Perła Oceanu
: 15 lip 2024, 17:48
Imię: Vark » Perłowa Łuska » Perła Oceanu
Stado: Mgieł
Ranga: Pisklę » Adept » Łowca
Wiek: 1 księżyc
Rasa: górski x morski
Płeć: samica
Znak Losu: Tarram
U Vark dominujące okazały się geny tej pierwszej rasy – o czym świadczy kilka cech.
Gładkie, dość ciemne granatowe łuski zdobiące jej ciało połyskują w różnych odcieniach tego koloru w zależności od światła, na brzuchu przechodząc w jaśniejszy kolor, który można by określić jako ciemny róż.
Samica jest mniejsza, niż typowy górski smok, ale też nieco większa, niż typowy morski.
To, co przemawia za morskimi przodkami, to błoniasty grzebień wyrastający od łba, przez cały grzbiet, aż po ogon, kończący się – jak u rodziców – błoniastą płetwą, przydatną zarówno w wodzie, jak i powietrzu.
Grzebień jest nieco jaśniejszy od łusek, dość cienki, a kolce, o które jest przyczepiony, są krótsze, niż u jej rodziców.
Łeb wieńczy para spiranych jasnych, niemal białych rogów, które skierowane są do tyłu.
Charakter: Młoda smoczyca dopiero poznaje zarówno świat, jak i siebie samą.
To, co w tej chwili kształtuje jej charakter, to z pewnością opiekuńczy rodzice oraz trudy nauki.
Vark jest ambitna i przykłada się do każdej czynności w trakcie lekcji.
Wobec innych smoków początkowo jest nieśmiała i małomówna, może sprawiać wrażenie zamkniętej w sobie.
Zyskuje po bliższym poznaniu, ukazując swoje drugie oblicze przyjaznej i troskliwej smoczycy – jest też bardzo oddana rodzinie i przyjaciołom, a także, oczywiście, Stadu.
Historia: Karty historii pisklęcia są na razie puste i gotowe do zapisania.
Vark urodziła się jako dziecko Gwiezdnego Tropiciela ze Stada Mgieł i Wieczoru Szeptów ze Stada Słońca.
Punkty Zwierzyny: 2 i 1/3
Punkty Fabuły: 10
Stado: Mgieł
Ranga: Pisklę » Adept » Łowca
Wiek: 1 księżyc
Rasa: górski x morski
Płeć: samica
Znak Losu: Tarram
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: miodowo-złote
Dominujący kolor smoka: granatowy
Przeciętny wzrost (1,6m)
Znaki szczególne smoka: błoniasty grzebień na grzbiecie od łba po koniec ogona, spiralne rogi skierowane do tyłu, błoniasta płetwa na końcu ogona
Zieje lodem
U Vark dominujące okazały się geny tej pierwszej rasy – o czym świadczy kilka cech.
Gładkie, dość ciemne granatowe łuski zdobiące jej ciało połyskują w różnych odcieniach tego koloru w zależności od światła, na brzuchu przechodząc w jaśniejszy kolor, który można by określić jako ciemny róż.
Samica jest mniejsza, niż typowy górski smok, ale też nieco większa, niż typowy morski.
To, co przemawia za morskimi przodkami, to błoniasty grzebień wyrastający od łba, przez cały grzbiet, aż po ogon, kończący się – jak u rodziców – błoniastą płetwą, przydatną zarówno w wodzie, jak i powietrzu.
Grzebień jest nieco jaśniejszy od łusek, dość cienki, a kolce, o które jest przyczepiony, są krótsze, niż u jej rodziców.
Łeb wieńczy para spiranych jasnych, niemal białych rogów, które skierowane są do tyłu.
Charakter: Młoda smoczyca dopiero poznaje zarówno świat, jak i siebie samą.
To, co w tej chwili kształtuje jej charakter, to z pewnością opiekuńczy rodzice oraz trudy nauki.
Vark jest ambitna i przykłada się do każdej czynności w trakcie lekcji.
Wobec innych smoków początkowo jest nieśmiała i małomówna, może sprawiać wrażenie zamkniętej w sobie.
Zyskuje po bliższym poznaniu, ukazując swoje drugie oblicze przyjaznej i troskliwej smoczycy – jest też bardzo oddana rodzinie i przyjaciołom, a także, oczywiście, Stadu.
Historia: Karty historii pisklęcia są na razie puste i gotowe do zapisania.
Vark urodziła się jako dziecko Gwiezdnego Tropiciela ze Stada Mgieł i Wieczoru Szeptów ze Stada Słońca.
Punkty Zwierzyny: 2 i 1/3
Punkty Fabuły: 10
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak ryba;
– Ostry Wzrok;
– Pamięć Przodka;
– Bestiobójca;
– Nieulękły
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 4
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 3
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 1
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak ryba;
– Ostry Wzrok;
– Pamięć Przodka;
– Bestiobójca;
– Nieulękły
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 4
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 3
Śledzenie 2
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 1
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy,
– może czasowo przebywać w głębinach posiadając jedynie Pływanie 2 lub Percepcje 3
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia,
– Odkrywcy,
– Myśliwego,
– Tropiciela [nieaktywny, uż. 02.05.2025],
– Kolekcjonera,
– Włóczykija
ELIKSIRY
– 2x ataku pazura,
– ochronna przed pazurem
RUNY
–
INNE
– 2x usunięcie okresu rehabilitacji – L24, zużyj do końca '25
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
– nie podlega karze ST na kamienie szlachetne poszukiwane w nocy,
– może czasowo przebywać w głębinach posiadając jedynie Pływanie 2 lub Percepcje 3
KRYSZTAŁY
– Pojętnego Ucznia,
– Odkrywcy,
– Myśliwego,
– Tropiciela [nieaktywny, uż. 02.05.2025],
– Kolekcjonera,
– Włóczykija
ELIKSIRY
– 2x ataku pazura,
– ochronna przed pazurem
RUNY
–
INNE
– 2x usunięcie okresu rehabilitacji – L24, zużyj do końca '25
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie) – L24, zużyj do końca '25
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyć do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 2/4, 9/4 (własne)
– rośliny: 6/4, 2/4 roślin (własne)
– grzyby: 1/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
różowa perła, 12x perła, 3x bursztyn, ametyst, 3x topaz, 2x szmaragd, tygrysie oko, diament, 2x nefryt, malachit
ZIOŁA
zioło
– mięso: 2/4, 9/4 (własne)
– rośliny: 6/4, 2/4 roślin (własne)
– grzyby: 1/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
różowa perła, 12x perła, 3x bursztyn, ametyst, 3x topaz, 2x szmaragd, tygrysie oko, diament, 2x nefryt, malachit
ZIOŁA
zioło
pukiel-warkocz włosów Uessasa, misa z wzorem przedstawiającym niebieskiego smoka ziejącego ogniem, który rozpala pod kociołkiem, pół skrzynki ognistej rudy (z pustyni na południu), solidna kusza, malutka torba z bełtami do kuszy