBUTY
Siła: 3
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1

Moc: 4
Percepcja: 3

Aparycja: 5


UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1

Leczenie 0
Wiedza 2
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 2
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1

Perswazja 3


Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– może przebywać na terenach pustynnych bez ograniczeń

KRYSZTAŁY
– Włóczykija
– Ideału (rozładowany 14.04)
– Kolekcjonera (naładowany)
– Obieżyświata
– Nauczyciela (?)

ELIKSIRY


RUNY


INNE
– niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L24, zużyj do końca '25
– wyleczenie wszystkich ran z jednej walki (maks waga ciężka) – L24, zużyj do końca '25
– 2 poziom umiejętności lokomocyjnej (nawet jeśli startujemy od zera) – L24, zużyj do końca '25
– wzrok Lahae (jednorazowy sukces do testu na Percepcję); – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– możliwość odzyskania dawnego kompana – L24, zużyj do końca '25
– karta tarota (użycie jej daje losowy efekt do akcji)1) dodatkowy sukces
2) usunięty sukces
3) przerzut rzutu
4) wszystkie rzuty powyżej 6 zmieniają się w 1
5) ST 10 do tej akcji
6) automatyczne omdlenie
7) odnowienie losowego atutu
8) zużycie losowego atutu
9) anulowanie efektu pasywnego atutu na całą walkę/polowanie/misję/do końca miesiąca jeżeli użyte w leczeniu
10) zdany rzut na Wytrzymałość w tej turze
11) otrzymanie rany średniej
12) maksymalna ilość twoich sukcesów
13) automatyczne 0 sukcesów
14) wszystkie rzuty poniżej 3 zmieniają się w 10
15) kalectwo dające +2 ST do wszystkich akcji (pozbawione blizny. tj. obrażenia wewnętrzne)
16) wyleczenie aktualnych ran i chorób
17) ST 3 do tej akcji
– zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 36/4 (własne); 0/4;
– rośliny: 12/4 (własne);
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4

KAMIENIE
2x akwamaryn, 4x granat, opal, rubin

ZIOŁA
9x chmiel
kaktus w dużej doniczce z malunkiem skorpiona, czerwony kaktus księżycowy w doniczce, pierścień zdobiony napisami w nieznanym języku, owcza skóra, zwój pergaminu i buteleczka atramentu, pajęcze i wielbłądzie nakładki na rogi, zdobiona piaskowcowa figurka Ducha Mody (tajemnicze działanie), czarna obroża z kolcami, kwiaty aksamitki, kapelusz badacza, agawa w kolorze Agawy, szamański talizman, emocjonalna rękawiczka*ubrana naśladuje główne emocje właściciela (strach – krzyk, rozbawienie – śmiech, zadowolenie – mruczenie, złość – siarczyste przeklinanie, smutek – szloch). Ucisza ją tylko zetknięcie się z drugą rękawiczką do pary. Śpiewa jako chórek przy użyciu Magicznego Śpiewu., rozładowany Kryształ Osiągnięcia, naszyjnik z lupą, pukiel-warkocz włosów Uessasa, miniaturowe drzewko w drewnianej doniczce, brązowa bransoletka ze sznurka z zapięciem z kości w kształcie palca, zaproszenie na bal maskowy, roślinna statuetka (żubr), niezidentyfikowane magiczne nasiono, Maska Sprzecznicy, szkic krakena, maska dziadów, pióro feniksa, niezidentyfikowane magiczne nasiono, zdobiona bransoletka, kompas, hełm z brązu ze złotymi akcentami i herbem gryfa, złoty medalion na szyję z napisem "Maivellon" i herbem gryfa, luneta, obraz Błysku nad brzegiem, przytulającego Wątpliwości Ważek; przedni ząb Zamąconego Błysku, drewniana bransoleta z kolcami, brązowa moneta dusicielka, miedziany sygnet (z logo albumu "Czarne Słońce"), sanxian (długa lutnia), Srebrna Moneta

Khamsin

: 16 sty 2023, 22:45
autor: Władca Przeznaczenia
Witam w Stadzie Słońca! Życzę miłej gry!

+ Moc II (bonus stadny)
+ Aparycja II, III

Przepisane umiejętności:
Bieg I, Lot I, Pływanie I, Obrona I, Atak I, Wiedza I, MA I, MO I, MP I, Kamuflaż I, Skradanie I, Śledzenie I, Perswazja I

Khamsin

: 08 lut 2023, 19:13
autor: Władca Przeznaczenia
+ kaktus w doniczce

Khamsin

: 25 lut 2023, 20:27
autor: Władca Przeznaczenia
+ Aparycja IV

Khamsin

: 25 lut 2023, 20:50
autor: Władca Przeznaczenia
+ Atut grupy I (Wierny druh)
+ Atut grupy II (Nieparzystołuski na Aparycję)

Khamsin

: 27 lut 2023, 22:10
autor: Administrator
+2x darmowe błogosławieństwo (misja zwiadowcza) dla 1 osoby – użyj do końca '23
dodatkowy atut: retoryka (-2 ST do Perswazji) – uwaga, nie można łączyć z Empatią – użyj do końca '23

Nagrody z loterii z KP Wafelkowego Kolca

Khamsin

: 27 lut 2023, 23:23
autor: Władca Przeznaczenia
– dodatkowy atut: retoryka (-2 ST do Perswazji) – uwaga, nie można łączyć z Empatią – użyj do końca '23

+ Dodatkowy atut (Retoryka)

Khamsin

: 03 mar 2023, 19:40
autor: Władca Przeznaczenia
+ 4x PF

Porywisty Kolec

: 10 mar 2023, 17:30
autor: Przejaw Anomalii
  • Wyleczono:
    – grzybica.

Porywisty Kolec

: 16 mar 2023, 18:41
autor: Władca Przeznaczenia
+ 4/4 mięsa, 2/4 roślin

Porywisty Kolec

: 27 mar 2023, 21:52
autor: Władca Przeznaczenia
– 2/4 roślin

Porywisty Kolec

: 31 mar 2023, 8:35
autor: Władca Przeznaczenia
+ 8/4 mięsa, diament

Porywisty Kolec

: 03 kwie 2023, 8:45
autor: Bezczas Gwiazd
  • + 3 PF
    + 2x chmiel
    + piaskowcowa figurka Ducha Mody (tajemnicze działanie), 2x złoto-turmalinowa nakładka na róg, duża doniczka z malunkiem skorpiona

Porywisty Kolec

: 04 kwie 2023, 17:37
autor: Bezczas Gwiazd
  • – 2x darmowe błogosławieństwo (misja zwiadowcza) dla 1 osoby – użyj do końca '23 (błogosławieństwo)

Porywisty Kolec

: 06 kwie 2023, 13:52
autor: Władca Przeznaczenia
+ Magia Precyzyjna II, Wiedza II, Pływanie II

Porywisty Kolec

: 08 kwie 2023, 15:20
autor: Władca Przeznaczenia
+ PN

Porywisty Kolec

: 11 kwie 2023, 21:45
autor: Władca Przeznaczenia
+ PN
+ turkus, 11/4 mięsa

Porywisty Kolec

: 26 kwie 2023, 23:49
autor: Narrator
Podróże przez pustynię rzadko kiedy zaskakiwały – jako jej mieszkańcy spodziewaliście się tego, czym może chcieć was zaskoczyć. Niestraszne wam były burze piaskowe czy niszczący upał, ale… czy tego się spodziewaliście docierając na zielone tereny Waszego nowego stada, w środku Pory Białej Zimy? Ciepło przywitało was tak, jakby nigdy nie chciało was opuścić, a słońce nadgryzające śnieg odbijało się odeń i oślepiało. Czy to były pierwsze oznaki wiosny?Znak Sennah

Porywisty Kolec

: 30 kwie 2023, 15:38
autor: Bezczas Gwiazd
  • – 2/4 mięsa

Porywisty Kolec

: 30 kwie 2023, 15:41
autor: Bezczas Gwiazd
  • + 1 PF