Strona 1 z 3

Jarzmo Brzasku

: 23 sty 2024, 16:28
autor: Jarzmo Brzasku
Imię: Jara » Rycerska Łuska » Jarzmo Brzasku
Stado: Słońca
Ranga: smok » adept » wojownik
Wiek: 55 księżyców
Rasa: górska
(do dziedziczenia – morski)
Płeć: samica
Znak Losu: Kaltarel
  • Najważniejsze cechy wyglądu:
    Sylwetka pierwotna
    Łuski
    Jedna para błoniastych skrzydeł
    Dwie pary łap
    Kolor oczu: fioletowy
    Dominujący kolor smoka: biały
    Przeciętny wzrost (1,80 m)
    Zieje ogniem

    Znaki szczególne smoka:
    – sylwetka borzoja,
    – kryształowe "ostrza" na skrzydłach i ogonie
    – metalowe obręcze na rogach
Wygląd:

  Samica jest bardzo wysoka i ma zwiewną długą sylwetkę przypominającą borzoja. Jej ciało jest jasne, w większości białe z nutą fioletu na wzorzystym grzbiecie. Oczy jasno fioletowe. Pysk jest długi i wąski, a głowa zwieńczona smukłymi kryształowymi rogami z licznymi wypustkami. Na rogi nasunięte są metalowe obręcze, z których zwisają drobne ozdobne kryształy. Grzbiet i klatkę piersiową zdobią ostre odstające łuski, natomiast mniejsze łuski pokrywają resztę ciała. Na dłoni błoniastych skrzydeł znajdują się długie kryształowe "ostrza", które również wieńczą końce paliczków. Długi cienki ogon jest zakończony bardzo charakterystycznym zakrzywionym ostrzem, podobnym do tych na skrzydłach. Często używa ich jako broni.

Charakter: "Na pozór silna dziewczyna, a w środku ledwie się trzyma."
  Wychowana w mocno religijnej społeczności, teraz zmaga się z przytłaczającym poczuciem winy. Mimo silnej potrzeby poczucia przynależności do społecznych hierarchii i zasad, przez księżyce rozczarowała się tym co życie jej przyniosło. Uprzejma z zewnątrz, ale nie przebierająca w środkach, na Wolne Stada przybyła szukając chwili wytchnienia.

Historia:

  Po ucieczce z jej domu, dobiła do brzegu na pokładzie potężnego statku.
Port wybudowany przez państwo, w którym się wychowała wydawał się zaskakująco znajomy równocześnie będąc innym w niepokojący sposób. Mnogość kultur przepływająca przez Ignis był dla niej jakimś pocieszeniem.




Punkty Honoru: 2
Punkty Fabuły: 11
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– dodatkowy atut: retoryka (-2 ST do Perswazji);
– Wiecznie Młody;
– Pechowiec;
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]


ATRYBUTY
Siła: 4
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Moc: 4
Percepcja: 2

Aparycja: 1


UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 2

Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1

Perswazja 1


Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– brak rzutów na wytrzymałość jeżeli nie wykonuje żadnej akcji fizycznej lub magicznej;
– gigantyzm nie powoduje kalectwa;
– odporność na przeziębienia (zapalenie gardła i czarny kaszel);
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy

KRYSZTAŁY


ELIKSIRY


RUNY


INNE
– 2x przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch moze odbyć maks 2 fabuly. Muszą sie odbyć jedna po drugiej, czyli nie moga byc w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko dwa razy w roku.) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość odwiedzenia terenu specjalnego (5 postów, potem postać musi się wynurzyć/odejść) – L24, zużyj do końca '25
– możliwość zamiany wartości dwóch atrybutów (np. Moc 2 i Siła 5 -> Moc 5 i Siła 2. Uwaga! stadny bonus zostaje tam, gdzie był, a przy 2 kompanach usunięcie Aparycji 4 wypuści jednego z nich) – L24, zużyj do końca '25
– 2 poziom umiejętności lokomocyjnej (nawet jeśli startujemy od zera) – L24, zużyj do końca '25*
– możliwość wyboru znaku losu przy zakładaniu nowej postaci – L24, zużyj do końca '25*
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– 2x bambusowy flecik (przyzywa losowego drapieżnika z biomu; można spróbować oswoić) – zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4

KAMIENIE
nefryt, koral, cytryn, tygrysie oko

ZIOŁA
zioło
ozdobny sztylet, książka piosenek wędrujących fal

Jara

: 31 sty 2024, 21:31
autor: Bezczas Gwiazd
  • Witam w Słonku dużą panią borzoj B)

    + Moc II (bonus stadny)
    + Aparycja II, III

    + B,L,Pł,A,O,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,Prs I (przepisane umiejętności po Rzepie)

Jara

: 31 sty 2024, 23:42
autor: Administrator
Przekazane z KP Rzepu:
+ dowolny kompan typu 1-2 – użyj do końca '23,

Przekazane z KP Eshayah:
+przedłużenie terminu ważności nagrody z loterii '22 aż do końca 2024 (uwaga! przedłużona nagroda zostanie przypisana na stałe do twojej postaci) – L23, zużyj do końca stycznia '24


Przedłużenie użyte na: kompana typu 2 z loterii 2022

Jara

: 04 lut 2024, 12:49
autor: Rytm Słońca
+ dodatkowy atut: retoryka (-2 ST do Perswazji) – uwaga, nie można łączyć z Empatią – L23, zużyj do końca '24*
+ przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch może odbyć maks 2 fabuły jedna po drugiej, czyli nie mogą dziać się w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko 2 razy w roku.) – L23, zużyj do końca '24

Jara

: 04 lut 2024, 13:34
autor: Bezczas Gwiazd
  • + Obrona II, Atak II i III
    + Siła II, III, IV
    – Aparycja III, II

Jara

: 12 lut 2024, 0:40
autor: Rytm Słońca
+ 4/4 roślin (ananasy)

Jara

: 24 lut 2024, 0:16
autor: Rytm Słońca
+2 PF

Jara

: 26 lut 2024, 17:41
autor: Administrator
Przybyłaś na tereny Wolnych Stad z bólem, który starałaś się zamknąć głęboko w sercu. Jednak rana na Twoim umyśle i ciele nie chciała się zagoić, tylko stopniowo ropiała, choć umknęło to uwadze postronnych. Wiedziałaś, kogo przywołujesz, a gdy czekałaś na odpowiedź, zobaczyłaś ciężko ranną brzeginę płynącą przez strumyk. Jej ciało było poszarpane, pokryte licznymi szramami, a za sobą ciągnęła martwego goblina z pourywanymi łapami. Poruszała się bezszelestnie, przystając jedynie na chwilę, by znad tafli wody zlustrować Cię swoimi niebieskimi, przenikającymi duszę ślepiami... jakby Cię rozumiała. A potem, wciąż w milczeniu, odpłynęła.Kaltarel

Jara

: 04 mar 2024, 23:44
autor: Rytm Słońca
zapalenie rogówki (+1 ST dla testów na wzrok) (1/3/24)

Rycerska Łuska

: 02 kwie 2024, 14:56
autor: Mackonur
+ 2 PF (Źródło)

Rycerska Łuska

: 02 kwie 2024, 15:13
autor: Mackonur
niewyleczone zapalenie rogówki → jaskra (+2 ST do testów na wzrok) (02.04.2024)

(Źródło)

Rycerska Łuska

: 02 maja 2024, 7:42
autor: Mackonur
– jaskra i migrena (wyleczona z choroby)
Źródło:

Rycerska Łuska

: 02 cze 2024, 0:26
autor: Rytm Słońca
+ czarny kaszel (smok nie może ziać) [2/6/24]
viewtopic.php?p=634441#p634441

Rycerska Łuska

: 05 cze 2024, 12:25
autor: Bezczas Gwiazd

Rycerska Łuska

: 24 sie 2024, 16:36
autor: Administrator
W przypadku braku fabularnej aktywności w ciągu 48h – śmierć postaci

Rycerska Łuska

: 26 sie 2024, 12:30
autor: Bezczas Gwiazd
  • – przywołanie ducha zmarłej postaci (w przeciągu 4 tygodni duch może odbyć maks 2 fabuły jedna po drugiej, czyli nie mogą dziać się w tym samym czasie. Danego ducha można przyzwać tylko 2 razy w roku.) – L23, zużyj do końca '24 (do Strażnika Gwiazd)
    viewtopic.php?p=645550#p645550

    odejście postaci

Rycerska Łuska

: 27 lis 2024, 0:29
autor: Administrator
powrót dawnej postaci

– 4/4 roślin
– Atak III

postać wyłączona z mechaniki do 27.12

Rycerska Łuska

: 02 gru 2024, 0:11
autor: Rytm Słońca

Rycerska Łuska

: 05 gru 2024, 16:21
autor: Mackonur

Rycerska Łuska

: 26 gru 2024, 20:49
autor: Mackonur
– dodatkowy atut retoryka z KP
+ 2x rubin (na loterię pożyczka)
viewtopic.php?p=660790#p660790