Stado: Ziemi
Ranga: Smok → Adept → Łowca
Wiek: 41 księżyców
Rasa: wywernowy x rajski
Płeć: samica
Znak Losu: Nenya
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Pióra
Skrzydła pierzaste, jedna para
Jedna para łap
Kolor oczu: zielony
Dominujący kolor smoka: ciemnoszary i biały
Karłowatość II stopnia (1 m)
Znaki szczególne smoka: pióra w koliste prążki; pasy barw na łapach i łbie: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, karminowy; sterczące pióra na łbie i ogonie
Zieje kwasem
Wygląd:
- Drobna, pierzasta wywerna o smukłej sylwetce. Dominująca barwa upierzenia to matowa, ciemna szarość, uzupełniona bielą, która pokrywa tył szyi, pierś, barki oraz skrzydła do połowy ich długości. Białe pióra są w dużej mierze poprzecinane szarymi znaczeniami, które układają się w charakterystyczne, koliste łuki naprzemiennych barw, szarości i bieli. Z tyłu szyi tworzą sterczący czub. Garść większych, prążkowanych piór okala owalny łeb w okolicach uszu oraz tworzy rozkładaną kryzę na końcu ogona, do złudzenia mogącą przypominać ptasi ogon. Kolejnymi barwnymi anomaliami są pysk i stopy wywerny, przyzdobione pasmami krzykliwych barw: czerwonego, pomarańczu, żółci, zieleni i karminu. Szpony też są karminowe. Każde skrzydło wyposażone jest w dwa chwytne palce. Ślepia wywerny mają chłodno zielony kolor.
Charakter:
- Wywerna wydaje się dosyć chłodna i powściągliwa w obyciu. Rzadko się uśmiecha. Skłonna jest do wygłaszania szorstkich uwag i trzyma się swojej ostrożnej nieufności, a jednocześnie cechuje się pewną manieryczną uprzejmością i wyszukanym słownictwem. Górnolotne idee do niej nie przemawiają, zaś gdy przychodzi co do czego, najważniejsze jest ratowanie własnej skóry.
Historia:
- Przyleciała z daleka, znudzona swoim żywotem w złotej klatce.
Punkty Zwierzyny: 4 i 2/3
Punkty Fabuły: 5
- ATUTY
– ostry węch [zwierzyna, mniejsze pożywienie]
– szczęściarz [użyto 15.05.24]
– przyjaciel natury
– otoczony
– opiekun
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 4
Moc: 4
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 3
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: –
Własna zdobycz: 75/4 mięsa, 3/4 roślin
Kamienie: tygrysie oko, akwamaryn, szmaragd
labradoryt, larimar, rodonit, erytryn, magnezyt
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry:
– 1x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Fizycznym
– 2x Eliksir zwiększający moc
– 2x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Fizycznym i Magicznym
Inne bonusy:
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
– podejrzana fiolka (dodatek do normalnego ataku – jeśli atak się powiedzie, ranny zachoruje na grzybicę)* – użyj do końca '24
– 1 punkt umiejętności dla kompana – L23, zużyj do końca '24
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji* – użyj do końca '24
– 1 punkt US poziomu 1 (z kategorii warzenia eliksirów)* – użyj do końca '24
Fabularne: limonkowo-złoty kryształ, żółto-czerwony szal z wyszytymi roślinami, czerwona czapka z piórkiem
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek