Imię:Zmierzch → Zaranna Łuska → Niesmak Poranka Stado:Mgła Ranga:Smok → Adept → Czarodziejka Wiek:5 księżyców Rasa:Wężowo-wiwernowy rasa do dziedziczenia po dziadkach: wężowy x górski Płeć:Samica Znak Losu:Lahae
Najważniejsze cechy wyglądu: » Łuski
» Skrzydła błoniaste, dwie pary.
» Jedna para łap
» Kolor oczu: Różowo złote
» Dominujący kolor smoka: Biały
» Gigantyzm (2.0m)
» Znaki szczególne smoka: Smukłe i długie ciało, ogon zakończony pędzlem w kolorze grzywy. Dwie pary skrzydeł.
» Zieje kwasem
Wygląd: Zmierzch jest krzyżówką wiwerny i smoka wężowego, który cechuje się smukłym i długim ciałem, z zakończonym włosiem na ogonie. Cechy smoka wiwernowatego widać przede wszystkim w skrzydłach, które są używane do lotu jak i do poruszania się na lądzie, ich błona ciągnie się aż do samej nasady ogona, dodatkowo posiadają dwa szponiaste i nie równej długości palce.
Głowa samicy jest ozdobiona parą krótkich, złotych rogów oraz długa grzywą, która u samej nasady głowy jest w kolorze bieli a wraz z długością wpada w odcień fioletu. Jej oczy są w złotym kolorze z różową otoczką samej tęczówki, a sama źrenica jest duża i okrągła. Ciało Zmierzchu poza dominującym białym kolorem posiada przebarwienia w kolorze grzywy na skrzydłach, łapach i pyszczku.
Charakter: Zmierzch przez pierwsze dni swojego życia była bardzo radosnym i ciekawskim pisklęciem jednak przez traumatyczne doznanie w obrazie śmierci własnej matki, a także przymus jedzenia jej zwłok by przeżyć, odcisnął na niej swoje piętno. Samiczka aktualnie jest dość skrytym pisklęciem, które z agresją reaguje na większość bodźców. Przy bliższym poznaniu i dużej dozie cierpliwości może zyskać w oczach innych smoków.
Historia:
List od matki
"Zmierzch to będzie twoje imię kiedy tylko znajdzie się ktoś kto będzie mógł tobie przeczytać ten list. Miejsce w którym jesteś aktualnie mam nadzieje, że będzie dużo bezpieczniejsze niż to z którego musiałam cię zabrać. Pochodzisz z odległych krain, za oceanem jednak proszę nie staraj się dociekać skąd, gdyż odnajdziesz tylko śmierć i zniszczenie niesione przez istoty zwane, ludźmi. Mam nadzieje że tu będzie inaczej...
Przepraszam, że nie będę wstanie się tobą zająć i opowiedzieć ci wszystkiego co powinieneś wiedzieć, moje kochane pisklę, ale moje rany są zbyt obszerne...
Mam nadzieje ze ktoś cię znajdzie zanim się wyklujesz byś nie musiał jeść co popadnie gdyż nie będę wstanie ci pomóc.
Podpisane
Kochająca matka. "
Tymi krótkimi i pośpiesznymi słowami, samica zakończyła swój list, który został spisany w smoczym języku, na pergaminie. Wiwerna umieściła wiadomość w skórzanym zawiniątku i pozostawiła nieopodal własnego ciała, ale też i swojego niewyklutego jeszcze, pisklęcia.
Matka położyła się wokół jajka i ogrzewała je swoim, coraz bardziej ochładzającym się ciałem. Rozlewająca się jucha z ran barwiła ziemię szkarłatnym kolorem, ale to nie powstrzymało instynktu smoczycy do ochrony i ogrzewania swojego pisklęcia. To była jej spuścizna, jedyna jaka jej pozostała i pozostanie nawet po jej odejściu, a w razie potrzeby odda zza nie ostatnią kroplę krwi.
Ostatkiem sił, przysunęła pysk w stronę kruchego jajka, szepcząc jak bardzo je kocha.
Jajko poruszało się intensywnie, wydobywając z siebie niezadowolone piski i podwarkiwania, które wciąż były zagłuszone przez skorupkę. Jajko poruszało się intensywniej, aż w końcu zaczęło pękać uwalniając małą i długą wiwernę z jej malutkiego więzienia.
Pierwsze co ujrzała coś, co było łudząco podobne do niej, ale znacznie większe. Nie ruszało się. Niczego nie świadome pisklę, nie zdawało sobie sprawy, że smoczyca leżącą nieopodal niej jest martwa.
Maleństwo nie wiedziało nic o koncepcji życia i śmierci, uznało że po prostu śpi. Mijały dni, a matka nie poruszyła się, stała się zimna i sztywna. Jedyną pamiątką jaką pisklę miało, do skórzane zawiniątko i pusty brzuch.
Było głodne.
Samiczka popiskiwała chcąc obudzić leżącą samicę ale bez skutecznie. Bała się zapuszczać dalej, nie wiedząc co w gęstwinie na nią czeka. Była pozostawiona sama sobie, na pastwę losu. Po paru dniach, swąd gnijącego ciała powoli zmuszał maleństwo do oddalenia się. Zmierzch nie wiedziała co jest przyczyną tak głębokiego snu matki, ale domyślała się że matka więcej się nie zbudzi. Głód powoli był nie do zniesienia a maleństwo powoli traciło na wadzę. Jednak instynkt przetrwania jaki w sobie posiadała wziął w górę i z łzami w oczach, posilała się tym co było jej pozostawione, tym co kochało ją i chciało, by pisklę przetrwało za wszelką cenę.
Umiejętności specjalne Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0 Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0 Błysk przyszłości 0 POZOSTAŁE
Eliksiry:
– usprawniający wytrzymałość
– 1x chroniący przed atakiem fizycznym
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
– atut dla kompana: szczupły (potrzeba o 1/4 mniej pożywienia by zaspokoić głód) – uwaga, nie można łączyć z kamieniożernym – L23, zużyj do końca '24
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
Śmierć, krew i robactwo. Śmierć, krew i robactwo. Muchy zlatywały nad świeżym truchłem, lisy zbliżały się próbując odgryźć skrawek. Jajo się wykluło, a za nim wypełzł wąż. Błyszczące łuski, głośny syk. Nikt nie podszedł bliżej. Przez noce następne, w młodej głowie rozbrzmiewały nieznane głosy i obrazy. Dotrzymywały towarzystwa.Znak Lahae
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
+ czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
+ fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką)* – użyj do końca '24
+ mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.