Topielczy Skrzek
: 20 lut 2025, 14:21
Imię: Iz'outha → Topielcza Łuska → Topielczy Skrzek
Stado: Słońca
Ranga: Pisklę → Adept → Łowca
Wiek: 13 księżyców
Rasa: wężowy x morski
Płeć: samica
Znak Losu: Uessas
Charakter: Ktokolwiek by ją poznał powierzchownie od razu dostrzegłby w niej dzikość jej dziadka. Trudno powiedzieć, czy jest to cecha wszystkich prawdziwych morskich smoków czy tylko tego jednego, dawnego przedstawiciela, ale Iz rzeczywiście ma w sobie pewne nieokrzesanie. Oprócz traktowania lądowych smoków z uprzedzeniem i kpiną jest również do bólu bezczelna i szczera, nie gryząc się w język jak Zhelre. Raczej zwykła stać na uboczu, a angażuje się pełną gębą tylko wtedy, kiedy sama miałaby z tego pewien ubaw czy emocje. Lekkoduszna i hedonistyczna, raczej nie przywiązuje się do nikogo na stałe i nie powierza nikomu z lądowych pełni swojego zaufania. O ten aspekt dziadek się wyjątkowo dobrze zatroszczył.
Historia: Zhelre po opuszczeniu Wolnych Stad wrócił do swoich braci i sióstr, o których wiedział, że przeżyli. Tam zdołał poprowadzić ich jako nieformalny przywódca, gdzie w ostatnich księżycach swego życia zadbał o ich bezpieczeństwo i wyszkolenie, jak i również o powstanie swojego potomstwa. Niedługo później, gdy nowe pokolenie dorosło i wydało na świat nowe pisklęta i kijanki, nadszedł czas opowieści – Iz'outha zawsze była zafascynowana tym, co jej dziadek miał do opowiedzenia.
Ale któregoś dnia fale zabrały go ze sobą. Być może z tęsknoty, a być może też z ciekawości Iz chciała zobaczyć na własne oczy te Wolne Stada, o których Zhelre tak dużo opowiadał i gdy tylko osiągnęła wiek, w którym matka nie miała już nic do powiedzenia a ojciec nie mógł jej zlać mokrą płetwą, wyruszyła na wschód dobijając do brzegu Wichrowej Doliny.
Punkty Zwierzyny: 2 (10)
Punkty Fabuły: 0
Stado: Słońca
Ranga: Pisklę → Adept → Łowca
Wiek: 13 księżyców
Rasa: wężowy x morski
Płeć: samica
Znak Losu: Uessas
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka wężowa
Łuski
Brak skrzydeł
Brak łap
Kolor oczu: żółty
Dominujący kolor smoka: bordowy
Przeciętny wzrost minus łapy (0,9m w kłębie, 1,6 z uniesionym łbem)
Znaki szczególne smoka: bioluminescencyjne żółte kropki na błonach
Posiada skrzela
Charakter: Ktokolwiek by ją poznał powierzchownie od razu dostrzegłby w niej dzikość jej dziadka. Trudno powiedzieć, czy jest to cecha wszystkich prawdziwych morskich smoków czy tylko tego jednego, dawnego przedstawiciela, ale Iz rzeczywiście ma w sobie pewne nieokrzesanie. Oprócz traktowania lądowych smoków z uprzedzeniem i kpiną jest również do bólu bezczelna i szczera, nie gryząc się w język jak Zhelre. Raczej zwykła stać na uboczu, a angażuje się pełną gębą tylko wtedy, kiedy sama miałaby z tego pewien ubaw czy emocje. Lekkoduszna i hedonistyczna, raczej nie przywiązuje się do nikogo na stałe i nie powierza nikomu z lądowych pełni swojego zaufania. O ten aspekt dziadek się wyjątkowo dobrze zatroszczył.
Historia: Zhelre po opuszczeniu Wolnych Stad wrócił do swoich braci i sióstr, o których wiedział, że przeżyli. Tam zdołał poprowadzić ich jako nieformalny przywódca, gdzie w ostatnich księżycach swego życia zadbał o ich bezpieczeństwo i wyszkolenie, jak i również o powstanie swojego potomstwa. Niedługo później, gdy nowe pokolenie dorosło i wydało na świat nowe pisklęta i kijanki, nadszedł czas opowieści – Iz'outha zawsze była zafascynowana tym, co jej dziadek miał do opowiedzenia.
Ale któregoś dnia fale zabrały go ze sobą. Być może z tęsknoty, a być może też z ciekawości Iz chciała zobaczyć na własne oczy te Wolne Stada, o których Zhelre tak dużo opowiadał i gdy tylko osiągnęła wiek, w którym matka nie miała już nic do powiedzenia a ojciec nie mógł jej zlać mokrą płetwą, wyruszyła na wschód dobijając do brzegu Wichrowej Doliny.
Punkty Zwierzyny: 2 (10)
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Regeneracja
– Wierny Druh
– Pamięć Przodka
– Lekkostopy
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Regeneracja
– Wierny Druh
– Pamięć Przodka
– Lekkostopy
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
–
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
–
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 0/4 (własne)
– rośliny: 0/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
koral, szmaragd, opal, topaz, 2x ametyst
ZIOŁA
zioło
– mięso: 0/4 (własne)
– rośliny: 0/4 (własne)
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
koral, szmaragd, opal, topaz, 2x ametyst
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne