Pomroki Przedświtu
: 24 lut 2025, 12:05
Imię: Ishamaar → Adepcki Kolec → Pomroki Przedświtu
Stado: Słońce
Ranga: Smok → Adept → Czarodziej
Wiek: 28 księżyców
Rasa: pustynny
Płeć: samiec
Znak Losu: Lahae
Charakter: Bardzo stara się wyzbyć głęboko zakorzenionego przeświadczenia o swojej wyższości i pogardy dla istot nie przestrzegających Prawa. Sam je odrzucił przecież. Dość naiwny, dopiero uczący się "prawdziwego" życia poza ścisłymi zasadami definiującymi większość zachowań i myśli. Dopiero uczy się okazywać swoje emocje (i tego, że może w ogóle posiadać te emocje!), absolutnie zakochany w świecie i życiu, kolorach i roślinach i całkowitym chaosie, brudzie i nieprzewidywalności tego życia.
Historia: Pochodzi z pustyni Laacil z lądu daleko za oceanem, z klanu Ahkrast Kovalain: Arbitrów Światłości. Wychowany w klanowym duchu porządku i prawa, przez czas swojego dorastania był całkowicie oddany Kodeksowi, święcie wierząc we wszystko, co było uczone, w tym o wyższości smoków Ahkrast.... Aż do czasu. Odpowiedzi starszyzny na pewien temat były w najlepszym przypadku niewystarczające dla Ishamaara, a w najgorszym całkowicie sprzeczne Nauczaniom. Dlatego młody samczyk, przekonany o swojej ważności jako rodzina (dalsza bo dalsza) aktualnej Przywódczyni, zaczął grzebać głębiej i głębiej. I smok dokopał się do starego dziennika opisującego cudy innych krain. Kolejne smoki, inne istoty myślące, kultury i miejsca. Ishamaar całkowicie oczarowany życiem opisanym w dzienniku, stwierdził, że sama lektura mu nie wystarcza: musi przeżyć to sam. Postanowił popełnić jedno z większych Grzechów. Zdradził klan, zdradził Nauczanie i uciekł z klanu. W końcu skoro smoczycy z dziennika się udało, to dlaczego jemu by miało się nie udać?
Podążając śladami smoczycy z dziennika, natrafił na kolejne podróżujące smoki. Chyba udało m się z nimi nawet... zaprzyjaźnić? Może... nie wiedział jeszcze, ale zależało mu na tej grupie. W końcu przybyli do krainy zwanej Wolnymi Stadami.... i historia toczyła się dalej.
Punkty Honoru: 5
Punkty Fabuły: 1 (16)
Stado: Słońce
Ranga: Smok → Adept → Czarodziej
Wiek: 28 księżyców
Rasa: pustynny
Płeć: samiec
Znak Losu: Lahae
- Najważniejsze cechy wyglądu: (niepotrzebne usunąć*)
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: srebrne
Dominujący kolor smoka:biały i ciemno szary
Przeciętny wzrost (1,8m)
Znaki szczególne smoka: ciemna głowa z długim płaskim rogiem, bardzo duże skrzydła
Zieje ogniem
Charakter: Bardzo stara się wyzbyć głęboko zakorzenionego przeświadczenia o swojej wyższości i pogardy dla istot nie przestrzegających Prawa. Sam je odrzucił przecież. Dość naiwny, dopiero uczący się "prawdziwego" życia poza ścisłymi zasadami definiującymi większość zachowań i myśli. Dopiero uczy się okazywać swoje emocje (i tego, że może w ogóle posiadać te emocje!), absolutnie zakochany w świecie i życiu, kolorach i roślinach i całkowitym chaosie, brudzie i nieprzewidywalności tego życia.
Historia: Pochodzi z pustyni Laacil z lądu daleko za oceanem, z klanu Ahkrast Kovalain: Arbitrów Światłości. Wychowany w klanowym duchu porządku i prawa, przez czas swojego dorastania był całkowicie oddany Kodeksowi, święcie wierząc we wszystko, co było uczone, w tym o wyższości smoków Ahkrast.... Aż do czasu. Odpowiedzi starszyzny na pewien temat były w najlepszym przypadku niewystarczające dla Ishamaara, a w najgorszym całkowicie sprzeczne Nauczaniom. Dlatego młody samczyk, przekonany o swojej ważności jako rodzina (dalsza bo dalsza) aktualnej Przywódczyni, zaczął grzebać głębiej i głębiej. I smok dokopał się do starego dziennika opisującego cudy innych krain. Kolejne smoki, inne istoty myślące, kultury i miejsca. Ishamaar całkowicie oczarowany życiem opisanym w dzienniku, stwierdził, że sama lektura mu nie wystarcza: musi przeżyć to sam. Postanowił popełnić jedno z większych Grzechów. Zdradził klan, zdradził Nauczanie i uciekł z klanu. W końcu skoro smoczycy z dziennika się udało, to dlaczego jemu by miało się nie udać?
Podążając śladami smoczycy z dziennika, natrafił na kolejne podróżujące smoki. Chyba udało m się z nimi nawet... zaprzyjaźnić? Może... nie wiedział jeszcze, ale zależało mu na tej grupie. W końcu przybyli do krainy zwanej Wolnymi Stadami.... i historia toczyła się dalej.
Punkty Honoru: 5
Punkty Fabuły: 1 (16)
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak Ryba;
– Pechowiec;
– Łakoma Magia;
– Zaklinacz;
– Wybraniec Bogów
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 1
Moc: 5
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak Ryba;
– Pechowiec;
– Łakoma Magia;
– Zaklinacz;
– Wybraniec Bogów
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 4
Zręczność: 1
Moc: 5
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 2
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– może przebywać na terenach pustynnych bez ograniczeń;
– może jeść raz na dwa miesiące zamiast co miesiąc, co dla samotnika oznacza rzadsze odżywianie, a dla członka Wolnych bonus za dotację utrzymuje się przez dwa miesiące
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
– eliksir leczący rany średnie
RUNY
–
INNE
–
– może przebywać na terenach pustynnych bez ograniczeń;
– może jeść raz na dwa miesiące zamiast co miesiąc, co dla samotnika oznacza rzadsze odżywianie, a dla członka Wolnych bonus za dotację utrzymuje się przez dwa miesiące
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
– eliksir leczący rany średnie
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 15/4
– rośliny: 4/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
agat, bursztyn, cytryn, diament, granat, szmaragd, onyks, 2x opal, 2x topaz, turkus, tygrysie oko
ZIOŁA
zioło
– mięso: 15/4
– rośliny: 4/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
agat, bursztyn, cytryn, diament, granat, szmaragd, onyks, 2x opal, 2x topaz, turkus, tygrysie oko
ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne