Uśmiechnięta Łuska
: 19 cze 2025, 18:32
Imię: Tagigo → Uśmiechnięta Łuska
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept
Wiek: 1 księżyców
Rasa: morski
Płeć: Samica
Znak Losu: Erycal
Pisklę pokryte jest drobną, gładką łuską o barwie lawendy, jednolitą na całym ciele. Dopiero błony i skrzydła wprowadzają odmianę w kolorystyce, zaczynając się od żółci, a przechodząc łagodnie w fiolet tak ciemny, że na krawędziach wydaje się wręcz czarny. Pokrywy skrzeli utrzymane są w barwie pasującej do płetw; również dominuje tu żółć i fiolet. Z małego jeszcze łebka wyrastają dwa proste, w miarę cienkie rogi. Spięte błoną pławną łapy nie są szczególnie długie, lepiej radzą sobie w wodzie, niżeli na lądzie. Długi za to jest ogon, zakończony płetwą w barwie żółci i fioletu.
Charakter:
Charakter to coś, co kształtują w nas doświadczenia i przeżycia. Czy jajko ma charakter, leżąc nieruchomo? Jak wiele można powiedzieć o charakterze świeżo wyklutego pisklęcia? To czysta karta, czekająca na zapisanie. Póki co dominują cechy typowe dla tego wieku – młoda jest ciekawska i energiczna, chętna do psot i nieświadoma zagrożeń świata. Kim ją ten świat stworzy? To już okaże się w przyszłości. Na razie jedyne, co świadczy o jej istnieniu to ciche stukanie małego serduszka w głębi porzuconego przez kogoś jaja.
Historia: Jakąż to historię może mieć niewyklute jajo? Na razie nie jest nawet świadome własnego istnienia; po wykluciu dopiero zacznie zapisywać karty księgi swego życia. Na razie nie wie nawet, czy jest dzień, czy noc, nie zna własnego imienia. Leży sobie spokojnie, nieruchomo. Wewnątrz tylko drobne serduszko wybija silny rytm zdradzający, że cienka skorupka skrywa życie lada moment gotowe się przebudzić.
Punkty Zwierzyny: 0
Punkty Fabuły: 4
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept
Wiek: 1 księżyców
Rasa: morski
Płeć: Samica
Znak Losu: Erycal
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Żółte
Dominujący kolor smoka: Fioletowy
Przeciętny wzrost (1,5)
Znaki szczególne smoka: Fioletowo-żółte płetwy, skrzydła i pokrywy skrzeli, białe proste rogi
Skrzela
Pisklę pokryte jest drobną, gładką łuską o barwie lawendy, jednolitą na całym ciele. Dopiero błony i skrzydła wprowadzają odmianę w kolorystyce, zaczynając się od żółci, a przechodząc łagodnie w fiolet tak ciemny, że na krawędziach wydaje się wręcz czarny. Pokrywy skrzeli utrzymane są w barwie pasującej do płetw; również dominuje tu żółć i fiolet. Z małego jeszcze łebka wyrastają dwa proste, w miarę cienkie rogi. Spięte błoną pławną łapy nie są szczególnie długie, lepiej radzą sobie w wodzie, niżeli na lądzie. Długi za to jest ogon, zakończony płetwą w barwie żółci i fioletu.
Charakter:
Charakter to coś, co kształtują w nas doświadczenia i przeżycia. Czy jajko ma charakter, leżąc nieruchomo? Jak wiele można powiedzieć o charakterze świeżo wyklutego pisklęcia? To czysta karta, czekająca na zapisanie. Póki co dominują cechy typowe dla tego wieku – młoda jest ciekawska i energiczna, chętna do psot i nieświadoma zagrożeń świata. Kim ją ten świat stworzy? To już okaże się w przyszłości. Na razie jedyne, co świadczy o jej istnieniu to ciche stukanie małego serduszka w głębi porzuconego przez kogoś jaja.
Historia: Jakąż to historię może mieć niewyklute jajo? Na razie nie jest nawet świadome własnego istnienia; po wykluciu dopiero zacznie zapisywać karty księgi swego życia. Na razie nie wie nawet, czy jest dzień, czy noc, nie zna własnego imienia. Leży sobie spokojnie, nieruchomo. Wewnątrz tylko drobne serduszko wybija silny rytm zdradzający, że cienka skorupka skrywa życie lada moment gotowe się przebudzić.
Punkty Zwierzyny: 0
Punkty Fabuły: 4
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Zdrów jak ryba
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 1
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
– Zdrów jak ryba
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 1
Percepcja: 1
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 0
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 0
– ataku 0
– precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 1
Śledzenie 0
Perswazja 0
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach)
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach)
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań
KRYSZTAŁY
–
ELIKSIRY
–
RUNY
–
INNE
–
POŻYWIENIE
– mięso: 30/4
– rośliny: 18/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
onyks, ametyst
ZIOŁA
zioło
– mięso: 30/4
– rośliny: 18/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
onyks, ametyst
ZIOŁA
zioło
srebrna moneta