- IMIĘ :: Yghern » Szósta Łuska
STADO :: Mgieł.
RANGA :: pisklę » Adept
WIEK :: 1 księżyc.
RASA :: skrajna [wężowa x północna].
PŁEĆ :: samica.
ZNAK LOSU :: Ateral.
- :: CECHY WYGLĄDU ::
» futro;
» brak skrzydeł;
» trzy pary łap (dwie przednie, jedna tylna);
» kolor oczu: żółte, z niemal niewidocznymi źrenicami;
» dominujący kolor smoka: lekko fioletowawa czerń, średni brąz, bardzo jasny beż graniczący z perłową bielą;
» gigantyzm: 1,96 m wzrostu, 16 m długości ciała;
» znaki szczególne smoka: trzy pary łap, bardzo wydłużone ciało, rozciągająca się podobnie jak u kobry skóra na szyi tworząca swego rodzaju 'kaptur', lekka bioluminescencja;
» pluje bladobłękitnym kwasem;
WYGLĄD ::
CHARAKTER :: Nie sposób nie zauważyć skłonności Yghern do bycia raczej istotą prostą, niezainteresowaną zbyt skomplikowanym i wyolbrzymionym, pełnym zadufanych jednostek obrębem polityki. Na pewno ma silnie rozwinięty instynkt stadny – zdecydowanie preferuje otoczenie bliskich jej istot, kompanów, bądź smoków, unika absolutnej samotności, czując wówczas konieczność pozostawiania przy wzmożonej aktywności celem utrzymania się przy życiu, zaś dla niej kluczowe jest właśnie to, by po prostu przetrwać.
A to, że ma przy okazji z lekka sadystyczne skłonności wobec zwierzyny łownej to tylko niegroźny szczegół, który teoretycznie nie powinien mieć wpływu na jej stosunek wobec smoków.
Teoretycznie.
HISTORIA :: Z brutalnego, a zarazem oschle neutralnego wobec czegokolwiek morza zdołała ostatkiem sił wypłynąć na brzeg Zatoki Naksary wężowa, sześciołapa smoczyca. Z piersią przebitą harpunem, tam przyszło jej zresztą wydać ostatnie tchnienie – resztkami umykającego od niej ciepła ogrzewając mieniące się kontrastową czernią i beżem jajo, a w nim perspektywę nowego życia. - :: CECHY WYGLĄDU ::
Punkty Honoru: 2
Punkty Fabuły: 0
- ATUTY
– Pechowiec;
– Adrenalina;
– [grupa trzecia];
– [grupa czwarta];
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 2
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 4/4 mięsa
Kamienie: –
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 3 poziom) – L23, zużyj do końca '24*
– 1 punkt umiejętności normalnej (maks 2 poziom) – L23, zużyj do końca '24*
– 1 punkt umiejętności dla kompana – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: –
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek