» W tym temacie Pisklęta i Adepci informują, na jaką rangę zamierzają się szkolić. Wybór nie jest ostateczny! Warto zaznaczyć, że każdy smok ma obowiązek zostać Adeptem oraz sprostać stawianym przed nim wymaganiom.
» Ponadto, za każdego smoka pochodzącego zza bariery musi poręczyć przynajmniej jeden z dorosłych członków stada. Dopiero po tym procesie smok zostaje przyjęty do Stada, gdzie mianowany może zostać adeptem oraz zostać wpuszczonym do stadnego obozu.
ASPIRANCI
- Kordialna Łuska – Wojownik
- Wojownik – 1
Czarodziej – 0
Łowca – 0
Uzdrowiciel – 0 [zamknięte]
Piastun – 0
OBECNY STAN STADA
» To z tych smoków zostanie wybrany ci mistrz i do tych smoków możesz zgłaszać się z prośbami o nauki związane z daną dziedziną.
- Wojownicy [3]
Gadzi Szał, Jarzmo Brzasku, Miętowa Wrzawa,
Czarodzieje [4]
Łuna Czaroitu, Lilia Wodna, Naga Magia, Pomroki Przedświtu
Łowcy [4]
Mackonur, Ślad zza Chmur, Echo Burzy, Topielczy Skrzek
Uzdrowiciele [1 / 3]
Czarołykacz
Piastuni [5]
Rytm Słońca, Ślepa Sprawiedliwość, Zarys Aspektów, Rdzeń Zarazy, Sokół Samnaru
TESTY NA RANGĘ
» Lista testów z której Mistrzowie mogą wybrać zadanie dla swojego Ucznia.
- Wojownik; Czarodziej
– wygrana na arenie z innym smokiem [przynajmniej o takiej samej liczbie kostek],
– pokonanie 2 drapieżników Viliara,
– pokonanie [silniejszego, o 1-2 kostki] drapieżnika na polowaniu,
– wygrana na arenie z Przywódcą Słońca.
Łowca
– dotacja 12/4 pożywienia do stadnej Puli Głodu,
– upolowanie trzech różnych gatunków zwierząt,
– przekazanie 3 kamieni szlachetnych do skarbca.
Uzdrowiciel
– wyleczenie rany ciężkiej lub krytycznej,
– uzbieranie 30 sztuk ziół,
– wyleczenie dwóch chorób i dwóch ran dowolnej powagi.













