you’re gonna reap what you sow
breaking free from the rust in your soul
✦ IMIĘ
Vaencair (ven·ker) » Chimeryczny Kolec » Brutalny Triumf
Mgieł.
Smok » Adept » Wojownik
1 księżyc.
Wywernowa x wężowa.
Samiec.
Tarram.
Skrzydła błoniaste, jedna para
Jedna para łap
Zielone ślepia
Granat & biel
Gigantyzm (1,9 m)
Dwie pary krótkich wąsów, lamparcie krążki na bokach
Zieje niebieskim ogniem
✦ WYGLĄD
Dominującą ilość cech przejął po ojcu, aczkolwiek wprawny obserwator zauważyłby subtelne szczegóły Veir, przebijające się przez granatową sylwetkę wywerny. Dwie pary krótkich wąsów, podobnie wygięte rogi, lamparcie krążki na bokach i prześwitujący kolor w tym miejscu, gdzie Veir ma futro to jedyne cechy, które przekazała mu czarodziejka. Po uzdrowicielu natomiast odziedziczył całą resztę: wywernową krew jego ojca, kolor nocnego nieba, a nawet błony na szyi, choć u Vaencaira są znacząco mniejsze. Spodnia część błon skrzydeł nakrapiana jest na biało, dając śliczny, ale złudny obraz łagodnego nieboskłonu po zmroku.
» Link do wyglądu.
✦ CHARAKTER
Najczęściej przemawia przez niego arogancja, egoizm i pewność siebie. Zawistna pamiętliwość czyni z niego niewygodnego wroga, który zawsze poczeka na odpowiedni moment odwetu. Uczucia nie są jego mocną stroną, zwłaszcza ich okazywanie, ale nie jest ich pozbawiony. Po prostu preferuje kierować się zimną kalkulacją, jednak dla najbliższych ma zarezerwowane drobiny ciepła. Jako partner jest raczej toksyczny i kontrolujący, a tzw. gaslighting nie jest ponad jego morały. Byle ugrać lwią część tortu dla siebie.
Lubi wyrządzać krzywdę, ból i cierpienie. Jego myśli wiecznie krążą wokół zabijania istot rozumnych. Łaknienie to stara się kontrolować i dawać mu upust tylko wtedy, gdy jest pewien, że nikt tego nie dostrzeże. Wszak świadkowie nie są pożądanym efektem ubocznym jego urzeczywistnianych fantazji.
✦ HISTORIA
Syn Wrót Dziejów (północny x wężowy) i Gwieździstego Nieba (górski).
Punkty Honoru: 0
Punkty Fabuły: 14
- ATUTY
– Okaz Zdrowia;
– Chytry Przeciwnik;
– Nieugięty;
– [grupa czwarta];
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 3
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 2
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 20/4 mięsa, 0/4 roślin
Kamienie:
Kryształy: Pojętnego ucznia
Runy: –
Eliksiry:
– 1x chroniący przed atakiem fizycznym
– 1x chroniący przed atakiem magicznym
Inne bonusy: –
Fabularne: skrzynka wytrzymałej barwionej tkaniny (warta 1 sztukę złota)
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek