Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept → Wojownik
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Północny x wężowy
Płeć: Samiec
Znak Losu: Uessas
Najważniejsze cechy wyglądu:
- Łuski/Futro
- Dwie pary łap
- Skrzydła: Pierzaste
Kolor oczu: Złoty
Dominujący kolor smoka: Jasnoszary z domieszką ciemnoszarego
Wzrost: Przeciętny (1,45 m) - Zieje: Lodem
- Cętki na ciele,
- czerwona grzywa od głowy do ogona,
- białe znaczenia na pysku
Wygląd:
Kairaki jest odrobinkę tylko niższy niż przystało na jego mieszankę ras, ale wciąż w finalnym rozrachunku przerośnie swoją Matkę. W kwestii długości absolutnie nie widać w nim genów wężowego, jest krótki.
Tułów oraz górna połowa łap pokryte są jasnoszarym, niemal białym, futrem, tułów do tego przyozdobiony jest całą masą szarych cętek. Pysk, szyja oraz podbrzusze porośnięte są za to futrem koloru ciemnoszarego, podobnie jak jego drugie połówki jego łap, które zamiast futrem, pokryte są łuskami. Jedna z cech po ojcu. Na pysku pod złotym okien rysuje mu się biała kreska, a policzki pociapane ma białymi plamkami. Żeby nie było nudno, jego czoło zdobi biały romb, niby uboższa wersja tego od Matki, możliwe że pozostałość po jeszcze starszych genach. Z samej głowy wyrastają aż trzy pary ciemnych rogów, kolorem podobne do futra na pysku; przednie, nieco krótkie, są zaokrąglone do tyłu; tylne, dłuższe, rosną prosto do tyłu. Do tego pod nimi, nieco za policzkami, rośnie trzecia, ostatnia para, krótka, prosto do tyłu. Oprócz rogów jego głowa przyozdobiona jest bujną, ogniście czerwoną czupryną, która ciągnie się przez jego grzbiet aż do końca ogona, stopniowo tracąc na bujności. Sama grzywa przy ogonie traci już swój kolor na rzecz ciemnoszarego przy samym końcu ogona. A jeśli o ogonie mowa, to jest on właśnie zakończony ciemną kitką. Do tego posiada pierzaste skrzydła, których ramiona są jasnoszare, jak tułów, a następne pary piór są kolejno szare i ciemnoszare.
Charakter:
Kairaki jest bardzo wierny i lojalny. Problem w tym, że tylko swojej Rodzinie, a przede wszystkim – Matce. Każde jego działanie, każda myśl, każdy ruch, poświęcone jest temu, by Ją zadowolić. Może nie z natychmiastowym efektem, część działań i planów jest raczej długodystansowa, ale wszystko prędzej czy później dąży do jednego – szczęścia Matki, którą kocha, wielbi, szanuje – bezgranicznie.
Nie boi się świata zewnętrznego, bardziej szuka w nim sposobności by zaimponować swojej Mamie, w związku z czym chętnie eksploruje, zwiedza, poznaje, kiedy tylko może.
Wszelkie uwagi, wytykane błędy, krzyki i wszelkie inne komentarze bierze do siebie i stara się w pełni do nich zastosować. Nie zniechęca go to w żadnym wypadku, wszak następnym razem będzie wiedział czego unikać i co zrobił źle!
Oczywiście jest to charakter pisklęcy, więc na pewno ulegnie zmianie pod wpływem środowiska! Jakieś cechy mogą zaniknąć, jakieś nowe traumy mogą się pojawić, na pewno zmieni się w toku dorastania. Na lepsze czy na gorsze, to już się okaże.
Historia:
Kairaki na chwilę obecną jest, no cóż, jajkiem. Pech chciał że za rodziców ma Kokoro oraz Vedilumiego
Punkty Honoru:3 i 2/3
Punkty Fabuły: 4
- ATUTY
– Pechowiec
– Niestabilny
– Twardy jak diament
– Uzdolniony
ATRYBUTY
Siła: 4
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 5
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 2
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 2/4 mięsa, 7/4 roślin
Kamienie: 8x agat, onyks, akwamaryn
Kryształy:
– Kryształ Włóczykija
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
– podejrzana fiolka (dodatek do normalnego ataku – jeśli atak się powiedzie, ranny zachoruje na grzybicę)* – użyj do końca '24
– możliwość zmiany 1 atutu – L23, zużyj do końca '24
– pełny reset atutów – L23, zużyj do końca '24
– wyleczenie wszystkich ran z jednej walki (maks waga ciężka) – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: torba (sztuczny kamień szlachetny(tygrysie oko, diament, cytryn), złoty łańcuszek, drewniany wózek na kółkach, szklana buteleczka z korkiem), 1x srebrna moneta, nieruszający się drewniany gołąb pamiątkowy z Ardenwell, duża aksamitna pufa, piękna haftowana peleryna, naszyjnik z czerwonych, czarnych i białych kamieni, zestaw kolorowych piłek do żonglowania, mydło, zaproszenie do Ardenwell: od Afarina dla Kairakiego, Bursztynowa Figurka Ryby, srebrny naszyjnik z kobietą wznoszącą ręce
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek