A: S: 4| W: 2| Z: 1| I: 1| P: 1| A: 2
U: W,M: 1| B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl: 3| O: 5| A: 6
Noc wysłuchała spokojnie słów Zuchwałego. Tak, jak sądziła, odpowiedział dobrze, nie doszukała się w jego słowach żadnego błędu.
– Dobrze. – odpowiedziała wesoło. – Więc w takim bądź razie spróbuj odszukać niedaleko trochę śladów i postaraj się coś wytropić. – zleciła mu.
Ślady, jak i zwierzyna czekały tylko, aż Cienisty je odkryje. Noc nie sądziła, by miał mieć z tym problemy, ale cóż, to nie jest polowanie, a jedynie nauka, więc nic nie straci, nawet jeśli zgubi trop, czy nie odnajdzie zwierzyny.
Licznik słów: 82
Atuty
I ~Szczęściarz;
fortuna jest Ci wyjątkowo przychylna. Jeśli w walce, polowaniu lub na misji nie powiedzie Ci się, możesz oszukać przeznaczenie i zmylić los. Sukces w poczynaniach jest wtedy marginalny, może jednak odwrócić Twoje szanse.
Jeśli smok użyje tej zdolności dany test umiejętności staje się 1 sukcesem (do wykorzystania raz na misję/polowanie – łowcy raz na 2 tyg).
II ~ Chytry Przeciwnik;
potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
III ~ Czempion;
wybrałeś Kammanora na swojego patrona, otrzymałeś zarazem jego błogosławieństwo. Potrafisz dostrzec okazję do ataku i od razu z niej skorzystać.
Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
IV ~ Wybraniec bogów;
twoja niezachwiana wiara sprawia, że bogowie czuwają nad tobą dniem i nocą, chroniąc cię od krzywdy i pomagając, kiedy tego potrzebujesz.
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule).
V~ Furia Niebios;
smok potrafi zwrócić na siebie uwagę sprzyjających mu bogów w czasie walki, którzy to zsyłają swój gniew na jego przeciwnika poprzez siły natury.
Przeciwnik smoka zostaje zraniony raną lekką przez jeden z naturalnych czynników (np. piorun). Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie (2 tygodnie w przypadku łowcy).