Strona 1 z 1

Aspiracje

: 10 lip 2022, 16:37
autor: Uessas
Obrazek
» W tym temacie Pisklęta i Adepci informują, na jaką rangę zamierzają się szkolić. Wybór nie jest ostateczny! Warto zaznaczyć, że każdy smok ma obowiązek zostać Adeptem oraz sprostać stawianym przed nim wymaganiom.

» Ponadto, za każdego smoka pochodzącego zza bariery musi poręczyć przynajmniej jeden z dorosłych członków stada. Dopiero po tym procesie smok zostaje przyjęty do Stada, gdzie mianowany może zostać adeptem oraz zostać wpuszczonym do stadnego obozu.




ASPIRANCI
  • Zagubiona Łuska – Czarodziej
    Liliowa Łuska – Czarodziej
    Alternatywna Łuska – Czarodziej
    Następny Kolec – Czarodziej
    Odważny Kolec – Wojownik
    Rycerska Łuska – Wojownik
    Runiczny Kolec – Łowca
    Cytrynowy Kolec – Łowca
    Kostyczna Łuska – Wojownik
    Alduin – Wojownik
    Fhardiraje – ?
    Paw – ?
    Meu – ?
    Acherit – ?
    Avenna – ?
PODSUMOWANIE
  • Wojownik – 4
    Czarodziej – 4
    Łowca – 2
    Uzdrowiciel – 0 [zamknięte]
    Piastun – 0



OBECNY STAN STADA
» To z tych smoków zostanie wybrany ci mistrz i do tych smoków możesz zgłaszać się z prośbami o nauki związane z daną dziedziną.

  • Wojownicy [4]
    Władca Przeznaczenia, Powiernik Pieśni, Szlak Blizn, Widmo Tęczy

    Czarodzieje [4]
    Obca Idea, Powroty Słońca, Stróż Pożegnań, Zew Nieba

    Łowcy [4]
    Mackonur, Przeświadczenie Dobrobytu, Demon Pustkowi, Ślad Chmur

    Uzdrowiciele [3 / 3]
    Wieczór Szeptów, Zaraźliwy Optymizm, Zarys Aspektów

    Piastuni [5]
    Piaskowa Wichura, Rytm Wydm, Płocha Ćma, Olchowe Lico*, Ślepa Sprawiedliwość



TESTY NA RANGĘ
» Lista testów z której Mistrzowie mogą wybrać zadanie dla swojego Ucznia.
  • Wojownik; Czarodziej
    – wygrana na arenie z innym smokiem [przynajmniej o takiej samej liczbie kostek],
    – pokonanie 2 drapieżników Viliara,
    – pokonanie [silniejszego, o 1-2 kostki] drapieżnika na polowaniu.


    Łowca
    – dotacja 12/4 pożywienia do stadnej Puli Głodu,
    – upolowanie trzech różnych gatunków zwierząt,
    – przekazanie 3 kamieni szlachetnych do skarbca.


    Uzdrowiciel
    – wyleczenie rany ciężkiej lub krytycznej,
    – uzbieranie 30 sztuk ziół,
    – wyleczenie dwóch chorób i dwóch ran dowolnej powagi.