Tęcza nad Wodospadem
: 11 cze 2023, 21:55
Imię:
Stado:
Ranga:
Wiek:
Rasa:
Znak losu:
Najważniejsze cechy wyglądu:
Wygląd:
Charakter:
Historia:
Punkty Honoru: 1
Punkty Fabuły: 11
- Yami > Rajski Kolec > Niebanalnie Kuszący > Tęcza nad Wodospadem
Stado:
- Ziemia
Ranga:
- Piskę > Adept > Czarodziej > Starszy
Wiek:
- 1 księżyc
Rasa:
- wężowy – morski
- samiec
Znak losu:
Najważniejsze cechy wyglądu:
- Sylwetka wężowa
Łuski (i grzywa na głowie + ogonie)
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: miodowe
Dominujący kolor smoka: odcienie beżu + odcienie maliny/truskawki
Przeciętny wzrost wężowych: 1,4m w. (14m dł.)
Znaki szczególne smoka: zakręcone do przodu czerwone rogi, bioluminescencyjne piegi (bordo, niebieskie i złote – te tylko na plecach), biała smuga pod okiem do nosa, bokobrody
Skrzela, nie zieje
Wygląd:
- Ma sierść tylko na głowie, szczątkową na plecach oraz na ogonie. Końcówki sierści są bordowe jak u matki. Resztę ciała pokrywa przylegająca do ciała łuska. Uwagę zwracają na siebie bioluminescencyjne kropki które skupiają się głównie na granicy dwóch kolorów ciała – czerwieni i beżu. W tym miejscy "piegi" są czerwone i niebieski. Kropki złote występują na plecach zaraz za sierścią która kończy się między łopatkami. Czerwone przypominające półksiężyce rogi to spadek po matce podobnie jak miodowe ślepia. Skrzela nieco podobne do rekinich są gdzieś na szyi na granicy bordowego.
Charakter:
- W zdrowym ciele zdrowy duch! Yami już od małego lubi dbać o czystości co w późniejszym wieku może przerodzić się w nerwice. Jako maluch będzie obserwował i uczył się świata, ale zamiast zadawać pytania wprost będzie wolał je wyszeptać na ucho ojca. Opanowanie maddary będzie zbawienne bo za jej pomocą odkryje, że wcale nie trzeba otwierać pyska! Co więcej w młodym wieku okazywanie emocji za pomocą kolorów (z pomocą magii) również będzie nieocenione. Z czasem młodzian pozbędzie się nieśmiałości. Jak szybko i w jaki sposób? Zobaczymy na fabule!
Historia:
- Wykluł się z usianego kolorowymi kropkami jajka Arel (Gorzkiego Miodu) w stadzie Ziemi u swojego ojca Śwista (Syna Przygody).
Punkty Honoru: 1
Punkty Fabuły: 11
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak ryba
– Boski ulubieniec (uż. wrzesień)
– Chytry przeciwnik
– Zaklinacz
– Magiczny śpiew
– Uzdolniony
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 4
Percepcja: 2
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak ryba
– Boski ulubieniec (uż. wrzesień)
– Chytry przeciwnik
– Zaklinacz
– Magiczny śpiew
– Uzdolniony
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 4
Percepcja: 2
Aparycja: 5
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach)
– może nurkować bez ograniczeń
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
– może owinąć się tułowiem wokół ciała ofiary niczym wąż
KRYSZTAŁY
– Kryształ Włóczykija
ELIKSIRY
– 2x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym i Magicznym
– 1x Zwiększający moc
– 1x Leczący rany średnie
RUNY
–
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach)
– może nurkować bez ograniczeń
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
– może owinąć się tułowiem wokół ciała ofiary niczym wąż
KRYSZTAŁY
– Kryształ Włóczykija
ELIKSIRY
– 2x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym i Magicznym
– 1x Zwiększający moc
– 1x Leczący rany średnie
RUNY
–
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 8/4
– rośliny: 2/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
różowy opal, 2x agat, 2x topaz, jaspis, akwamaryn, opal, 2x tygrysie oko, nefryt, cytryn, tanzanit
ZIOŁA
–
– mięso: 8/4
– rośliny: 2/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
różowy opal, 2x agat, 2x topaz, jaspis, akwamaryn, opal, 2x tygrysie oko, nefryt, cytryn, tanzanit
ZIOŁA
–
złota moneta, kościana igła i nici, czerwone korale gnomów, granatowa chusta z kropkami, gruba skóra rekina oceanicznego, ości rekina oceanicznego, skóra perłowego węgorza, igła i nić, bela białego materiału, bela zielonego materiału, mydło, zaproszenie do Ardenwell: od Afarina dla Yamiego, wrzeszczące skarpety (z dołączoną notatką: "nie będziesz już debatować nad tym, czy aby na pewno są dostatecznie świeże, żeby je ponownie założyć"), szalik z piór hipogryfa, zestaw różnokolorowych włóczek, piękna haftowana peleryna, wełniany sweter dla kompana (rozmiary od XS do XXL), futro lwa z rzdawą grzywą, skrzyneczka z zestawem startowym do szycia, 20 x metalowa sprzączka, zestaw tkanin w nietypowych kolorach