Miętowa Wrzawa
: 03 mar 2025, 23:48
Imię: Menesthios » Miętusowy Kolec » Miętowa Wrzawa
Stado: Słońce
Ranga: Pisklę » Adept » Wojownik
Wiek: 30 księżyców
Rasa: Morski x Bagienny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Thahar
Wygląd:
Samiec ten był smokiem o przeciętnej wielkość o ciele pokrytym ciasno przylegającą w większości miętową łuską. Na grzbiecie i części skrzydeł był nakrapiany, czarny wzór. Łapy, podbrzusze i spodnia część ogona oraz pyska były białe. Od oka wzdłuż szyi ciągnęły się trzy pasy: dwa czarne i pomiędzy nimi jeden biały. Białe plamy można było również dostrzec na skrzydłach, wraz z ciemnym obramowaniem wokół nich i odchodzącymi pasami czerni.
Ogon samca był ustawiony tak jak można to spotkać u wielorybów. Błona jego była lekko postrzępiona, koloru ciemnozielonego przechodzącego w jasny. Po górnej stronie też szła czarna linia.
Błony u samca wyrastały z polików, od czubka głowy do końca szyi, na górze i dole przedniej części ogona oraz z łokci przednich łap. Wszystkie w środku zaczynały od czerni i na obramówce były jasno zielone.
Fullbody
Charakter:
Pokłada pełną wiarę w to co widzi, słyszy i czuję. Jest przekonany, co do swoich zdolności przetrwania jak i walki. Skłonny do pomocy bliskim mu smokom i zawsze pierwszy w szeregu do obrony przed potencjalnym zagrożeniem. Pomimo dość wyizolowanego wychowania nie ucieka od nowych znajomości, choć zawieranie głębszych relacji może sprawiać mu problemy. Sam otwarcie nie szuka czułości i nie zwierza się byle komu. Reszta świata nie musi znać jego sekretów. Lubi sprawiać pozory opanowanego i choć nieźle mu to wychodzi to coraz częściej zaczyna wątpić w sprawność własnego umysłu.
Historia:
Wykluty i wychowany w podwodnym stadzie z dość specyficzną religią oraz poglądami. Rodzice Miętusa stawiali na siłę ciała i zdolności fizyczne, tworząc z niego zarówno świetnego łowce, jak i wojownika. Choć byli częścią grupy i respektowali część zasad to uczyli syna według własnych reguł, postrzegając inne odłamy za szaleńcze i niedorzeczne. Nie należeli oni do smoków, którzy oferowali dużo czułości, a pochwały ograniczali do sukcesów w polowaniu lub po wygranej walce. Wtedy też nie były one zbyt wylewne.
Samiec nie sądził, że kiedykolwiek opuści rodzinną grupę, ale życie potrafi być przewrotne i jedna chwila może zaważyć o dalszym losie. Po pewnym incydencie opuścił dom, wraz z przybraną siostrą i po drodze spotkaną smoczycą. Później napotkali większą grupę smoków i trzymając się z nimi poznali więcej o życiu na powierzchni. Teraz spotykają się znowu w stadzie Słońca
Punkty Honoru: 6
Punkty Fabuły: 2
Stado: Słońce
Ranga: Pisklę » Adept » Wojownik
Wiek: 30 księżyców
Rasa: Morski x Bagienny
Płeć: Samiec
Znak Losu: Thahar
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Miętowy
Dominujący kolor smoka: Miętowy
Przeciętny wzrost (1,65m)
Znaki szczególne smoka: Błony na głowie, polikach, łapach i ogonie. ogon jak u wieloryba
Skrzela
Wygląd:
Samiec ten był smokiem o przeciętnej wielkość o ciele pokrytym ciasno przylegającą w większości miętową łuską. Na grzbiecie i części skrzydeł był nakrapiany, czarny wzór. Łapy, podbrzusze i spodnia część ogona oraz pyska były białe. Od oka wzdłuż szyi ciągnęły się trzy pasy: dwa czarne i pomiędzy nimi jeden biały. Białe plamy można było również dostrzec na skrzydłach, wraz z ciemnym obramowaniem wokół nich i odchodzącymi pasami czerni.
Ogon samca był ustawiony tak jak można to spotkać u wielorybów. Błona jego była lekko postrzępiona, koloru ciemnozielonego przechodzącego w jasny. Po górnej stronie też szła czarna linia.
Błony u samca wyrastały z polików, od czubka głowy do końca szyi, na górze i dole przedniej części ogona oraz z łokci przednich łap. Wszystkie w środku zaczynały od czerni i na obramówce były jasno zielone.
Fullbody
Charakter:
Pokłada pełną wiarę w to co widzi, słyszy i czuję. Jest przekonany, co do swoich zdolności przetrwania jak i walki. Skłonny do pomocy bliskim mu smokom i zawsze pierwszy w szeregu do obrony przed potencjalnym zagrożeniem. Pomimo dość wyizolowanego wychowania nie ucieka od nowych znajomości, choć zawieranie głębszych relacji może sprawiać mu problemy. Sam otwarcie nie szuka czułości i nie zwierza się byle komu. Reszta świata nie musi znać jego sekretów. Lubi sprawiać pozory opanowanego i choć nieźle mu to wychodzi to coraz częściej zaczyna wątpić w sprawność własnego umysłu.
Historia:
Wykluty i wychowany w podwodnym stadzie z dość specyficzną religią oraz poglądami. Rodzice Miętusa stawiali na siłę ciała i zdolności fizyczne, tworząc z niego zarówno świetnego łowce, jak i wojownika. Choć byli częścią grupy i respektowali część zasad to uczyli syna według własnych reguł, postrzegając inne odłamy za szaleńcze i niedorzeczne. Nie należeli oni do smoków, którzy oferowali dużo czułości, a pochwały ograniczali do sukcesów w polowaniu lub po wygranej walce. Wtedy też nie były one zbyt wylewne.
Samiec nie sądził, że kiedykolwiek opuści rodzinną grupę, ale życie potrafi być przewrotne i jedna chwila może zaważyć o dalszym losie. Po pewnym incydencie opuścił dom, wraz z przybraną siostrą i po drodze spotkaną smoczycą. Później napotkali większą grupę smoków i trzymając się z nimi poznali więcej o życiu na powierzchni. Teraz spotykają się znowu w stadzie Słońca
Punkty Honoru: 6
Punkty Fabuły: 2
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zahartowany;
– Silny;
– Adrenalina;
– Twardy jak Diament;
– Nieulękły;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 1
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 2
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zahartowany;
– Silny;
– Adrenalina;
– Twardy jak Diament;
– Nieulękły;
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 1
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 2
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 1 jednostki pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem;
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
– może skonsumować ciało drapieżnika z zatrutym mięsem (demon, mantykora, ekimma i topielec) i uzupełnić tym samym pulę głodu stada o 1 jednostki pożywienia, podając link do postu na polowaniu w temacie z Głodem;
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji – zużyj do końca '25*
– 1 punkt US (z kategorii warzenia eliksirów) lub 1 PU do maks poziomu 2 – zużyj do końca '25*
POŻYWIENIE
– mięso: 1/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 2/4
KAMIENIE
2x diament, koral, bursztyn, jaspis, turkus, granat
ZIOŁA
zioło
– mięso: 1/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 2/4
KAMIENIE
2x diament, koral, bursztyn, jaspis, turkus, granat
ZIOŁA
zioło
woreczek przypraw