Strona 1 z 1

Bajarz

: 23 paź 2025, 14:36
autor: Bajarz
Imię: Bajarz
Stado: Mgły
Ranga: Smok
Wiek: 36 księżyców
Rasa: Morski olbrzymi
Płeć: Samiec
Znak Losu: Kaltarel
  • Najważniejsze cechy wyglądu:
    Sylwetka pierwotna
    Łuski
    Skrzydła błoniaste, jedna para
    Dwie pary łap
    Kolor oczu: czerwone
    Dominujący kolor: grafitowo-morski i czerwony
    Gigantyzm (1,9 m)
    Znaki szczególne: czerwone wzory jak u pytona
    błona na grzbiecie jak u spinozaura
    wzory na błonach przechodzace na ciało
    masywna sylwetka

    Skrzela


Wygląd:
Potężny masywny samiec o wydłużonym gładkim tułowiu i grubych krępych łapach. Jego łeb jest ozdobiony rubinowymi skierowanymi do przodu rogami, a kark i grzbiet pokrywają wysokie poszarpane grzebienie z błonami. Pysk jest długi i mocno gadzi, o szpiczastej wystającej szczęce, a z tyłu żuchwy widać błoniasto-płetwiaste uszy. Głęboko osadzone, czerwone ślepia błyszczą, z ironią spoglądając na innych. Ciało jest pokryte błyszczącymi gladkimi łuskami o kolorze ciemnego morza i rozjaśniające się u spodu ciała. Wzdłuż błon układają się czerwone wzory przypominające wzory pytona.  Zas samą końcówkę ogona zdobi ciężki potrójny szpikulec.


Charakter:
Leniwy i ironiczny smok, nie podchodzący do rozterek innych nazbyt poważnie. Ma swoistą mrukliwą, ciężką maniere i jest wyjątkowo zadowolony z własnego jestestwa. Oddaje się swoim pierwotnym zwierzęcym instynktom bez najmniejszego poczucia winy, a pod hedonizmem kryje się kąśliwa inteligencja.


Historia:
Podróżuje po świecie zbierając historie i opowieści usłyszane z pyska do pyska przy ognisku jak i wygrzebane z zakurzonych archiwów.




Punkty Rangowe: 0
Punkty Fabuły: 0
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– [grupa zerowa]
– [grupa pierwsza]
– [grupa druga]
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]


ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 2

Moc: 1
Percepcja: 1

Aparycja: 3


UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1

Wiedza 1

Leczenie 0

Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1

Perswazja 0


Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
RASOWE
– odporność na bóle głowy i migreny (przystosowanie do zmian ciśnienia w głębinach);
– na pustyni może przebywać maksymalnie 2 tury po spełnieniu mechanicznych wymagań


KRYSZTAŁY


ELIKSIRY


RUNY


INNE

POŻYWIENIE
– mięso: 0/4
– rośliny: 0/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4

KAMIENIE
kamień

ZIOŁA
zioło
przedmioty fabularne

Bajarz

: 25 paź 2025, 13:16
autor: Skaza Granatu
Witamy wśród Mgieł!

Atrybuty:
+ Zręczność II [stadny bonus];
+ Aparycja II, III [początek gry];

Przepisane umiejętności po Bąbelkowej Łusce:
+ Bieg I, Pływanie I, Obrona I, Atak I, Wiedza I, Magia Precyzyjna I, Magia Ataku I, Magia Obrony I, Kamuflaż I, Skradanie I, Śledzenie I

Kalectwa:
– Gigantyzm: 5/4 mięsa potrzebne do sytości;

Bajarz

: 08 lis 2025, 8:29
autor: Obita Tabliczka
Zaledwie kilka kroków po tym, jak wypełzł z wody, wiatr zmienił kierunek. Dotąd ciepły i niosący morską sól, teraz napłynął od lądu – porywisty, lodowaty, ostry jak oddech z górskich przełęczy. Zawirował wokół jego masywnego ciała, przylepił do niego piach, a wśród źdźbeł suchej trawy pojawiły się pierwsze kryształki szronu, jakby chłód wpełzł w glebę tam, gdzie stąpał. Pod brzuchem zaiskrzył się biały lód, nikły, lecz prawdziwy, pękający z cichym trzaskiem, jakby ziemia przez moment nie wytrzymała jego ciężaru. Wśród wiatru rozbrzmiał głuchy świst – dźwięk przypominający ostrze przesuwające się po skale. Niebo pozostało bez zmian, słońce świeciło dalej, ale coś pod skórą świata drgnęło – krótko, nieprzyjemnie Kaltarel