Obozowisko krasnoludów
: 08 paź 2023, 17:49
Na całkiem obszernej polanie, wśród drzew Dzikiej Puszczy, kryje się niewielki obóz. W jego centrum znajduje się obłożone kamieniami ognisko, a nad nim stojak na garnek, wykonany ze zbitych kawałków drewna. Drobny zapas podpałki, ułożony w równy stosik poza zasięgiem iskier. Przy samym ognisku kilka pieńków, na których można usiąść.
Nieco dalej znajduje się namiot krasnoludów, wykonany z jasnego materiału. Obok niego dwa mniejsze, po jednym z obu stron. W środku widać ich tobołki, żaden smok nie ma tam jednak wstępu.
Na lewo od namiotu stoi wóz, zaś wyprzęgnięte konie pasą się niedaleko.
Podróżni nie szczędzą przybyłym gościny, nie unikają rozmów oraz innych rozrywek. Obowiązuje tu jednak kilka zasad, a przede wszystkim spokojne zachowanie.
Znajdzie się tu coś, dla lubiących wyzwania. Chętny chcący zawalczyć, stawia na szale odpowiednia ilość mięsa lub ich równowartość, krasnolud zrobi to samo. Wygrany zgarnia całość. Walka nie musi skutkować ranami, zaś runy i inne wspomagacze, nie są tu mile widziane. Liczą się umiejętności.
Zasady:
1. Napisanie w wątku, nie jest równoznaczne z podjęciem wyzwania – można przyjść i pogadać. Nie ma jednak za to PF, poza tymi które sami zgłosicie, o ile fabuła spełni wymagania.
2. Aby postawić na walkę, przedmioty należy mieć w KP, w momencie napisania postu. W innym przypadku, wasza postać nie ma ich przy sobie.
3. Sama walka może rozegrać sie na forum lub discordzie. W przypadku tego drugiego, na koniec wrzucam streszczenie oraz werdykt. Jedną z dwóch opcji, należy wybrać od razu.
4. W walce nie wolny używać US.
5. Przeciwnik będzie miał statystyki zblizone do waszych, dotyczyć to będzie również atutów.
6. Minimalną pulą jaką można postawić, to 2/4 mięsa/roślin. Można podejmować większe, a nawet fabularki (wtedy jednak i NPC, wystawią przedmiot fabularny).
7. Krasnoludy mają określona pule przedmiotów.
8. Jak wygląda walka?
Są dwie opcje. Pierwsza, to normalny pojedynek, jak na arenie – tu jednak, ograniczenie zawsze będzie do średniej. Drugą opcją, jest pojedynek na klepnięcia (jest to opcja bez ran, liczone są udane akcje, mające na celu klepnać rywala. Aby wygrać, należy zaliczyć takie trzy.)
Nic nie zakazuje, proponować innych form rywalizacji, jednak NPC, mogą nie na wszystkie się zgodzić.
Nieco dalej znajduje się namiot krasnoludów, wykonany z jasnego materiału. Obok niego dwa mniejsze, po jednym z obu stron. W środku widać ich tobołki, żaden smok nie ma tam jednak wstępu.
Na lewo od namiotu stoi wóz, zaś wyprzęgnięte konie pasą się niedaleko.
Podróżni nie szczędzą przybyłym gościny, nie unikają rozmów oraz innych rozrywek. Obowiązuje tu jednak kilka zasad, a przede wszystkim spokojne zachowanie.
Znajdzie się tu coś, dla lubiących wyzwania. Chętny chcący zawalczyć, stawia na szale odpowiednia ilość mięsa lub ich równowartość, krasnolud zrobi to samo. Wygrany zgarnia całość. Walka nie musi skutkować ranami, zaś runy i inne wspomagacze, nie są tu mile widziane. Liczą się umiejętności.
Zasady:
1. Napisanie w wątku, nie jest równoznaczne z podjęciem wyzwania – można przyjść i pogadać. Nie ma jednak za to PF, poza tymi które sami zgłosicie, o ile fabuła spełni wymagania.
2. Aby postawić na walkę, przedmioty należy mieć w KP, w momencie napisania postu. W innym przypadku, wasza postać nie ma ich przy sobie.
3. Sama walka może rozegrać sie na forum lub discordzie. W przypadku tego drugiego, na koniec wrzucam streszczenie oraz werdykt. Jedną z dwóch opcji, należy wybrać od razu.
4. W walce nie wolny używać US.
5. Przeciwnik będzie miał statystyki zblizone do waszych, dotyczyć to będzie również atutów.
6. Minimalną pulą jaką można postawić, to 2/4 mięsa/roślin. Można podejmować większe, a nawet fabularki (wtedy jednak i NPC, wystawią przedmiot fabularny).
7. Krasnoludy mają określona pule przedmiotów.
8. Jak wygląda walka?
Są dwie opcje. Pierwsza, to normalny pojedynek, jak na arenie – tu jednak, ograniczenie zawsze będzie do średniej. Drugą opcją, jest pojedynek na klepnięcia (jest to opcja bez ran, liczone są udane akcje, mające na celu klepnać rywala. Aby wygrać, należy zaliczyć takie trzy.)
Nic nie zakazuje, proponować innych form rywalizacji, jednak NPC, mogą nie na wszystkie się zgodzić.